Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت
سلام خسته نباشید من بچم پنج ماهش تمام شده و سوزش و تکرر ادرار گرفتم اگ فنازومکس بخورم اشکال داره؟
- استفراغ نوزاد
باسلام دخترم دوماهشه وزن تولد ۳کیلو قدش ۵۰ ودورسر۳۶ بود ماه اول رشدش خوب بود شیرخشک کمکی نان میدادم بخاطراینکه یبوست میگرفت عوضش کردم الان سوپرامیل میدم ولی دوسه روزه شیرمیخوره دوسه دیقه بعدش شیرو بالا میاره بعضی وقتاهم پنیریه حتی آروغشو میگیرم چیکارباید بکنم ممکنه به این شیرخشک ناسازگارباشه؟
- دارو
با سلام اقای دکتر تا چند رو ز شربت سرما خوردکی کودکان برای نوزاد عوارضی ایجادنخواهد کرد با تشکر
- واکسن و ویروس
با سلام دو هفته هست پسرم ویروس گرفته و با تب و استفراغ شروع شد و اسهال و سرما خوردگی و سرفه هم اضافه شد با مراجعه به دکتر تب و استفراغ قطع شد اما اسهال و علائم سرماخوردگی سرفه خلطی و آبریزش ادامه دارد بعضی روزها هم داغ میشود که استامینوفن میدهم با این شرایط و مصرف انتی بیوتیک تا یک هفته دیگر آیا واکسن یک سالگی که باید یک هفته دیگر تزریق شود انجام بدهم یا صبر کنم تا بهبودی کامل ممنون
- استفراغ بچه ۳ماهه
نوزاد سه ماهه که روزی دوسه بار شیری که میخوره پسش میزنه و شکل پنیری داره دوسه بار بردیم دکتر اما اثری نداشته
- شیرنخوردن نوزادم
سلام پسرمن ۴ ماهشه از وقتی واکسن دوماهگیش و چنروز قبل زدیم دیگه تو بیداری شیرنمیخوره .مجبوری میخابونمش بهش شیرمیدم
- جایگزین قطره سولفاستامید در کودکان
- فلیپ
سلام پسرم ۵ سالش هست کم خونی داره قطره فلیپ روزی چند سی سی بهش بدم با وزن ۱۷ کیلو، ممنون
- تب پایین وبی حالی نوزاد
سلام پسرم 54روزشه.تا 40 روزگی خوابش خییییلی کم بود توی 40روزگی شب ساعت 12و نیم بهش شیر دادم خوابید.هر شب با صدای گریش بیدار میشدم و بهش شیر میدادم.یهو از خواب پریدم دیدم 5صبحه و بچه برای شیر بیدار نشده و چه میدونم شایدم من خوابم سنگین بوده نفهمیدم.دیگه هر کاری کردم بیدار نشد که شیر بخوره و فقط خودش رو کش و قوس میداد.گذاشتمش سر جاش دوباره هفت صبح پاشدم بازم بیدار نشد اما تو خواب بهش شیر دادم خواب بود تا1 ظهر که بیدار شد و شیر خورد و روی تشکش گذاشتم بازی ام کرد دوباره ساعت 4 خوابید 10شب بیدار شد..بعدش خوب بود.اون روز گذشت که دوباره توی 51روزگی خوابش اینجوری شد و همش بی حال بود.اینم بگم یه وقتایی تو روز چشماش رو این ور اون ور میچرخونه و لبخند میزنه البته این کارش تو خوابه اما با چشم باز. یا این که تو بیداری خیره میشه به جایی.که خودمم اینجوری ام.که به اصطلاح میگیم چشمش راه گرفته..اما من هیچ مشکلی ندارم.چند روزم هست خیلی بد شیر میخوره همش زیر سینم خوابش می بره.از 20روزگی هم شیرش رو بالا میاره نمیدونم رفلاکس داره یا چی..باید بعده شیر حتما نیم ساعت نگهش دارم..بعده شیرخوردن که رو شونه ام نگهش میدارم خیلی سرو صورتش رو بهم میماله و بی قراره.