Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مولتی ویتامین
سلام واحترام. مولتی ویتامین پدیابست چقد به پسرم بدم 15 ماهشه. ممنون.
- شیرخشک
سلام خسته نباشید میخاستم به کودک یک سال و نیم برای وزن گیریش شیرخشک بدهم چه نوع شیر خشکی بدم . که واقعا چاق بشه شی خودمو بهش میدم که اصلا وزن نمیگیره . اپتامیل ۳یا نیدو .شما چی پیشنهاد میدین ازمایشاتش خوب بوده
- سلام ۸سالشه ۲۱کیلو وزن داره چند سی سی اموس سیلین بدم بهش
- قطره آدزیر
سلام آقای دکتر قطره آدزیر باعث سیاه شدن دندان ها میشه پسرم دوتا دندون پایین درآورده میخواستم بدونم قطره آدزیر باعث سیاهی دندونش میشه من بعد از قطره کمی آب بهش میدم
- سلامبرای کودک ۴ سال با وزن ۲۰ کیلو آزیترومتیسینچند سی سی باید داده شود؟
- اسهال
سلام دکتر بچه ام سه رو ز پیش تب داشت بردم دکتر بااوسفکسیم ۱۰۰ داد الان اسهال است لطفا کمک کنید متشکرم
- کم خونی
با سلام واحترام جناب آقای دکتر خواهرزاده ی من دو سال ونیم داره وبعد از گرفتن آزمایش ساده CBCمتوجه کم خونی شده وطبق دستور پزشک یک ماه دونوبت فروگلوبین 5 سی سی مصرف کرد اما بعد یک ماه با بالا رفتن ذخیره ی آهن باز هم MCHC,MCV,MCHCاش پایین است دکتر گفت ممکنه تالاسمی داشته باشه ؟درست گفته ؟ باید چه کار کرد ؟ممنون از شما
- انفولانزا. کودک 4 ساله
سلام. خسته نباشید. دختر 4 سالم رو آوردم پیش شما تب داشت و بدن درد و دل درد آنتی بیوتیک دادین و تب بر. سه شنبه آوردم.. ولی هر روز که از خواب بیدار مشه گریه میکنه که دلم درد میکنه. کمر و دست... الان دل درد مونده که زیاد نیست ب اینکه آنتی بیوتیک میخوره شکمش زیاد کار نمیکنه جمعه مجبور شدیم دوباره ببریم درمانگاه براش کیمو بلاک برا معده نوشت نمیدونم بدم یا نه. سرفه هاش تازه شروع شده. کتوتیفن داده 4 سی سی میخوره همش خوابه. و برای شکم کار بکنه لاکتو لوز . حالا بدم اینا رو و لاکتولوز رو برا اینکه رودش کار کنه چه مقدار باید بدم وزنش 16 کیلو بود. ممنون
- کوبیدن سر
سلام آقای دکتر خیلی ممنون که بی چشم داشت پاسخ گوی مادران هستید خدا عمر با عزت بهتون عطا کنه سوالم اینه کودک ۱۴ ماهه دارم که وقتی عصبی می شه یا بهانه چیزی و میگیره سرشو می کوبه دیوار یا پشتی صندلی غذاش بعد از اینکه جوابش بدیم ساکت میشه آیا علامت خطرناکه؟
- عوارض قرص کتوتیفن
با سلام دختر من 6 سال دارد سرما خورده بود بردیمش دکتر قرص کتوتیفن داد. یک قرص که بهش دادم بعد از تقریبا 5 ساعت گفت : مامان همه چیز رو دو تا می بینم. دیگه قرص رو بهش ندادم اما از اون روز یک هفته میگذره میگه چشمام درد میکنه ، لامپ و خاموش کن چشمام درد میگیره آخه تا قبل از مصرف قرص هیچ مشکلی نداشت. من شنیدم این قرص خیلی عوارض بدی دارد درسته؟ حالا چه کنم؟ یعنی چشمان دخترم مشکل پیدا کرده است؟
- س دکتر اقای دکتر من از چهار شنبه سرفته خلت خیلی بدی دارم مخصوصا گلو درد چی باید بخورم
- درد گوش
