Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- راه رفتن
سلام و خسته نباشید ، بچه تا چه سنی وقت داره که راه بره ، ممنون
- سلام پسرم شش مهش دوروزه تب میکنه بعد بی قراره ایا از دندون در اوردنشه یا سرما خورده اخه هیچ علایمی هم از سرما خوردگی نداره ایا شربت کوریزان براش مناسبه
- سلام کودک ده ماهه دارم یه هفته است که ازطریق بینی صدای خرخر میکنه آیا شربت آموکسی سیلین بهش بدم
- دندون
سلام دکتر دخترم ۱۳ماهشه ۱۰روز پیش تیزی دندان پایینش به دستم خورد دندان نیش پایینش بیرون اومده کمی ولی کامل نه یک دونه اش بیرون زده د۳ تزریق کردیم اوایل فروردین واینکه خودمنهم دیردندون درآوردم مادرشم لازمه چیزی بدم بهش مثل کلسیم یا…
- پسرم یک ساله موقع راه رفتن پایچپ شو کج میزاره
- تغییر شیر خشک
سلام، نوزاد من نارس با وزن 1400 بعد از دو هفته از بیمارستان ترخیص شد و همچنان من بهش آپتانیل پری میدم، کی باید به پی دی اف تغییرش بدم؟
- سرفه نوزاد
از شربت آموکسی سیلین ۱۲۵ملی گرام روزانه چقدر به نوزاد دو ماهه که ۵کیلوگرام وزن داره استفاده کنیم
- سلام آقای دکتر دختر من 3ماهه به دنیا اومده ازوقتی که هم به دنیا اومده بینیش میگیره الان هم که 2روز سرفه میکنه
- عرق سر
با سلام و احترام دخترم پانزده ماهشه سه چهار روزه سرش خیلی عرق میکنه علتش چی میتونه باشه؟!
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسرم رو آورده بودم مطلبتون سرماخورده بود و تب داشت شما دارو دادین آزیترومایسین رو هم نوشتین گفتین اگه حالش بدتر شد اونو شروع کن حالا من شربت سیتریزین و آستامینوفن رو که دادم تبش زود قطع شد خودشم سرحال هست الان یک هفته گذشته مشکل خاصی نداره ولی دماغش همچنان گاهی آبریزش داره و فکر میکنم خلط تو گلوش هست گاهی نمیتونه خوب با بینی نفس بکشه مخصوصا وقتی میخوابه یا داره شیر میخوره دهنش بستست به نظرتون آزیترومایسین رو بدم بهش؟
- سرماخوردگی در نوزادان
سلام آقای دکتر من یک پسر سه ماهه دارم . یک هفته است که سرما خورده. الان اریترومایسن ۲۰۰ و شربت سرماخوردگی کودکان و قطره ی تب براش استفاده می کنم . و از چشماش خیلی چرک می یاد و سرفه و عطسه می کنه و سینه اش هم صدا می ده . نمی دونم ادامه ز مصرف این داروها فایده ای داره ؟ لطفا راهنماییم کنید. خیلی ممنون می شم
- اسهال نوزاد ۲ماهه
سلام. وقت بخیر. پسرم ۲ماه و۵ روزت با۲و۶۰۰وزن.الان سه روزه که هرچی پوشکش را عوض میکنم.دفع داشته.دیروز بردم دکتر بهش پدیلاکت داده ۱۲ساعت ۵قطره وکپسول لانزوپرازول.که گفتن هر۱۲ساعت نصف کپسول بده بهش.اما کپسول هرکاری میکنم نمیخوره کوبیدیمشم.وحلش کردیم .اما همین که میریزمش دهنش حالت تهوع میگیره وهرچه خورده بالا میاره.چه دارویی جایگزین کپسول بهش بدیم.بعد اسهالشم هنوز کم نشده .تاحالا زرد بود اما الان کمی سبز هم شده.نمیدونیم چیکارش کنیم .میتونم اوآراس هم بهش بدیم؟؟بعدهنوز واکسن ۲ماهگی براش نزدیم.اشکال نداره باوجود اسهال فردابراش واکسن بزنیم؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید.اجرتون با آقا امام حسین.
- مدفوع نکردن نوزاد
دخترم الان سه ماهه هست ۵ روز هست مدفوع نکرده البته روز های قبل هم ۲ روز یکبار مدفوع میکرده شربت لاکتوز هم میخوره
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید . شربت پدی کلد برا بچه ۱۹ماه با وزن ۱۰/۵ روزانه چند سی سی استفاده شود
- غده استخوانی بین دوابرو نوزاد
سلام دخترم 5ماهشهاز نوزادی بین دوابروش یه چیزدایره ایی شکل استخوانی هست طبیعیه ایا؟ از ظاهر مشخص نیست بالمس مشخصه
- سلام دکتر خسته نباشید پسر من ۵ ماهش خس خس سینه داره باید چکار کنم دکتر بردم میگه الرژی داره
- مریضی دخترم
سلامآقای دکتر دختر هفت سالم از پاییز امسال مدام مریضه..امروز دکتر بردم دکتر براش شربت نئوتادین و قرص مونته لوکاست نوشته..شبابا دهن باز میخوابه اصلا راحت نمیخوابه سابقه لوزه ی سوم داره میتونه از اون باشه یا چیز دیگس اصلا با خوردن دارو هیچی فرقی نکرده
- حساسیت
سلام آقای دکتر، خداقوت کودک۳ماه م تو نوزادی جوش داشت دکتر تشخیص آلرژی دادن، من تو ۳ ماه لبنیات، آجیل، تخم مرغ و ...نخوردم وزن کودکم کمه، میخوام شیرم تقویت بشه حالا بادام رو۳ روز خوردم جوش نزد، میخواستم گردو بخورم، چند روز طول میکشه حساسیت خودشو نشون بده؟؟؟ ببخشید خیلی وقتتون رو گرفتم.
- درمان نوزاد
سلام دکتردختربچه ای دارم 3ماهش هست چندروزه اسهال دارهخواستم ببینم علتش چیست چه دارویی بهش بدم
- باز کردن از پوشک
سلام ،پسرم ۲سال ونیمشه،دارم از پوشک بازش میکنم،میبرمش یه ربع به ربع دستشویی میکنه بعد میارم شلوارشو میپوشونم ولی بازم جیش میکنه شلوارش،حرف میزنه ولی بعد جیش کردن میگه جیش بعضی وقتها هم نمیگه چه کنم

