Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسپری و دمیار
سلام امروز دختر ۲و نیم سالمو بردم دکتر بهش اسپری و دمیار تجویز کرد حالا اومدم خونه اما دخترم اسپری رو روی دهنش نگه دارم باید چیکار کنم میتونم بدون دمیار اسپری کنم؟؟
- دختر من ۴سال هستش تقریبا ۵ روزه فقط شب ها به دفعات زیاد میره دستشویی و کم مدفوع میکنه و همش میگه دلم درد میکنه و مدفوعشم حالت پودری و اسهال داره علتش چیه ؟
- سرماخوردگی کودک۳سال و۱۱ماهه
- کتوتیفن
سلام اقای دکتر دخترم ۵ سال و ۷ ماهه ۱۸ کیلو سرفه میکنه دکتر کلاریترومایسین و کتوتیفن داده بعد در دستور کلاریترومایسین نوشته ۴ ساعت با کتوتیفن فاصله داشته باشه من نمیتونم ساعتشا تنظیم کنم گفته کتوتیفن هر ۱۲ ساعت ۳ سی سی میشه ۱ بار در روز ۶ سی سی بدم. نئوتادین و مونته لوکاست هم میدم
- گرفتگی بینی
سلام خسته نباشیدپسرم ازنوزادی بینیش ترشحاتش میمونه یابادست بیرون میاد یازیردوش بابینیش هم زیاد ور میره مشکبی داره
- سرماخوردگی نوزاد ۶ماهه
پسرم سرفه خروسکی داره.پنج سال چیه ماهشه۱۸کیلو.تب داره همراه با عفونت گلو.دکتر بهش سغکسیم داده هر دوازده ساعت پنج سی سی،اصلا خوب نمیشه
- تب درناحیه شکمو سینه و پشت
سلام دکتردخترم دمای زیربغل با دماسنج طبیعیع۳۶ درجه است ولی تنش شکمش پشتش داغ میشه و سرد میشه از چی میتونه باشه؟
- نخوابیدن در شب
باسلام فرزند ۲سال و ۵ ماه ای دارم که شبها بیدار میماند اگر هم ساعت مثلا ۱۱ یا ۱۲ شب بخوابد ۲ یا ۳ ساعت بعد بیدار میشود ولی روزها خواب راحتی دارد البته در خواب زیاد قلت می خورد آیا دادن مقداری کمی ملاتونین برایش ضرری ندارد
- تب
سلام خسته نباشید دخترم ۶ سال و سه ماهشه با وزن ۲۸ کیلو تب داره همراه با دل درد و سر درد به علت تعطیلی مجبور شدم به پزشک عمومی مراجعه کنم آزیترومایسین ۲۰۰ نوشتن روزی ۵ سی سی،این دوز مصرفی آیا برای دختر من مناسب است
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسر پنج سال و نیمه دارم بیمار شماست رشت نیستم . دیروز گلوش به سوزش افتاد امروز خیلی زیاد خلط داره . شربت پلارژین و قطره بینی استفاده میکنم . ازیترومایسین ۲۰۰ هم بدم ؟ چه مقدار؟
- стриптиз бар невский
Хотите провести вечер в атмосфере страсти, роскоши и ярких впечатлений? Посетите [url=https://chicago-x.ru]топ стриптиз клубов[/url] в Санкт-Петербурге — место, где изысканная обстановка сочетается с профессиональным шоу и высоким уровнем сервиса. Приватные залы, завораживающие танцы и особая энергетика ждут вас! Может быть полезным: [url=https://chicago-x.ru]стриптиз клубы петербурга[/url] Хороший вариант: [url=https://chicago-x.ru/striptiz/]стриптиз санкт[/url]
- فاویسم
آیا به کودک ۷ساله فاویسمی که تب کرده شربت استامیفون می توانم بدم
- واكسن آنفولانزا
آقاي دكتر بالاخره واكسن آنفولانزا به بچه ها بزنيم يا نه؟ واقعا نميدونم چيكار كنم يكي ميگه حتما بزنيد يكي ميگه اصلا نزنيد اين حقيقت داره كه تقلبيش تو بازاره و نمونه ايرانيش خيلي عوارض داره؟
- سلام اقای دکتر دست پسرم ۴ سالشه زیاد اب پرتقال و میوه میخوره زرد شده چه کنم
- حرف زدن کودک
سلام دکتراست نباشیددکترپسرم ۱سالو۵ماهشه ۱۱ماهشه بود راه افتادولی بااینکه۱۷ماهشه فقط ماماوبابامیگه البته من۳بچه دارم وقت نمیکنم زیادباهاش حرف بزنم شوهرم نذاشت که قطره ویتامین زیادبهش بدم الان ۴ماهه که بهش ندادم دکترتوروخداشرایط دکتربردنشوندارم کمکم کنیدضعیفم هست همه چیزمتوجه میشه فقط این دوکلمه میگه دارویی چیزی بهم معرفی کنیدبخدابراتوندعامیکنم اجرتون باامام زمان
- سرماخوردگی
باسلام و احترام، دکتر برای پسرم که هشت سال و نیم هست با وزن۲۵ کیلو که تب و خلط داره سفکسیم ۱۰۰دادن اما مقدار مصرف رو نداده لطفا راهنمایی بفرمایید
- من پسرم ۱ سال و ۱۱ ماهشه بعد بدنش ریخته بیرون و از این که انقد خارش داره زخم شده کرم کالامین استفاده کردم بازم خوب نشده
گزش پوستی
- سردی
سلام اقای دکتر دخترم 20 ماهشه چندروزپیش سرماخوردوتب هم داشت الان حالش خوبه.ولی بدنش که دست میزنم سرده .
- قطره
سلام اقای دکتر ب بچه ۱۵ ماهه چند سی سی قطره اهن لیپوزوفر بدم؟؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر بچم سه ماهشه کولیک داشت و شربت کولیک ایز فرموده بودین بخوره تاکی باید ادامه بدم؟

