Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز مصرف آزیترومایسین
دوز مصرفی شربت آزیترومایسین ۲۰۰ برای پنج ساله چقدره
- بی اشتها
برای پسر یک ساله ام که کم اشتها و فعالیتش زیاد هست راسیپ بدم بد نیست براش
- گرفتگی صدا
سلام فرزند من ۱۶ ماهشه و امروز از صبح صداش گرفته تب نداره ابریزش بینی هم نداره گرفتگی صدا خطرناکه؟
- درد مقعدی کودک
سلام و خسته نباشید،پسرم سه سال و نیم داره با وزن ۱۵ کیلو،یک مدت زیادیه که یبوست داره مدفوع به سختی میکرد همراه با گریه زیادو گاهی از مقعدش خون می اومد،پیش متخصص اطفال بردم،پیدرولاکس و قطره بی بی کر داد و با گلیسیرین مقعدش رو چرب میکنم،ازمایش مدفوعش هم خوب بود،یبوستش تازگی خوب شده اما داروها رو فعلا دکتر گفته قطع نکنم،سوالم اینه مدتی پسرم بهم میگه،مقعدش رو نشون میده میگه نمیتونم بشینم با نشستن مشکل داره،هی پا میشه هی میشینه،توجه میکنم بچه چند دقیقه راحت نمیتونه بشینه،بالش نرم براش میزارم بازم میگه نمیشه بشینم،احساس ناراحتی موقع نشستن داره،گاهی هم میگه درد داره،چه پمادی براش استفاده کنم خوب بشه؟؟؟ممنونم
- وجود خون در ازمایش ادرار
سلام دخترم19ماهشه براش ازمایش ادرار انحام دادم تو ازمایشش خون دیده شده دکترش براش سونو نوشت تو سونو سنگی دیده نشد گفتن بعد یک ماه ازمایش و دوباره تکرار کنم اگه باز خون دیده شد ببرمش متخصص کلیه. من خیلی نگرانم یعنی کلیه بچه مشکلی داره
- ضربه به سر
کودک ۱۷ ماهه ام از بغل مدرش با شدت افتاد روی زنین و صدای زیادی از سرش آمد،گوش و پوست سرش قرمز شده بود،بعداز مدتی گریه کرد و آرام شد، هیچ تغییر خاصی نداشته،فقط بزاق دهانش ترشح میشه که قبلا اینطور نبود،آیا سی تی کنیم و ضرر ندارد
- تیروئید
سلام دخترم هفت سال دارد دو ساله فهمیدیم که تیرویید دارد خیلی کم وزن است چکار کنم
- ازیترومایسین
سلام اقای دکتر بچم دوسال و نیم داره ۱۲ کیلو سرماخورده ازیترومایسین دکتر داده ولی نمیدونم چند سی سی و چه جوری بدم؟
- تب
دخترم ۵ سالشه بیست و چهار کیلو تب کرده الان بهش شربت پاراکید دادم اول ده سی سی دکتر گفته بود قبلا بعد دو ساعت دیدم هنوز گرمه دو سی سی دیگه دادم الان چه کنم تا صبح چند ساعت یه بار و چقدر شربت بدم بهش تا صبح ببرم دکتر ممنون میشم پاسخ بدین🙏
- بیماری کودکان
من یه آبجی 8 ساله دارم که پاهاش خود به خودی دچار کبودی های کم رنگ میشه و گاهی میگه نمیتونم راحت نفش بکشم و گاهی هم درد استخوان داره البته دی ماه بردیمش آزمایش خون و پیش متخصص کودکان گفتن که هیچ مشکلی نداره ولی باز نگرانیم اگه میشه راهنمایی بکنید
- واکسن
دخترم ۷ فروردین واکسن یکسالگی داره باتوجه به شیوع کرونا بزنم یانه؟
- جراحی کیست بیضه
با سلام و احترام. پسر دو ساله ام دارای مقدار کمی ورم بالای بیضه چپ می باشد. در عکس سونو در سمت چپ باریکه ای از مایع که به سمت اینگوینال می رود مشاهده شد. در صورت تایید انجام عمل, ایا انجامش با بی هوشی عمومی خطر دارد؟ می شود این عمل را به تاخیر انداخت؟
- شربت سرماخوردگی
سلام وقت بخیر . میخواستم بپرسم وقتی بچه ۵ ساله سرمامیخوره بجای شربت پلارژین اگر نبود چه شربت سرماخوردگی بدیم ؟ کوریزان خوبه یانه
- آزیترومایسن
سلام پسر من ۱۰ ساله هست و به او کپسول آزیترومایسن ۲۵۰ یک عدد دادم ولی چون یک عدد بود از داروخانه گرفتم و بجای کپسول، قرص آزیترومایسن ۲۵۰ دادند من متوجه نشدم که اشتباهه . آیا بقیه دارو را میتوانم بجای کپسول ۲۵۰ با قرص ۲۵۰ ادامه بدهم یا اینکه کپسول بگیرم؟
- مریضی دخترم
سلام دخترم دو روز هر چه غذا میخوره بالا میاره الانم خیلی استفراغ کرد فقط آب میخوره سرفه زیادی هم میکنه همیشه هم میگه سرم درد میکنه بیشتر موقع که از خواب بیدار میشه نمی دونم چکار کنم براشم ستی اسکن نوشتن نمیزاره ازش بگیریم
- مصرف دارو دیفن برای نوزاد
برای سرماخوردگی بچه ام که نه ماه هست بهش دکتر دو ونیم سی سی دیفن داده الان خوندم مجاز نیست مشکلی براش پیش میاد؟؟؟
- سلام آقای دکتر من به موارد چهار ماه ام شربت استامینوفن پارکید که ۱گ ۴۳روز پیش باز کرده بودم دادم
- تب مداوم
باسلام پسر يازده ماهه اي دارم ك دوشب است تب مداوم ٣٨تا٣٨/٥دارد هر٦ساعت به او استامينوفن دادم قطع شد و بعد از هر ٦ساعت مجدد تب دارد لطفا راهنمايي بفرماييد چه كنم
- ضربه به کنار ابرو
سلام آقای دکتر پسرم ۵سالشه کنار اَبروش خورد به میز خیلی کم ورم کرد همه چیزشم خوبه ولی حالا که خوابه دست میزنم درد میگیره آیا مشکلی هست خطرناک نیست ممنون از لطفتون
- خونابه خشک دور دهان
سلام دکتر وقت بخیر دخترم ۷ ساله س دوروز صبح خونابه دور دهنش خشک هست آزمایش داده انعقعاد خون ۱۵ شده بجای ۱۳ علت چی میتونه باشه کمک کنید

