Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر مادر
سلام دکترجان خداقوت پسرم ۱۱روز هست شیرمادر نخورده الان خیلی بی قراره اشکالی نداره شب موقع خواب بهش بدم؟؟یا ضرر دارد بعد این مدت؟
- علت زردی کف پا و پوست کودک
با سلام میخواستم علت زردی کف پا و پوست را بپرسم من پسرم ۶ سالشه که هم کف پاهاش و صورتش زرد هست و یکبارم آزمایش بردم هیچی نشون نداد
- تخم مرغ محلی
سلام و خداقوت دخترم ۱۴ ماهشه میتونم بهش تخم مرغ محلی بدم ؟
- سن شیر مادر
سلام آقای دکتر بچه تا چند ماهگی باید شیر بخوره؟
- وجود بلور سفيد رنگ در ادرار
با سلام و خسته نباشيد
سوالي داشتم از خدمت جنابعالي
پسر 5 ساله ام خيلي و به ندرت شب ادراري داره و برخي اوقات كه شب اداراي داره روي لباس زيرو محل ادرارش مقداري ماده سفيد رنگ و شبيه گچ هستش البته اين مورد هميشگي نبوده و به ندرت ايجاد مي شود
البته اين نكته را عرض كنم كه قد و وزنش يه كم نسبت به استاندارد پايين تر هست و بخاطر عدم تمايل به
لبنيات ، شربت كلسيم تقريبا بطور منظم مصرف ميكنه.
ممنون ميشم راهنمايي بفرماييد كه علت وجود ماده گچ مانند در ادرارش چيست؟ - سرماخوردگی
سلام وقت بخیر پسرم بیمارشماست ۵ سالشه سرماخورده بهش پلارژین و استامینوفن و بعصی اوقات تب زیاد ایبوبروفن . سیتریزین میدم . چون لوزه داره معمولا بعد سه چهارروز سرفه های خلط دار شروع میشه چه شربتی بدم که سرفه هاش از بین بره برم هگزین خوبه؟
- قطره آهن ليپوزوفر
سلام آقاي دکتر دخترم 15ماهشه ميتوانم به جاي قطره آهن سيدرال قطره آهن ليپوزوفر که جديد در اومده بهش بدم؟؟قطره آهني خوبي هست؟؟؟
- مصرف شربت اموکسی سیلین چقدره
با سلام دختر ۱۸ ماهه با وزن ده کیلوگرم چند سی سی اموکسی سیلین ۱۲۵ بدم. با تشکر.
- تب واسهال
سلام خسته نباشید کودک ۱۰ماهه ای دارم که از دیشب دچار تب و اسهال شده بهش قطره استامینوفن و وقطره بایو لاکت دادم
- میزان مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰
سلام پسرم ۱۸ کیلو هست ازیترو ۲۰۰ رو چه مقدار باید بخوره ممنون؟
- دارویاموکسیکلاو
مقدارمصرفاینشربتبرایکودکان۷سالهچقدر استگلوشچرکدارهوسرماخورده
- دخترم 5سالشهتقریبا 15کیلوسرما خورده میگه گلوم درد میکنه روز اول 5سی سی آزیترومایسین 200دادم روز دوم چقدر بدم
- تفسیرآزمایش
سلام وقت بخیر . آزمایش کشت ادرار که دوروز پیش برای بردیا جان نوشته بودین جوابش اماده شد چون خودم نیستم و در راه تهران هستم ممنون میشم بفرمایید که دارویی نیازه یا خیر؟ PH 5 Mocus (few) RBC/hpf : 1_2
- شربت فارمنتین643
سلام ب دختر سه ساله ام چهار روز بدون تجویز دکتر شربت فارمنتین 643دادم چون سرفه طولانی مدت و کمی تب داشت ایا خطرناک است؟. چیکار کنم
- درمان بی خوابی کودک
سلام خسته نباشید آقای دکتر در مواقعی بچه واقعا اذیت میکنه برای بی خوابی میشه شربت گیاهی اهورا اسلیپ رو داد ضرر نداره برای بچه هشت ماه با تشکر اگر ضرر نداره یا داروی دیگه هست میگید .واقعا بچم بعضی اوقات بداذیت میکنه
- سوپ نوزاد
باسلام و عرض ادب ,ببخشیدمیشه تو سوپ نوزاد۷ماهه اب لیموترش ریخت ؟موز وسیب رو چه مقدار مجاز هیتیم به نوزاد بدیم؟
- سرماخوردگی نوزاد ۴ ماه ونیم
سرماخورده بود روز جمعه متخصص نبود دکتر عمومی بردیم براش شربت اکسپکتورانت و آزیترومایسین ۱۰۰ تجویز کرد احساس کردم اینا دوزش بالاست برا۴ ماه خطرناک باشه ۳ روز بیشتر بش ندادم الان ک ۴ روز گذشته خلط بعضی وقتا نفس کشیدنش مشکل میکنه چکار کنم؟؟؟همین داروها رو ادامه بدم؟؟؟
- اگزما و لک سفیذ
بچم از نوزادی اگزمای شدید شدید داشت با هیدروکزتزون و بتامتازون در سن دو سالگی خوب شد چند وقتیه لک های سفید در بدن و صورت و دونه های قرمز در دور دهانش افتاده آیا بیماری حدیده یا همان اگزما هست این لک های سفید؟
- شربت سیتریزین
شربت سیتریزین هر ۱۲ ساعت بدیم یا هر ۲۴ ساعت؟
- گریه شبانه کودک
سلام خوبین خسته نباشید کودک یکسال وده ماهه که هنگام خواب شبانه خیلی گریه میکنه حتی گریش بیش از یک ساعت طول میکشه حتی توی خواب هم گریه میکنه علتش چی میتونه باشه