دکتر بعد دوره سرما خوردگی و مصرف دارو خودم آزیترو و بچه ۴ سال آموکسی مصرف کردیم اما همچنان درد گوش داریم و کیپ هستش چکار کنیم باز دارو مصرف کنیم چه خوبه راحت شیم
- سرماخوردگی اطفال
سلام آقای دکتر.خسته نباشید فرزندم نزدیک به 4ماهشه،چندروزی هست سرماخوردگی گرفته آبریزش بینی،سرفه شدید،تبش قطع شده ،خس خس سینه داره واسهال آبکی سبزرنگ میکنه روزی حداقل10 بارمعدش کارمیکنه شهرستانی هستیم وبه پزشک متخصص دسترسی نداریم .لطفاراهنماییم کنید .ممنون ازشماوسایت مفیدتون
- سلام وقت به خیر برا دخترم که ۷ سالشه و وزنش ۳۳ کیلو چند ن لت و چند سی سی آزیترومایسین بدم برا ی درمان سرفه خلطی
- شیرخشک
سلام آقای دکتر بچه من سه ماهشه شیر ببلاک 1میخوره شکمش معمولا دوروز درمیون کارمیکنه الان چندروزه بی اشتها شیرش رو میخوره باید چند بار سرشیشه رو داخل دهانش بذارم تا بخوره شیرش رو عوض کنم اپتامیل بخرم؟
- کمک از دوست
دختر ۳ساله ام س روزه تب داره بیشتر شب تبش میره بالا
- سینوزیت در کودکان
سلام وقت بخیر پسر ۶ سالم با وزن ۲۱کیلو حدود دو ماه پیش گرفتگی وابریزش بینی داشت وشب ها با دهنباز میخوابید وخرخر میکرد از دهن نفس میکشید بردم دکتر سفکسیم تجویز کردن ۳ونیم سی سی هر ۱۲ ساعت ولی چون دوزش کم بود همچنان اون علائم داشت وبهتر نشد تا یک هفته بعدش که دچار تب شدید وبی حالی وسرگیجه شد بردم دکتر ازمایش براش نوشتند کهwbcروی ۲۴وesrروی ۱۸ بود بستریش کردن حدود سه روز ولی علت عفونت مشخص نشد و تا ۸ روز سفکسیم مصرف میکرد بعد مرخص شدن حالش تقریبا خود شد تا دو هفته بعد دوباره دیدم خرخر میکنه تو خواب وموقع خواب دهنش بازه واز دهان نفس میکشه بردم ازمایش ازش .رفتیم که باز تو ازمایش عفونت بالا بودwbcروی ۱۹ وesrروی ۱۷باز بستری شد به مدت ۴۸ ساعت با تشخیص سینوزیت و ۱۴ روز فارینات ۲۵۰ مصرف میکرد با حدود یک هفته مونته لوکاست واسپری بینی حالش تقریبا خوب شد الان دو ماه گذشته باز آبریزش بینی وگرفتگی بینی وسرفه داشت بردم دکتر سفکسیم ۱۰۰وکلاریترومایسین براش تجویز کرد وبه مدت ۴۰ روز مونته لوکاست و اسپری بینی مومتومکس وشربت کیدوفست وبعد ۴۰ روز گفتن یه عکس ازش بگیرین وبیارین الان یک هفته هست دارو مصرف میکنه ولی هنوز آبریزش بینی داره میترسم دوباره سینوزیتش شدید بشه خواهش میکنم راهنمایی کنید ممنونم
- شربت
سلام آقای دکتر پسرم دوسال و نیم داره طبق دستور شما قبلاً آدزیر بهش میدادم و بعد آسماویت براش تجویز کردید ،شربت آسماویت تموم شد مجدد همینو براش بخرم و روزی یه قاشق مربا خوری بدم؟
- اسم ویتامین
سلام اقای دکترخسته نباشید.دخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳کیلو وزنشه میخواستم بدونم چه ویتامینی بهش بدم بخوره .ممنونم
- یبوست
سلام آقای دکتر وقت بخیر طبق دستور شما به پسرم شربت ایمونس میدم قبلش آسماویت تجویز کرده بودید پسرم دوسال و نیمه هست جدیدا دچار یبوست میشه ممکنه از شربت ایمونس باشه من روزی یک قاشق مرباخوری بهش میدم

