Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نفخ نوزاد
سلام اقای دکتر خسته نباشید. اقای دکتر نوزاد یک ماهه دارم که هم شیر مادر و هم شیر نان میخوره. نوزادم همیشه نفخ داره و به خودش میپیچه تا ببخشید گاز ازش خارج بشه. گاهی که بهش شیر میدم بعدش که بخاطر این زور زدن های دلپیچه به خودش فشار میاره، شیر بر میگرده از معدش بیرون . اقای دکتر ایا قطره یا دارویی بهش کمک میکنه که راحت بشه. من بدون تجویز شما نمیخوام خودم قطره ای براش بخرم. لطفا راهنمایی بفرمایید یک دنیا سپاس و قدردانی
- کش و قوس وتف کردن
دخترم ۳۵روزشه خیلی خودشوکش و قوس میده وتف میکنه ونفخ زیادی هم داره وموقعی که میخوادبیداربشه کمرشو حالت کمان میاری بالا خیلی نگرانشم دلیلش چیه و داروی خاصی داره ممنون میشم راهنماییم کنید
- باتری
سلام خسته نباشید پسرم یکسال دارد سر باتری قلمی رو یکم تا نصف انداخت داخل دهنش سریع گرفتم آزش خطر نکه باید چیکار کرد
- ویزیت
سلام آقای دکتر بمن گفتیم ۷.۳۰ بیام اورژانس گلسار من اومدم ولی شما نبودین.میخواست پزشک عمومی نوزادان رو ویزیت کنه من گذاشتم چطور باید به شما دسترسی داشته باشیم
- رفلاکس
سلام اقای دکتر روزتون بخیر نوزاد من ۲۶ روزشه رفلاکس پنهان داره شیرخشک نان میخوره میتونم شیرخشکشو عوض کنم شیرخشک انتی رفلاکس بدم بهش؟
- نوزاد
پیرو سوال قبلی اقای دکتر فرنی هم امتحان کردیم ولی نمیخوره سیب زمینی پختنه براش مضره؟
- کهیر مادر شیرده
با سلام.احتراما به عرض می رساند همسر بنده در اثر خوردن گرمیجات از جمله موز،رازیانه،قاووت برای افزایش شیردهی نوزاد ۷۵ روزه دخترمون، دچار کهیر و خارش در بدن شده است. لطفا داروی مناسب جهت رفع مشکل با توجه به شیردهی مادر را اعلام بفرمایید.با سپاس فراوان
- درمورد یبوست نوزاد
دکتر سلام وقت بخیر من دخترم دوماهشه چندوقت یه یبوست داره بعضی وقتا ۳ تا ۴ روزه مدفوع نمیکنه خیلی اذیت میشه لطفا راهنمایم کنید ماساژ میدم آب قند بهش میدم ولی بیفایدس
- دیفن هیدرامین کامپاند
ببخشید آقای دکتر سوال دیگه هم داشتم برای کودک ۱۰ ساله همراه سفکسیم میتوان از شربت دیفن هیرامین کامپاند استفاده کرد ؟ فقط گلودرد داره نه تب نه آبریزش بینی
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم ۸ماهشه ابریزش بینی داره چی بدم بهش؟شربت پدی کرد خوبه؟چقدبدم؟
- نفخ شدید
سلام آقای دکتر نوزاد پنج ماهه دارم که دوهفته ای هست نفخ شدید داره شیرمادر میخوره اونقد نفخ داره ک با گریپ میکسچر هم برطرف نمیشه تورو خدا بگید چیکارش کنم خیلی اذیت میشه
- تب وگلودرد
پسرم ۸ روز تب داره وشلوار درد سرفه های شدید دو بارم بردم دکتر سرم وصل کرده ولی تبش پایین نمیاد میشه راهنمایی کنید چیکار کنم
- سرفه کودک یکسال و نه ماهه چی بخورد
پسرم یک سال و نه ماه داره چند وقته سرفه میکنه موقع نفس کشیدن از سینه اش صدای سوت میاد و حالت نفس تنگی داره چکار باید بکنم
- عفونت گوش نوزاد
سلام دخترم دوماه و۱۸روزشه.. وزنش تقریبا ۵کیلو.. درد گوشت داره ک دکترگف عفونت داره.براش آموکسی سیلین ۱۲۵نوشت. چقدر باید بهش بدم ممنون میشم راهنماییم کنیدکنید.. ـواینکه اسهال گرفته مشکلی نیست؟
- داغی بدن کودک
باسلام وعرض ادب دخترم ۳ سالشه بودنش نمیشه داغه طوری که لباسهایش رو داخل خونه بیرون میاره.اماتب نداره علت داغی ریش ازحدبدنش چی میتونه باشه ممنون ازشما
- سلام اقای دکتر دخترم اسهال هست هر داور میدم جواب نمیده
- یبوست مزمن دختر دوساله و نیم
- سردرد
سلام آقای دکتر دختر شش ساله دارم تقریبا سه هفته پیش چشمش چرک کرد خیلی شدید دکتر یک شربت آموکسی کلا و یک قطره اشک مصنوعی و یک قطره دیگر داد بعد از گذشت چند روز چشمش بهتر شد و چون با قطره ریختن تو چشمش مشکل داشتم دارو را قطع کردم اما الان سه روز است چشمش قرمز شده و همش میگه سردرد هستم و همچنین یک شب هم تب کرد خواهشا راهنمایی بفرمائید چکار کنم نیاز مجدد به ویزیت پزشک هست یا خیر ممنون آقای دکتر
- استامینوفن
سلام وقت بخیر. پسرم سه سالشه وزنش حدود ۱۴ کیلو هست. تب ۳۸ درجه داره. اصلا قطره یا شربت نمیخوره. شیاف استامینوفن ۱۲۵ رو میتونم هر ۴ ساعت بذارم ؟ یا میشه قرص استامینوفن ۳۲۵ رو نصف کنم با آب حل کنم بدم بهش؟ باید ۶ ساعتی باشه یا ۴ ساعتی؟
- غذا
با سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم از پایان چندماهگی میتونیم گردو و پسته آسیاب شده را مخلوط با سوپ کودک بهش بدیم؟؟ لطفا بفرمائید مثلا از پایان شش ماهگی یا مثلا پایان ( هفت ماهگی و...)

