Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لعاب خاکشیر
سلام آقای دکتر لعاب خاکشیر رو میشه به کودک۸ماهه داد؟
- جوش های بزرگ در ناحیه تناسلی دخترم
سلام خسته نباشید آقای دکتر..دختر در ناحیه تناسلیش جوش های بزرگ در میاد که بعد یه مدت سرجوش ها میره و خیلی اذیت میکنه دکتر هم بردم جواب نداده چکار کنم خوب بشه
- شیر
سلام.آقای دکتر پسرم ۴ماهه دیگه دوسالش میشه میخوام ازشیربگیرمش ولی انگاروابسته ترشده به سینه..هرجوریم میخوام هواسشوپرت کنم دادمیزنه میگه نه نه .راهکارمیدین بهم ممنون
- سرفه
سلام آقای دکتر من مادر پندار میلادم که فاویسم داره .قرص جویدنی شاید نخوره .و تا چه مدت دارو هارو بهش بدم .و آزیترومایسین هر چند ساعت باید بدم و شربت آسماویت الان دومین شیشه تمام شد 2.5 سی سی یک روز در میون میخورد باز بهش بدم یا چیزه دیگه باید بگیرم
- تب و دل درد و اسهلال
- مقداردوز شربت ازیترمایسن 100
برای کودک ۸ماهه عفونت گوش مقدارمجازشربت آزیترومایسن ۱۰۰چقدرمیباشد
- سلام پسرم ازبدتولد روی پیشانی خالی قرمزرنگ اندازه بندانگشت داره وپررنگ الان ۴۳روزشه ونرفته چی هست وآیاخطرناک وراه درمان داره ممنون
- شکستگی کتف نوزاد زمان زایمان
زمان زایمان کتف بچه ام شکسته ایا خود ب خود خوب میشه دکتر ارتوپد گفت دستش باز باشه یک دکتر دیگه گفت دستش ببندید نظر شما چی هست ممنون از پاسخگویی
- اهن
سلام دخترم ماه بعد میشه ۳ساله چ شربت یا قطره اهنی بدم ک دندوناشو سیاه وخراب نکنه روزی چند سی سی و تاکی باید ادامه بدم
- سوختگی کف پا
سلام کف پای پسردوساله با دستگاه لحیم کاری سوخت حدود شش روزه دیروز پوست تاول کنده شده بردم دکتر گفت عفونت کرده بردم بیمارستان دونوع پماد به کف پا زد با گاز استریل بست گفت اگه تا صبح عفونتش اومد بیرون پاشو با شامپو بچه بشور بیار بیمارستان من دو شستم کلی عفونت بیرون اومد دوباره بردم یه مطب دیگه بهش سفالکسین اسپری نیواشا داد وپمادزراوند داد گفت روزی سه بار با شامپو بشور بعد اینا رو بزن تورو خدا راهنمایی کنیین میترسم عفونتش زیاد تر بشه
- خارش گوش
سلام آقای دکتر پسر ۹ ساله من با وزن ۵۵ کیلو حالت خشکی و خارش گوش زیادی دارد و دائم دستش روی گوشش هست ،تقریبا هر یکی دو ماه به مدت چند روز اینطوری میشه ولی چون مشکل تپش قلب دارد نمیتوانم هر دارویی بدهم میشه راهنماییم کنید و بفرمائید چه دارویی استفاده کنم و چه مقدار؟
- سرایت زونا به کودک
سلام اقای دکتر.عموی فرزندم به زونا مبتلاست ایا از طریق هوا و لمس پوستی امکان ابتلا ی فرزندم وجود داره؟
- دوز مصرفی شربت سفکسیم۱۰۰برای کودک ۵ساله
نمیتونه خوب نفس بکشه گلو وحلقش چرکیه بینی کیپ بدون آبریزش۵سالشه ۲۸ کیلو شربت سفکسیم ۱۰۰ چه مقدار مصرف کنه؟؟
- تب کودک یکساله ونیم
سلام پسرم بکسال ونیم سن داره باوزن ۱۲ کیلو چندروز ویروس گرفته درحد چندتا عطسه اما ابریزش زیاد بینی وگزفتگی بینی امروز دکتر بردم گفت اوکی هست گلو گوشش عفونت نداره تب هم نداره اما امشب یهو تب کرده تبش بالاس شیاف۱۲۰ استفاده کردم چکارباید بکنم ؟! دسترسی ب دکترندارم
- قطره اهن
باسلام و وقت بخیر.کودک یک ساله دارم که قطره اهنی که بهداشت داده رو خیلی بد و به زور میخوره و نصفشو میریزه.میشه لطفا یک قطره اهن با طعم خوب که دندون هم سیاه نکنه معرفی کنید.تشکر فراوان
- تب
سلام اقای دکتر پسر من ۳سال نیمشه الان دوروزه تب میکنه فقط چیکارکنم بهش فقط استامینوفن بدم؟
- استفراغ مکرر کودک
سلام وقت بخیر دختر 5 ساله ایی دارم از صبح زود شروع کرده به استفراغ های مکرر علائم دیگه ایی نداره فقط آب یا حتی لقمه کوچکی غذایی که میخوره بلافاصله بالا میاره هرچی که به ذهنم رسید بهش دادم اما بلافاصله بالا میاره لطفا راهنمایی کنید
- استفراغ
سلام دختر من ۱۹ماهو خورده ای هست نزدیک ۲ هفتس بعضی وقتا حین غذا خوردن استفراغ میکند وکل غذا را بالا میاره دخترم هنوز دندان درحسابی ندارد منم براهمین غذا را میکس میکنم و میدم نمیدونم از زیاد خوردن غذاهست بالا میاره یا مشکلی هست ؟؟لطفا راهنمایی کنید ممنون باتشکر
- درمان بی خوابی کودک
سلام خسته نباشید آقای دکتر در مواقعی بچه واقعا اذیت میکنه برای بی خوابی میشه شربت گیاهی اهورا اسلیپ رو داد ضرر نداره برای بچه هشت ماه با تشکر اگر ضرر نداره یا داروی دیگه هست میگید .واقعا بچم بعضی اوقات بداذیت میکنه
- بیرون روی
با سلام دخترم 9 سال دارد.چهار روزه دل درد داره شکمش قاروقور میکنه وبعدش بیرون روی شدید داره نفخ هم داره با شربت اواراس نصف روز متوقف شد دوباره شب شروع شد شدتش اوایل خیلی زیاد بود الان روزی 4بار هستش داروهایی که خورده یه پودر که توماستش میریزم.اواراس با طعم سیب .شربت زینک.اگه قطع نشه چیکار کنم.چند روز صبر کنم؟

