Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر پسرم ۱۸ ماهشه و حدود ده روزی میشه که به هیچ وجه مولتی ویتامین نمیخوره. تو شیرش هم ریختم دیگه اونشیر رو هم نخورد. چند مدل گرفتم اصلا نمیخوره. همه اش رو تف میکنه. فقط آهن میخوره لیپوزوفر چیکار کنم؟ چیز دیگه ای نیست بهش بدم؟
- دکتر سلام
سلام اقای دکتردخترم مدفوعش امروز سفت بود ویکبارتاالان ساعت ۴عصر دفع داشته،،وخون نداشت از ۶صبح تب نکرده شکرخدا حال عمومیش خوبه وقتی خوابه بادهان گاهی نفس میکشه،ابریزش بینی داره و باسرفه ازخواب بیدارمیشه و یکم بالا میاره خشک هست سرفه اش چی بدم بهش ایا سرماخورده؟دیروز معاینه شده گفتن خوبه گلوش و سینش آزیترومایسین۱۰۰ روزی ۲ونیم سیسی قطره فلور هر۱۲ساعت ۵قطره زینک هر۱۲ساعت ۲ونیم سیسی داروهاش هست که میدم بهش ضدسرفمم بدم چکارکنم؟ خشکه سرفه هاش و زیاد نیست
- میزان مصرف شربت سفکسیم 100
مقدار مصرف برای بچه ۱۲ ساله؟
- سلام خسته نباشید پسرم زیرابروش وچشمش د رد میکنه بردمش اروژانس دوتا قطره بهش دادن ولی درد ساکت نشده اسم قطره باکتی ماید واون یکی دکسون ولی هیچ خوب نشده
- توده در سینه
سلام . حدود ۲ هفته پیش متوجه توده درسینه دختر ۴ ساله ام شدم ترشح سفیدرنگ از واژن هم دارد. آزمایش و عکسبرداری از دست بلوغ زودرس را رد کرد .دخترم چه مشکلی دارد ؟ممنون میشم جواب بدین
- پسرم خیلی بالامیاره کم اشتها هست
- سلام آیا شیر خشک شماره یک برای بچه یک ساله ظرردارد
- چهاردستوپارفتن
سلامکودک۷ماههایدارمکهچهاردستوپامیرهکهدرحیناینکاریهپاشزیرشموندوگریهکرد،حالاوقتیمیخوادچهاردستوپابرهبعضیموقعهاپاشزیرشگیرمیکنه،ایااسیبدیده،ممنون
- سرفه خلط دار به همراه ابریزش و تب
سلام دخترم ۳ سال و نیم هست دو روز هست مریض شده روز اول فقط تب داشت از روز دوم آب ریزش و سرفه خلط دار شروع شد الان سرفه اش خیلی زیاد شده
- افتادن ناخن
سلام چند روزی ناخن های بچم میافتن البته بجاش دارن میان ناخن های دست البته دو سه ماه قبل هم ناخن های پاش میافتادن علت چی میتونه باشه کمبود خون هم نداره بچه سه سالشه
- عفونت گوش
سلام پسرم ۴سالشه گوشش عفونت شدید داشت دکتر پنیسیلین تجویز کرد براش و قرص سفیکسیم امپول زد بعد قرصم بهش دادم عوارضی نداره الان فک میکنم حالش خوب نیست
- وخترم پنج ساله گوش درد داره دوتا شیشه شربت کواموکسی کلاوه ۳۱۵ متخصص گوش وحلق ببنی داد حدود ۶سی سب بافیمنده پود دوباره تب کرد بردمش پیش متخصص اطفال گفت دوز دارو ۲/۵روزی سه بار باوزن ۱۶کمبوده دوباره کواموکسی ۶۴۳ داددو روز که تمام شده بچه دوباره تب وگوش درد داره میتونم ازیترومایسین بدم البته دوباره مواموکسی از عصر سه شنبه شروع کردم تقریبا روزی دو یا سه با تب میکنه
ببخشید اگر ازیتروماسین بدم همون ۱۰ میلی روز اول سیس ۵میلی از فردا خواهش میکنم جواب بدین
- تب و سرفه کم و بی حالی
سلام بچه من ۳ سالشه دیروز بعد از ظهر تب کم کرد بعدش کلا بی حال شد بعدشم یکم سرفه میکنه
- مدفوع سفت
وقت بخیر آقای دکتر دختر من ۱۱ماهشه چند روز همش زور میزنه و یه کوچولو مدفوع میکنم اونم سفت شیر خشک هم مصرف میکنه ببلاک ۲ براش چه چیزی تجویز میکنید؟
- شامپو لیندان
سلام خسته نباشید شامپو لیندان برای مادر شیرده خطرناک هستش
- سرماخوردگی
سلام پسرهفت ساله ام سرماخورده ازروز تاسوعا ۵باردکتربردم ولی همش خلط داره سینشه وسرفه میکنه لطفا راهنمایی کنین
- زردیکفپا
سلام ارادت دختر5سالهدارمکفپاهاشزردشده راهنمایی کنید خیلی ممنون
- صدای خلط ریه کودک ۳ساله
سلام هفته قبل بعلت تب و سرفه بچم پزشک انتی بیوتیک تزریقی و شربت اموکسی کلاو داد و الان داروها تموم شده اما هنوز توی خواب مخصوصا صدای خس خس و ....پشت حلق و ریه اش میاد دوباره شربت و تهیه کنم ؟
- استفراغ کودک دوساله
سلام دخترم دوسالشه وشب همش حالت تهوع داشت ونصفه شب هم دکتری نبودکه ببریمش بلندشدم شربت اندامین که مال دوسال پیش بودودرش بازبودبه اندازه یک قاشق مرباخوری بهش دادم حالامیترسم ضررداشته باشه براش لطفاراهنمایی کنین
- با سلام
سلام دکتر دخترم ۱۳ماهشه دیروز ۴بار ،،امروزم از ۵صبح ۴بار تاالان ۳عصر دفع داشته اسهال شده چکارکنم؟ علامت دیگه ای نداره از دفع زیاد سوخته پاش و جیش میکنه گریه میکنه چی بزنم براش؟ ممکنه از دندون باشه یاازواکسن یکسالگی که سه روز پیش تزریق کردیم؟ سوال دوم اینکه از خواب نیم ساعت نشده بلندشده باز خمیازه میکشه بخاطر چیه؟