سرفه ام میزنم خس خس سینه ام داره.وقتی شیر میخوره تو بغلم خس خسش رو از پشت سینش قشنگ متوجه میشم.توجهش بهم خوبه وقتی باهاش صحبت میکنم لبخند میزنه قان و قون میکنه.گردنش رو از الان خوب بالا نگه میداره.وقتی بغلمه پاهاش رو فشار میده روی پاهام و روپاش وایمیسه..اما خییییییلی نگرانشم یه جورایی دارم دیوونه میشم افسردگی گرفتم و همش در حال سرچ کردن توی گوگلم..بچمم زردی داشت بعده3روز که به دنیا اومد روز پنجم که غربالگری بردم درمانگاه نشونش دادم زردیش 9بود گوشه ی چشمش هم زرد بود گفت فقط مدام شیرش بده.تا 10 12روز زرد بود بعدش خوب شد اما گوشه ی چشمش بعداز 40روزگی به مرور خوب شد..نمیدونم همش گیجم سردرگمم خودمم دارم تلف میشم.تروخدا راهنماییم کنید😭
- راش پوستی
باسلام خدمت شما دخترم دوسالشه حدود یکماهه که روی الت تناسلیش جوشهای قرمز زده چندبار دکتر مراجعه کردم کرم زینک و بتامتازون و کلوتریمازول استفاده کردم بازم ملتهب و قرمزه اصلا بهتر نمیشه چکار کنم
- سلام پسرم ۲۰روزش سرما خورده سرفه عطسه میکنه وبینیش گرفته چی بدم خوب بشه
- خروسک
سلام آقای دکتر پسر چهارده ماهه من خروسک گرفته بود بیمارستان آمپول دگزا و بخور دادن آیا لازم آنتی بیوتیک مصرف کنه ممنون
- لکه
با سلام پسری دوساله وهشت ماهه ای دارم حدود دو ناهی هست چندتا لکه قهو ای کمرنگ رو ساق پاش بود فکر کردم کبودی به جایی خورده الان یه لکه کوچیک کمرنگ رو پشت و رو شکمش دیدم البته بچه بازیگوشی ای زیاد به این ور و اونور میخوره به نظر شما چیز خطرناکی هست؟ هیچ مشکلیم نداره اگه نیاز به ازمایش هست چه ازمایشی ترو خدا فقط بکین خطر ناکه یا نه خیلی نگرانم تا شنبه ام دکتری نیست ببرم ممنونم
- میزان کو آموکسی
سلام پسر ۴ساله با ۱۴کیلو وزن فارمنتین دادن ۵سی سی هر ۱۲ساعت درسته
- نوزاد
سلام عرض ادب.من واسه بچم که یک سال و هفت ماهه دکتر دگزا نوشت یک چهارم زدیم از وقتی آمپول رو زدیم شب تا چهار صبح بیداره خوابش به هم ریخته است از آمپول هستش
- باسلام من نوزادم یکماهه هستش شیر رو با گلاب و عسل مخلوط میکنم میخورم ایا باز هم باعت دل درد میشه
- آزمایش
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم نوزادی که در روز پنجم تولد در آزمایش تیروئیدغربالگری پاشنه پا تی اس اچ ۵ و در روز دهم تولد در آزمایش تیروئیدغربالگری پاشنه پا تی اس اچ ۳ و یک دهم و در شش ماه و نیمگی
تی اس اچ ۱۰/۳۳ و تی چهار ۷/۱۶ داشته باشد نرمال است یا خیر؟
از نظر تکامل و قد و وزن و دور سر هم نرمال است ببخشید آقای دکتر من این سوال را از شما پرسیدم ولی نمیدونم چرا حذف شد فوق تخصص غدد هم تا دو ماه نوبت نمیدن و من خیلی نگرانم خواهشا پاسخ بدین - سرفه
سلام لطفا یک ضد سرفه قوی برای کودک یکساله معرفی کنید متشکرم
- ادرار نوزاد تازه به دنیا آمده
نوزاد سه روزه ادرار نکرده ولی مدفوع میکند مشکل چیست؟
لطفا پاسخ بدید چون خیلی نگران هستم - اندام تناسلی نوزاد دخترچ

