Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست کودک ۲ ساله
- تغییر رنگ پوست
چند هفته شده که کف پا ودست دختر سه وسال ونیمه ام زرد شده البته پوستش سفیده و ضمناً گوجه وکدو تنبل و نارنگی زیاد می خوره دیگه سعی کردم اصلاً بهش ندم مشکل مربوط به مصرف اینها می باشد؟
- قطره اهن
سلام اقای دکتراسم قطره اهن برای دختردوساله چی بدم بهتره تشکر
- ناشنوایی
خواهرزادم ۶سالش هست نمیتونه حرف بزنه و دکتر بردیم گفت ناشنوایی داره بعد در فهمیدن درک کردن هم مشکل داره نمیونم چیکار کنیم
- سرفه خلطی…
سلام بچه ۶ ساله داره دوهفته پیش سرناخورده بود ولی چون سینوزیت داره و کمی لوزه الان فقط شبها دوشبه سرفه خلط دار زیاد میکنه آیا میتونم چرک خشک کن بدم ازیترومایسین یاخیر
- شیر و مکمل دختر ۱۵ ماهه
سلام
دخترم 15 ماهه هست ولی خیلی لاغرشده پیشنهاد شیر خشک پدیا شور را دادند آیا استفاده از مکمل مشکلی نداره ؟
- تیک کودکان
پسرم ۶ سال سن دارد و مدت یک ماه است حرکات گردن و فک پایینش بصورت تیک درآمده است اول فکر کردم گردن درد دارد اما الان همش این کار رو تکرار میکنه کمکم کنید
- سرماخوردگی نوزاد ۴ ماه ونیم
سرماخورده بود روز جمعه متخصص نبود دکتر عمومی بردیم براش شربت اکسپکتورانت و آزیترومایسین ۱۰۰ تجویز کرد احساس کردم اینا دوزش بالاست برا۴ ماه خطرناک باشه ۳ روز بیشتر بش ندادم الان ک ۴ روز گذشته خلط بعضی وقتا نفس کشیدنش مشکل میکنه چکار کنم؟؟؟همین داروها رو ادامه بدم؟؟؟
- اضاف وزن
سلام آقای دکتر پسرم ۲۶اسفند تشنج کرد بیمارستان ۱۷شهریور بستری بود تا ۳فروردین موقع بستری ۱۳ کیلو بود .قرص فنوباربیتال میخورد تا ۱۴فروردین بعدش دکتر امین زاده قطع کردن.۲۴ فروردین هم یکساله شد بردم برای واکسن وزنش ۱۴.۳۰۰ شده بود.قدش ۸۰ ۶ماهگی اومده بودم پیشتون ویزیت وزنش ۹۴۰۰ بود قدش ۶۸. اینکه توی فروردین ۱کیلو اضافه شده بخاطر داروهایی هست که گرفته؟شیر مادر ميخوره و غذا کلا شیرخشکی هم نبوده.
- فشار دادن دندان ها
باسلام اقای دکتر پسر نه ماهه من تازگیا دندون هاش رو روی هم فشار میده و قریچ قریچ صدا میده چهارتا بالا داره سه تا پایین این مشکلی نداره میترسم ریشه دندون هاش شل بشه همش این دندون هاش رو روی هم دیگه میکشه و فشار میده
- اندازه استفاده شربت سیفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۸ماهه
سلام پسرم دکتربراش سیفیکسیم نوشت یادم رفت گفت چقدر بهش بدم وزن پسرم ۷ کیلو است
- افتادن ناخن های دست کودک
سلام خسته نباشید دخترم ۵ سالشه ناخن دست هاش دارن میفتن نگرانم دکتر بردم کرم وشرکت دادن ولی بازم نگران هستم که اگه همه ناخن هاش بیفته دوباره همشون مثل قبل در میان یا نه
- ویتامین دی ؟
سلام آقای دکتر دخترم ۵سال ونیم داره با وزن ۱۶ کیلو لطفا بفرمایید چه نوع ویتامین دی و چه مقدار بهش بدم یه دنیا ممنون
- لاغری کودک
سلام دختر ۳ ساله دارم قد۹۱ وزن ۱۰ کیلو افزایش وزن نداره آزمایش کامل داده هیچ مشکلی نداشته است ولی هرروز که معده کودک کار نکند غذا نمی خورد اشتها خیلی زیادی هم ندارد فعالیت کامل عادی چه بکنیم با این کودک
- بالا بودن گلبول سفید
سلام بالا بودن گلبول سفید در کودکان نشانه چیست؟از دخترم که ۸سالشه چکاب گرفتیم گفتن گلبول سفیدش بالاست دوهفته قبل از آزمایش سرماخوردگی داشت جواب آزمایش متیونه ازتاثیرات دارو باشه؟ ممنون میشم جواب بدین
- تیرویید لب مرز درکودکان
سلام پسرم ۶سالش جواب آزمایش تیروییدش گفتن تیرویید لب مرز داره پلاکت خونشم بالاس tsh5.50 وt4-88.8وvitamin d25.1پلاکتش۴۹۷ بود آیا بعدن مشکل تیرویید منجر میشه چه دارو وغذایی باید مصرف بشه
- انجیر
سلام آقای دکتر میشه به بچه ۶و نیم ماهه سیب پخته با کمی انجیر پخته داد؟؟
- سرما
سلام اقای دکتر پسر ۴.۵ ساله ۱۶ کیلو دارم هفته ی پیش سرماخورد دکتر گفت پلارژی بخوره کمی سرفه داشت گفت اگه ادامه داشت سرفه و خلطی سد انتی بیوتیک مصرف کنه متاسفانه شماره الکترونیک نسخه رو گم کردم نمیدونم چه انتی بیوتیکی گفتن سال گذشته یادمه فارمنتین ۶۴۳ میدادن هردوارده ساعا ۵ سی سی همینو منم شروع کردم خوبه؟
- دارویی
طریقه مصرف شربت سفکسیم واسه کودک ۴ سال چگونه هستش
- شربت کو اموکسی
سلام پسرم یکسال وهفت ماه داره ،از نوزادی مراقبت پیش شما میارم ( پرونده داره) یک ماه ونیم پیش شما شربت فارمنتین ۶۳۴ براش تجویزکردین ،،،امروز داروخونه شزبت کو_ اموکسی کلاو ۶۰۰/۴۲/۹ بهم داد گفت با فارمنتین فرقی نداره،،ایا درست میگه؟؟ دستورش ۳ونیم سی سی هر ۱۲ ساعته ،،مرسی

