Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ُسلام دخترم ۲ سالو نیمه هست چندروز پیش تب کرد دوروز تب داشت وبهتر شد بعداز دوروز الان اسهال شدید ابکی وزرد رنگ داره میشه راهنماییم کنید؟
- زردی زیر پای کودکان وستها
سلام آقای دکتر پسرم ۳سالش کف پاش و دستاس بعضی وقتا زردی میزنه علتش چیه
- خس خس سینه
باسلام پسرم ۱۰ ماهشه چندروز گلوش عفونت کرده دکتر بهش شربت فارمتین ولوارتادین واسپری سالبتول داده الان ۶ روزه دارو رومصرف میکنم ازدیروز پسرم اسهال گرفته نمیدونم دارورو ادامه بدم یانه؟ درروز چهاربار بیرون روی داره.درضمن سرفش بهترشده ولی خس خس داره چکارکنم .داروهارو چندروز باید بدم تا کاملا خوب بشه؟.ممتون
- مکمل
سلام آقای دکتر خسته نباشید من میخوام برای پسرم ریسورس جونیور شروع کنم بنظر شما باعث افزایش قد هم میشود یا فقط وزن دهی خوبی دارد؟ ممنون
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام وقت بخیر امروز پسرم واکسن ۱۸ ماهگی زده تب داره. شربت به زور می خوره می تونم شیاف ۱۲۵ استفاده کنم برا شب . وزن بچه ۱۶ کیلو . چند عدد شیاف استفاده کنم ؟ داروخونه می گه یکی ونصف بزن چند ساعت یه بار ؟
- درد معده
سلام خسته نباشید یه دختر ۷ ساله دارم که اکثر اوقات غذایی را که میخوره بالا میاره یا حالت تهوع بهش دست پیدا میکنه چند بار متخصص اطفال بردم هر بار هم میگه که مشکلی نداره
- تاخیر در واکسن 18 ماهگی
سلام وقت بخیر نوزاد 18 ماهه دارم 10 روز واکسن 18 ماهگی عقب افتاده چون سرما خوردگی داره هنوزم خوب نشده نمیدونم مشکلی نداره بازم واکسنشو عقب بندازم تا خوب بشه یا باید هرچه زودتر واکسنشو بزنم؟؟لطفا راهنمایی کنید ممنون.
- کتوتفین یا هیدروکسی زین
سلام پسردوسال و نیم دارم دکتر پوست بردم گفت درمانیت پوست داره خیلی صورتشرو میخارونه ولی نمیدونم چی نباید بخوره . شربت کتوتفین بهتره یا هیدروکسی زین؟
- تغذیه کودکان
با سلام پسر ۲۲ ماهه ای دارم که دچار سرماخوردگی شد و بعد از اون هیچ غذایی جز شیر نخورد قبلش خیلی خوب غذا میخورد روزی ۴ وعده غذا میخورد و الان که ۱۰ روزه از سرماخوردگیش میگذره به حالت قبلش برنگشته خیلی نگرانم خیلی ضعیف شده چکار باید بکنم؟
- عرق کردن
سلام علت عرق کردن پشت سر نزدیک گردن کودک۴ماهه چیست؟ ممنون از شما
- مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰
سلام آقای دکتر دخترم ۱۱ ساله هست و ۳۶ کیلو سینوسهاش عفونت کرده سفکسیم ۱۰۰ داده اما مقدار مصرف نزده چطوری باید مصرف کنم
- سلام دختر چهار ساله دارم آیا میشه بهش قرص ویتامین دDپنجاه هزار داد؟ اگر جویدش اشکالی ندارد؟
- سلام کلاریسین موقعی که با اب مخلوط کردم شکرکی شد مشکلی نداره مصرف کنم
سلام شربت کلاریسین آنتی بیوتیک موقعی که با آب قاطی کردم شکرکی شد مشکلی نداره برای مصرفش
- مدفوع نکردن نوزاد ۳ماهه
- بچم تب داره ۵سالشه
از دیشب تب کرده ناله میکنه میگه سردردم بیحاله
- میزان مصرف دارو
سلام وقت بخیر من بچم ۲ سال ونیمه .تب داشت دکتر براش ازیترومایسین وسیفکسیم ۱۰۰ داده فراموش کردم چند سی سی باید بدم بهش .دخترم ۱۳ کیلو هستش ممکنه بگین مقدار مصرفی این داروهارو
- جای واکسن
سلام.پسرم 54روزس جای واکسن بدو تولدش چرکی شده ورم کرده چطورتخلیه میشه آیا میشه بادین تخلیه شده یاپماد
- مولتی ویتامین
سلام واحترام.پسرم یک ونیم سالشه دکتر براش کلسیم شور وفروگلوبین نوشته بود دورش تموم شد..حالا میخوام مثل قبل آهن و مولتی ویتامین بگیرم..اگه مولتی ویتامین رو با فروگلوبین مصرف کنم اشکال داره؟
- قطره پدی لاکت،
سلام.پسرم دو روزه که آنفولانزا گرفته.بردمش پیش دکتر بهش انتی بیوتیک داده و گفت احتمال داره که اسهال هم بشه(آزیترومایسین .پلارژین کیدز،استامینوفن)مصرف میکنه. من تو خونه قطره پدی لاکت دارم. امروز از صبح پسرم با اینکه اصلا اشتهایی نداره و به زور یه مقدار کم بهش غذا میدم دو بار شکمش کار کرده و مدفوعش تقریبا شل و بلغمی هست . میخواستم ببینم میتونم از این قطره بهش بدم؟آيا برای این وضعیتش مؤثره؟پسرم ۲ سال و ۱۰ ماهشه و ۱۲ کیلو و۸۵۰ گرم وزنشه اگر این قطره براش خوبه میشه لطف کنید مقدار و نحوه مصرفش رو بهم بگید؟
- کولیک کودک یکسالم
باسلام خسته نباشید دخترم یک سالشه ازچهارماهگی رفلاکس شدید هم داشت که دوماهه خوب شده ولی خیلی نفخ میکنه هم شیرخودم رومیخوره هم شیرخشک شکمش قارقورمیکنه صدامیده بعدجیغ میزنه گریه میکنه واقعاخیلی نگرانم چندباردکتربردیم فقط شربت دلدرد دادن که خوب نشده خیلی نگرانم الان یکسالشه ولی هنوز همینجوریه میشه کمک کنید جواب بدین لطفا

