Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دارو
سلام کودک من شش ساله است دکتر سفکسیم ۱۰۰ تجویز کرده وزنشم ۲۰ کیلو هست چند سی سی باید شربت بدم ممنون
- فاویسم وواکسن دوماهگی
سلام پسرم واکسن دوماهگی باید بزنه فاویسم هم داره برای تب بعدواکسن چه کارباید بکنم
- خون دماغ کردن کودک
سلام پسرم از سه سالگی خون دماغ میشد البته خیلی انگشت تو بینیش میکرد الان 9 سالشه سالی دو سه بار خون دماغ میشه باید چیکار کنم
- درمان یبوست دختر ۱۴ ماهه
سلام دختر یکساله ای دارم چندوقته برا دفع مدفوع زورمیزنه و بیقراری میکنه چون بادرد همراهه و اینکه اطراف مقعدش قرمز و ملتهب هست پماد زینک اکسید هم میزنم اما فایده نداره.برا رفع یبوستش چکار کنم؟هم اینکه هنوز راه نمیره فقط کمکی میره مرسس
- جایگزین آموکسی سیلین
سلام آقای دکتر. پسرم ۴ سالشه ۱۴ کیلو و ۶۰۰ وزنش هست. چند روزه سرفه میکنه و بینیش گرفته. شربت پلارژین میدادم بهتر نشد و دیشب تب هم داشت. بردمش ۱۷ شهریور گفتن گلوش کمی التهاب داره بهش آموکسی سیلین دادن هر ۸ ساعت. خیلی سخت شربت میخوره. شربت انتی بیوتیک دیگه ای هست که هر ۱۲ ساعت یا هر ۲۴ ساعت بتونم بهش بدم ؟
- سه سالگی
سلام آقای دکتر پسر من نزدیک سه سالش شیر خشک نان خورده بعد سه سالگی چه شیری بهش بدم
- Discovered this community recently and decided to join. It looks like a useful resource and I’m happy to be part of the conversation.
Pleased to be here and glad to be involved. I came across this site not long ago and chose to register after seeing how much useful content is already shared. It’s refreshing to see a place where people are open about sharing their insights and providing helpful advice. I’m still new, but I’m liking browsing everything so far. I have recently been studying about this lately. https://medium.com/@southwestspasandjacuzzis/how-phoenix-and-mesa-homeowners-are-rethinking-outdoor-relaxation-at-home-3e78c9481d4d [url=http://grfgyrty.is-programmer.com/guestbook/]Hey everyone, glad I found this forum. I’ve been looking through posts and it seems like there’s a lot of valuable information here. Excited about reading more when I can.[/url] 811e573
- دوز درمانی فارمنتین ۴۵۷ در اوتیت
سلام برای اوتیت میشه داروی فارمنتین 90mg/kg/d برای کودک دو سال و نیم داد؟
- بهبود رشد
سلام خدمت شما, دخترم دوسالشه وزن 12/5 قد 85 داره میخوام بدونم برای افزایش قد و بهبود رشد موهاش چون ریزش پیدا کرده و کم پشته, شربت زینک پلاس یوروویتال رو میتونم بدم ؟
- کودک
سلام آقای دکتر وقت بخیرخاستم بپرسم دختر من یک سال و دو ماهشهپاهاش رو زمین میمونه ولی زانوهاش ک به سمت عقب نگه میدارع نشکلی داره ؟
- مکمل امگا برای کودکان
سلام خسته نباشید دخترم ۹ سالشه شربت امگا رونمیتونه بخوره میخواستم بدونم قرص امگا هست براش بگیرم وویتامین د
- دوز مصرف سفیکسیم100
با سلام و خسته نباشید دوز مصرفی سفیکسیم 100 برای دختر 27 ماهه با وزن 15 کیلو چقدره؟
- واکسن کرونا و مبتلابان به فاویسم
سلامضمن تشکر، آیا نوجوانان ۱۳ ساله مبتلا به فاویسم، منعی برای تزریق واکسن کرونا دارند؟
- تقویت سیستم ایمنی بدن کودکان
سلام خسته نباشید دخترم ۲۰ ماهشه بیشتر مواقع یوبوست میگیره و شکمش نفخ هم داره کلا هروقت مریض میشه همیشه میزنه به گوارشش اسهال میشه و یکم اسید معدش زیاده دکتر امپرازول تجویز کرده و آیا میتونم برا تقویت سیستم گوارشش قطره پدی لاکت بهش بدم؟؟
- بیماری پوستی
سلام خسته نباشید من دختر ۲۱ ماهه دارم سه شب تب داشت بردم دکتر گفت گلو و گوش التهاب داره اموکسی سیلین داد بعد بعد از قطع دارو و سه چهار روز بعد دونه های قرمز رنگ روی پوستش ظاهر شد بدون خارش باید چکار کنم چه دارویی مصرف کنم
- آسم..
سلام وقت بخیر دختر 10 سالم تو این یک ماه دو الی 3 بار سرما خورد و سرفه هاش طولانی شد هر داروی سرفه دادیم خوب نشد تا کم کم شب ها از سرفه بیدار میشد دوباره سینش خلطی شد. شما گفتین دگزا بزن چون مدرسه میره. من بردم دکتر ریه الان دوهفته هست اسپری استفاده میکنه دیگه شب ها بیدار نمیشه ولی در طول روز سرفه خلطی هنوز هم هست. دکتر کفت اسم... تماما پختنی میخوره 4 کیلو وزن کم کرده. میخوام بدونم دگزا اگه بزنه تمام این خلط ها خشک میشه یا نه؟؟ دکتر امانی بردم
- وزن کم
سلام آقای دکتر پسرم نه ونیم ماهشه وزنش ۸۵۰۰،برا افزایش وزنش چی بهش بدم؟قبلا بهتون گفتم تولیداری اصلا شیر نمیخوره چون میرم سرکار پرستارش بهش. شیشه میداده الان چیکار کنم؟
- وقتی که راه می رود زمین می خورد
برادر من 1 ساله ش است نمی تواند تعا دلش را حفظ کند
- سوختگی کودک با آب جوش
سلام ساعد دست کودک دو ساله من با آب جوش سوخته (سه روزه و تاول زد و بلافاصله با حرکت های دست کودک ترکید) الان در مرحله زخم هست . وسعت سوختکی به اندازه قطر دایره ای به اندازه ۴سانتی متر حدودا . لطفا بفرمایید در این مرحله از چه پمادی باید استفاده کنم ؟ همچنین بفرمایید نگداری زخم چگونه باشد باز باشد یا با گاز استریل بسته شود ؟؟؟ با تشکر
- ترکیب نئوزینک با شیرخشک
آیا برای کودک 18 ماهه میشه شربت نئوزینک را به همراه شیرخشک داد؟

