Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام وخسته نباشید، دکتر به پسر پنج ساله ام با وزن 21کیلو قرص سفیکسیم 200 دادن لطفا بگید به چه صورت مصرف کنه
- ایستادن
کودک من سیزده ماهشه غلت نمیزنه ولی میشنه عقب جلو هم نمیره وروی پاش نمیایسته لطفا راهنماییم کنید ممنون
- آزیترومایسین
با سلام. پسرم ۷ماه و نیمشه. دکتر بهش آزیترومایسین داده داروخونه گفت دستور پزشک مشخص نیس. چقدر بهش بدم؟ چند قطره چکان؟
- مصرف کرفس در غذای کودک ۱۶ ماهه
آیا مصرف کرفس در وعده های غذایی کودک زیر ۲ سال مشکلی دارد یا خیر؟
متشکرم - کودکم۲۰ماهه است چندسی سی بهش شربت ازیترومایسین ۲۰۰بدم ۱۱کیلووزن داره
- خارش باسن کودک
سلام یه پسر یک ساله دارم از ۶ ماهگی ب خارش افتاده باسنش و شکمشو و کمرو خیلی میخاره کلا زخمه رو باسنش نمیدونم چیکار کنم زخماشم کهنس نریخته راهنماییم کنید
- شیاف استامینوفن بزرسال
سلام برای کودک۴ سال و دوماه با وزن بیست و سه کیلو می توان شیاف استامینفون بزرگسال در موقع تب استفاده رد
- شیرخشک
سلام اقای دکتر..امیرعباس که شیر خشک نان براش تجویز کرده بودین از بدو تولدش بخاطر رفلاکس نسبت به شیر خشک های دیگه داش نان گذاشین که خوب بود بعد بخاطر اسهال استفراغش تو بیمارستان دکتربراش ببلاک LF گذاشت گفت تادوهفته هم یه وعده شیرنان ی وعده ببلاک ال اف بعد گفتین که اگه بازشکم روی داشه باشه باز بدم یک هفتع دیک الان من حدود ی ماهه همین دوتا رو میدم تا میخام ببلاک روقطع کنم نان رو بدم باز شکمش شل کار میکنه چیکارکنم چه شیری بدم بش ؟ببخشید که راحت حرفیدم
- سلام شربت سفکسیم 100برای بچه ام نوشته به خاطر عفونت ادرار باید چند روز مصرف کنه
سلام شربت سفکسیم 100برا بچه ام نوشته عفونت ادراری داره چند روز باید مصرف کنه
- From Tiny Groups to Large Groups: Scalable Team Building Activities in South Florida
- سرفه در کودک ۳ساله
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر خواستم بپرسم من دوقلو دارم دوتادختر ۳ ساله دوتاشون با هم سرماخوردن میتونم از این ساشه سینکاست بهشون بدم تا سرفشون خوب بشه
- اسحال و تب
با سلام و خسته نباشید
پسرم اسحال و تب داره. ایا دندان در میاورد یا نه؟
- قده پشت سر کودک
دختر ۳ ساله دارم متوجه یک قده پشت سرش سمت راست شدم اندازه یک نخود میشه
- زور زدن هنگام ادرار
سلام پسرم الان۶ ماهشه وفتی مبخاد ادرار کنه زور میزنه بعد ادرارش خیلی گرمه میترسم اگه میشه راهنماییم کنید
- خوردن هسته ی گیلاس
من ۵۶سالمه و کلی گیلاس رو با هسته خوردم و و معده ام هم درد می کنه خیلی هم نگرانم
- دندان قروچه کردن
پسر پنج سال و نیم داره و تو خواب دندان قروچه میکنه همیشه علت خاصی داره؟ پسرم لاغره و کم غذاست همیشه.
- غذای کمکی
با سلام،آقای دکتر بچه من ۱ سالش تموم شده و هنوز توانایی خوردن غذا رو به راحتی نداره و حتما باید حتی سوپ رو واسش با دستگاه یکدست کنم و گرنه موادش توی گلوش گیر میکنه و به استفراغ ختم میشه.چیکار باید انجام بدم؟
- سرطان معده
سلام آیا سرطان معده در کودکان امکان داره
- بالا اودن شیر درنوزاد
نوزادم ۴ ماه ودوهفته اش است خیلی شیر بالا می اورد میخواهم برایش یه دارو تجویزکنید که شیر بالانیاورد
- نوزاد سه ماهه
سلام خوب هستین اقای دکتر نوزادم سه ماهشه امروز سرفه میکنه یکمی هم خرخر میکنه چی بهش بدم خوبه؟

