Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تغذیه
سلام خواستم ببینم الان نوزادان چهارماهه ۶روزدارمیتونم شربت زینگ بدم بهش ممنون
- سرفه نوزاد۴ماهه
سلام آقای دکتر دخترم از دیروز سرفه میزنم صرفش مثل کسی که خروسک گرفته هست وبینیش هم خور خور میکنه امکان داره آنفلوآنزا گرفته باشه خواهر آنفلوآنزا داشته
- در مورد بوی ادرار
سلام آقای دکتر عزیز غرض از مزاحمت میخواستم ببینم چرا ادرار بچه بوی تندی داره سن بچه هم ۶ ماهه هستش
- میزان شیر
سلام اقای دکتر . نوزاد دوماه و سه روزه توی بیست وچهار ساعت چن بار باید شیردهی بشه و هر بار چن میلی لیتر باید شیر بخوره؟
- آلرژی
سلام ایا خوردن باقلوا برای نوزادی که به پروتیین گاوی آلرژی داره ضرر داره
- شیرنخوردن
راستی آقای دکتردخترسه ماهم شیرم نمیخوره به زورباقاشق بهش میدم
- آبریزش بینی
دخترم سه ماهه آبریزش بینی داره کتوتیفن و اسپری بینی هم استفاده کردم اثر نداشت دیشب تا حالا هم سرفه های خشک داره . ۱۱ ماهشه وزنش ۱۰ کیلو
- دارو در شیردهی
سلام. خسته نباشید. من پسر هشت ماهه دارم. شیر ما ر میخوره و به پروتئین گاوی آلرژی داره. چند روز پیش مریض شدم و دکتر رفتم به من کلیدینیوم سی دادن. الان دو روزه پسرم خیلی نق میزنه و بهونه میگیره. ممکنه بخاطر دارویی که من مصرف میکنم باشه؟
- سرفه هاي خلط دار
سلام آقاي دکتر بچم يک سالشه سرفه هاي خشک زيادي داشت بردمش دکتر گفت ويروس گرفته و شربت سيتريزين و شربت پلارژين کيدز و استامينوفن و قطره بيني داد و گفت اگر ترشحات بينيش رنگ زرد يا سبز شد بهش آنتي بيوتيک آموکسي سيلين بدم و من بعد از دادن چند بار شربت پلارژين ديدم داشت کمي بهتر ميشد اما با دوتا دونه سرفه ديگه بهش آنتي بيوتيک رو شروع کردم يعني بدون اينکه ترشحات بينيش زرد رنگ بشه بهش آنتي بيوتيک دادم و الان 2روزه آنتي بيوتيک ميخوره بهتر نشده که هيچ خيلي چرک داره گلوش و خس خس سينه گرفته و ترشحات زرد رنگ دکتر چيکار کنم آيا دادن آنتي بيوتيک اشتباه بود؟؟ادامه ندهم؟؟و فقط شربت پلارژين بدهم؟
- سرفه
نوزاد ۴ماهه دارم که سرفه خلط دارمیکنه شربت آزیترومایسین۱۰۰هفت روزدادم ولی خوب نشدچیکارکنم
- ژلوفن
سلام آقای دکتر به خاطر جراحی دندان دکتر گفت تا سه روز هر هشت ساعت ژلوفن بخورم میتونم شیر بدم پسرم دو ماهشه و فاویسم داره ممنون
- سرفه نوزاد ۱۰ ماهه
- تب
سلام آقای دکتردخترم پنج ماهشه تبش ۳۷.۵_۳۸آیاتبش بالاس ببخشیدتب چندباشه بالاس ونیازبه معاینه داره لطفاراهنمایم کنیدممنون میشم
- جوشهای ریز قرمز در گردن
زیر گردن نوزاد سه ماهم کلی جوش قرمز و پر زده از چ پمادی استفاده کنم
- اسهال
سلام دخترم سه ماهش از موقعی که به دنیا اومده اسهال داره
- نفخ نوزاد یکماهه
باسلام و خسته نباشد خدمت شما . نوزادم دختره و یکماهشه، نفخ زیادی داره و چندین بار براش قطره عوض کردیم ایرانی و خارجی . الان قطره پدیلاکت استفاده میکنه بازم نفخ داره . اصلا هم وزن نمی گیره. خودمم سزارین کردم حدود ده کیلو کم کردم بعده زایمان . چکار کنم شیرم زیاد بشه و خودمم وزنم خوب بشه و نوزادمم وزن بگیره و نفخش برطرف بشه .
- مصرف همزمان شیاف وقطره استامینوفن در کودکان
سلام من همزمان پاراکیدباشیاف استامینوفن استفاده کردم برای دهتر نه ماهه ام چکارکنم حالا خیلی میترسم
- استفراغ و رفااکس
- پسرم یک ماهشه موقع خواب خیلی زور میزنه وبیدار میشه
سلام پسرم یکماشه خیلی زور میزنه موقع خواب وبیدار میشه
- سرماخوردگی
سلام پسرم ۸ ماه است سرفه میکنه آبریزش بینی ام داره پشتش ام سوخته در واقع مقعدش شربت کو آموکسی کلاو و کتوتیفن ام یک هفته است داره میخوره

