Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کیدی لاکت
سلام و عرض خسته نباشید آیا پودر کیدی لاکت رو به بچه چهار سال و نیمه ای که زیاد دچار نفخ و دل درد میشود (سرد مزاج است) هفته ای دو بار مثلا شنبه و سه شنبه به صورت مستمر و همیشگی داد؟ با تشکر
- ختنه
سلام ببخشید پسر من هفت ماهشه سه ماهه ک پیش متخصص ختنه اش کردیم بعدش دجار عفونت شد ک تا الان درمانش کردیم اما هنوزم موقع ادرار جیغ میزنه و گریه میکنه ب سختی ادرار میکنه مکشل از چیه الان هم سونو نوت براش اما بازهم نگران هستم
- سرماخوردگی و گرفتگی بینی شدید ۱۴ ماهه
سلام وقت بخیر پسرم ۱۴ ماهشه،الان سومین باره که پشت سرهم سرمامیخوره،الان دو شبه که بخاطر گرفتگی شدید بینی نمیخوابه،و قطره بینی که براش میزنم فقط کمی بهتر میشه و خیلی افاقه نمیکنه، بردمش دکتر گفت چون قبلاً آنتی بیوتیک خورده این سری بهش نمیدم و فقط شربت و اسپری بینی داد،بذج ۷ سفکسیم و هفته ی پیش هم آزیترومایسین مصرف کردم براش
- حرف زدن کودک
سلام دکترپسرم۱۷ماهشه ۱۱ماهشه بود راه افتادولی ماشاالله شیطونه قطره آدزیرنزدیک به۳ماهه که نخورده فقط دوکلمه ماماوبابامیگه راستش وقت نمیکنم زیادباهاش چکارکنم چون دوتابچه دیگه هم دارم شرایط دکتربردنشوندارم ضعیف ولاغیر واشتهانداره دکترمیشه دارویی تقویتی به من معرفی تنیده توحیدی زدن ورشدن خاطرداشته باشه ممنونم چارلستون اجرتون باخدا
- اجيل براي يكسال
با سلام و احترام به دخترم كه يازده ماهشه ميتونم گردو پسته و ساير اجيل رو بدم؟
- تیرویید
دخترم پنج ماهشع و از بدو تولد قرص لووتیروکسین مصرف میکنه و تیرویید کم کار داره تیرویید روی دیر دندان دراوردن و راه رفتنش اثر میزاره؟؟؟
- افتادن از ارتفاع یک متری پسر ۴۵ روزه
پسر 45 روزه ام از بلندی 1 متری افتاد. سرش هم ورم کرده. نزدیک 6 ساعت هم خوابیده بود فقط. من باید چیکار کنم؟ الان 9 روز میگذره ولی ورمش هنوز هم خوب نشده. من چه کار کنم؟
- با عرض سلام دخترم ۱۴ ماهه یه تیکه کاغذ جوییده تو روده هاش انگل نمیشه
- گوش
سلام وقت بخیر دخترم ۵ سالشه سرفه خشک میکنه و پلارژین میدم بهش با نئوتادین هرشب میدم الان میگه گوشم درد میکنه خودمم شهرستانم دسترسی ندارم بیام پیشتون ممنون میشم راهنماییم کنید
- تب_کودک
سلام خسته نباشید من دخترم 22ماهشه از دیشب تب داره داغ بدنش بازی میکنه شیرم میخوره بودنش داغه سرشم داغه تبشو میگیرم 37/6بود استامینوفن میدم میاد پایین دوباره داغ میشه بالاتنه داغه میترسم کرونا باشه یه دفعه اینجوری شد یه کمک ابریزش بینی داره الآنم تعطیلات نمیتونم بیمارستان ببرم چون خیلی آلوده است مطب هام باز نیست تورو خدا راهنماییم کنید .
- شربت اشتهاآور
سلام آقای دکتر.دخترچهارساله وزن ۱۲کیلو ونیم شربت اشتها آورکیندرمولتی ویتامین دادم یه دوره تاثیری نداشت زیادفقط اوایل خوب بودلازمه ک بازهم بدم یاضررداره؟
- تب
سلام اقای دکتر خسته نباشین فرزند من 5 سال سن داره.ی شب خونه اقوام شام کوفته پر مغز خورد بعد بالای ان دو تا خیار و بعد پسته و خربزه .روز بعد دیدم و تب شدید داره ب دکتر مراجعه کردم دارو داد تبش پایین اومد و اسهال شد.روز بعد کمی خون در مدفوعششد که با مصرف شربت کوریستازول بخلاصه اسهالیشم بهتر شد .داروبیحالهمدفوعشکوریستازولاسهالیشماردم.ولی الان دوباره تب کرده . شده .شیاف میذارماد پایین .مترونیدازول اسهالممیذارممترونیدازوله کنم چون مدفوع بلغمی و چرب و بوی بدی داره ؟
- قرص
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم کودکی که کم کاری تیروئید داره و تحت درمانه روزی که قراره ازش آزمایش بگیریم باید قرص را بهش بدهیم یا بعد از انجام آزمایش قرص را بهش بدهیم؟
- خواب نوزاد
سلام آقای دکتر عزیز ضمن تبریک سال نو میخواستم بپرسم برای تنظیم خواب نوزاد چه کاری میتونم بکنم پسرم چهار ماهشه اکثر شبا بیداره و روزا میخوابه
- نجویدن غذا
سلام خسته نباشید پسر من ۲ سالش هست غذا را نمی جوه باید میکس و له کنم و به کمک ماست قورت می ده توروخدا بگید چیکار کنم خسته شدم چیکار کنم غذا رو بجوه و بخوره؟؟؟
- شیر نخوردن بعد یکسال
سلام اقای دکتر پسرم ازبدو تولدش شیر خشک بیومیل خوردالان 16ماهشه روزا اصلا شیر نمیخوره عوق میزنه فقط شبا 3بار بیدار میشه گریه میکنه منم شیرشو میدم، شیر پاستوریزه هم نمیخوره ناراحتم. چیکار کنم چجوری شیر پاستوریره بدم بخوره کل روزو هیچ شیری نمیخوره
- دهن
سلام اقای دکتر دخترم پنج ماهشه زبونش با لباش از داخل قرمز شده از چی میتونه باشه جای نگرانی داره چی بدم خوب بشه
- تیروئید
سلام پسرم۲سالشه و ازمایش خونش عفونت نشون داده 44 این میزان خطرناکه!؟؟ راه درمانش چیه!؟ تیروئیدشم 5.67 اون چی نرماله یا باید درمان بشه
- سرفه
شربت بنفشه باریج برای پسرم که چهارماهشه و حساسیت به باقالی داره خوبه ضرر نداره
- غده
باسلام پسرم ۳سالشه هفته پیش سرما خورد الان پشت گوش چپش به اندازه عدسی دست میزنم هست به نظر شما غده لنفاویه یا خطرناکه؟

