Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درمان سرفه در موقع غذا خوردن کودک ۸ماهه
سلام خسته نباشید پسرم ۸ماهشه موقع غذا خوردن سرفه میکنه بعضی وقتها هنگام سرفه استفراغ هم میکنه فقط وقت غذا خوردن اینجوری میشه علتش چیست
- قرمزی اطراف لب وچشم وگردن ولپها
سلام .پسردوساله نیمه دارم بعداظهرخوابیدوقتی بیدارش اطراف لبهاولپ وپشت چشم وگردن قرمزشده بودوامروزصبح به همان قرمزی ها تورم هم اضافه شده لطفا راهنمایی بفرمایید
- شربت سیتریزین
سلام دکتر واسه علائم دندون درآوردن کودک 9 ماهه مثل بیقراری، آبریزش و حرص داشتن برای گاز گرفتن و جویدن دست و اشیاء با لثه آیا شربت سیتریزین مناسبه؟؟در صورت مناسب بودن چند سیسی بهش بدم؟؟
- ریه و دستگاه تنفسی
کودک پسر4/5که زودرس بدنیا اومده به مدت ۲۰روززودبه دنیا اومده والان شکایت ازنفس کشیدن (دستگاه تنفسی)به هنگام خواب به صورت آپنه ودرتشخیصهای همکاران شما پلیپ بینی ولوزه سوم تشخیص داده شده است لطفاً برای راحت خوابیدن و جلوگیری ازتنفس های تندتندوپی درپی در طول روز راهنمایی وکمکم کنید.درضمن اینکه الان حدود۱روزاست ازدرددرپایین سمت راست کشاله ران شکایت داره
- امیکرون
- تغذیه
آیا به کودک ۸ ماهه شیرخشک بیومیل ۳ بدیم یانه
- بیماری
سلام وقت بخیر بچه ۵ ساله دارم میخوام بدونم سرماخورده فقط پلارژین بدم ؟ برم هگزین و هانی تیم رو کی شروع کنم ؟ چون لوزه داره دکتر سری قبل این رو داده بودن
- بی اشتهایی
سلام اقای دکتر خسته نباشید. اقای دکتر من یه پسر2ساله دارم متاسفانه این ازهمون اوایل که شروع کردبه غذا خوردن از6ماهگی بشدت بدغذابود هرچیزی رو نمیخورد.یعنی اگه بهتون بگم باورتون نمیشه. پسرمن حتی نمیدونه شکلات چیه. وزنش موقع تولد دوکیلو 300بود بشدت بدخواب وکم خوابه. ازبغل دستش ردمیشی ازخواب بیدارمیشه. ازنوزادی همینطوربود من خواب عمیق اینو به ندرت دیدم مگراینکه انقدخسته بشه وبیفته اونم فقط یکی دوساعت اول عمیق میخوابه بعدش باز باکوچیکترین صدا بیدارمیشه همه به من میگن چیزی تو بدنش کمه مثلا اهن یا ویتامین Dبه نظرتون ممکنه ازاینا باشه؟ البته من بهش مولتی ویتامین پیداپس میدم بازم تاثیری روی اشتهاش نداره همش شیر میخوره دیگه بعد دوسال هم دادن شیرخشک خوب نیست شیرپاستوریزه هم قوتی نداره. به نظرتون ازمایش لازم داره ولی وزنش بهداشت میگه خوبه الان وزنش 12کیلوه
- تدبیر
سلام اقای دکتر شمافرمودیدواسه دخترم قرص اهن تدبیر بدم .ولی میگن چنین قطره ای وجود نداره .
- شربت سرماخوردگي کوريزان
سلام آقاي دکتر دخترم 15ماهشه سرما خورده آبريزش بيني داره شربت سرماخوردگي کوريران بهش هر 8ساعت 2سيسي بدم اشکالي داره؟؟شربت خوبيه؟؟
- شربت
سلام شربت سیریزینو برای کودک ۳ سال ک عطسه وابریزش داره چند سی سی و هرچند ساعت ۱ بار باید بدم؟؟
- دادن دوز زیاد سفکیم
برای کودک ۶ سالم با وزن ۲۳ کیلو یبار ۵ سی سی سفکسیم دادم و یکساعت بعد بجای یه شربت دیگه اشتباهی دوباره ۴ سی سی سفکسیم دادم چیکار کنم؟
- خونریزی
باسلام دختر ۴سالم از واژن خون لکه ای داشت و صبح هم اسهال رفته
- تب کودک
سلام آقای دکتر پسرم یکسال و چهارماهه دکتربخاطر تب ازیترومایسین ۲۰۰ داد دادروزی یه قاشق کوچیک به محض اینکه میخوره فقط بالا میاره میتونم با آب مخلوطش کنم و بهش بدم بخوره؟؟؟
- قطره آهن
سلام اقای دکتر میخواستم بپرسم قطره اهن فروفورت لیپوزومال چطوریه؟؟خوبه ؟؟یا بد؟؟؟
- خلط پشت گلو
سلام برای خلط پشت گلو یا همون گرفتگی بینی کودک ۳ ماهه ک رفلاکس پنهان داره و ۱هفته س سرماخورده چیکار کنم؟اسپری سدیم کلراید دکتر تجویز کردن.
- سرما خوردگی
سلام وقتتون بخیر پسرم ۴ سال و ۴ ماهشه وزن ۱۸ کیلو سرما خورده سرفه خلط دار داره و بینیش کیپه برای عفونت و سرما خوردگی چه داروویی بدم ؟ خیلی ممنونم
- سرماخوردگی
باسلام پسرم۴سالش تب داشت استامینوفن دادم اومدپایین سرفه های کم میکنه انگارخلط داره آبریزش بینی هم داره
- تب کودک
باسلام پسرم۱۱ ماهشه،سه روز تب شدید داشت،بعد از سه روز تب خیلی کم شد ولی صورت و بدنش دون های قرمز ظاهر شده دلیلش چیست،چه در مانی داره؟
- مصرف مولتی ویتامین
سلام پسرم ۷ سالشه کلاس دوم سال گذشته مرتب مریض شد به نظرتون می تونم ازمولتی ویتامین پاستیلی براش استفاده کنم ازخوردن شربت امتناع می کنه واین که آیا روزانه بایدمصرف بشه وتاچه مدت وزنش سی وپنج کیلو وقدش بالای ۱۳۰

