Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف داروی فارمنتین لی اس۶۴۳
من دختر سرما خورده و سرفه های خلطی دارد که یکم سبز است البته تب ندارد آیا نیاز به مصرف آنتی بیوتیک است وزنش هم ۳۰ کیلو است
- عطسه وسرفه
سلام آقای دکتر پسرم یکساله هست ازصبح عطسه زیاد وسرفه تکی داره چی بدم بهش
- حرارت پا
سلام دکتر وقت بخیر پسرم دو سالشه تقریبا همیشه کف پاهاش بیشتر انگشتانش داغه دلیلش چیه؟ممنون
- لوزن
سلام دخترم شش سالشه ولوزه های متورم داره وتقریبا هر سه ماه به مدت چهار تا پنج روزدچار تب ولرز شدید میشه میخاستم بدونم نیازه که لوزه هاشو عمل کنیم یا نه واینکه شربت آزیترومایسین ۲۰۰رو به چه میزان بهش بدم وزن دخترم ۱۶ کیلو هست با تشکر
- ادرار گردن
سلام آقای دکتر گرامی پسرم ۵.۵ هستش بیمار شماست ولی متاسفانه رشت نیستم از امروز صبح هر نیم ساعت میره دستشویی و ببخشیدمیگه جیش دارم یخورده یا چند قطره میکنه و تمام میشه دیشبم گفت زیر دلم درد میکنه و بعدش خوب شد میخوام بدونم دارویی باید مصرف کنه یا مشکل خاصی داره؟
- شربت
سلام دخترم نزدیک دوسالشه با وزن ۱۱کیلو چقد شربت آزیترومایسین ۱۰۰بهش بدم.ممنون
- کره بادام زمینی
باسلام .ایا به بچه دوسال و دوماهه میتوان کره بادام زمینی داد؟قبلا چندبار بادام زمینی مصرف کرده و خداروشکر مشکل نداشته.ممنون از راهنمایی شما
- زهرا
سلام اقای دکتر خسته نباشین دخترم ۵ سالشه تقریبا ۸ روزه تب داره اول شربت سفالکسین دادم با دیکلوفناک ۵۰ خوب نشد بردم دکتر گفت چرک خشک کن نده شیاف بزن تا ۵ روز دایم شیاف زدم براش شربت سرماخوردگی با شربت برو نتیف داد با شیاف دیکلوفناک دوروز دادم صبح دیدم دندونش ابسه زده بهش چرک خشک کن مترو نیدازول با اموکسی سیلین دادم با ایبو پروفن تبش ۳۷.۵ شده شیافو نصف کردم براش استفاده کردم میتونم همراه داروی سرماخوردگی و برونتیف اون چرک خشک کن هارو بدم اخه دندونش عفونت داره فقط ی نوبت دادم ؟تا چن روز میتونم شیاف دیکلو فناک ۵۰ استفاده کنم ؟
- غده
سلام دکتر وقتی بچم چند ماهه بود ازتون سوال کردم چند تا غده پشت سرش لمس میکنم فرمودید دست نزنم این غده ها هنوز هست نزدیک سه سالشه بازم مشکلی ندارن؟ در گردنش هست
- مقدارمصرف سفکسیم۱۰۰ برای بچه ۳ساله
دخترم ۳سالشه و تب و سرفه و خلط داره،سفکسیم ۱۰۰ میخوام بدم چقد بدم ؟
- شربت ستادین دی
باسلام لطف راهنماییم کنیدمقداراستفاده ازشربت ستادین دی،برای کودک 1سال ۳ماه چندسی سی هست؟ باتشکر
- سرماخوردگی یا اومیکرون
سلام. خسته نباشید. من کلا بدن درد دارم و پشت سرم سنگینه گلوم میخاره مثل انفولانزا ماه پیش هم همین مدلی بودم گفتن سندرم پیش از قاعدهگی هست. ولی این بار دختر 8 سالم هم سر درد داره صبح بالا اورد الان فقط سر درد داره دختر کوچیکم که 2 سالشه طبق معمول هر ماه باید تب کنه. حالا همه با هم آیا اومیکرون گرفتیم؟ اینم بگم که جایی نرفتم دو هفته خونه هستم همسرم هم هیچ علایمی نداره
- سرماخوردگی
پسرم 1سال و 3 ماه آبریزش بینی همراهه سرفه خشک شربت چی بدم
- جوش یا دمل چرکی داخل دهان کودک
سلام.
دخترم پنج سالشه. چند روز پیش لب بالایی التهاب پیدا کرد. بعد از چند روز بصورت جوش چرکی زیر لب بالا نمایان شد و حالا سرباز کرده و چرک خارج میشود. دکتر بردم کو اموکسی دادن سه روزه میخوره. چکار کنم؟ من گاهی لبش و فشار میدم چرک خارج میشه از ناحیه جوش. بعد با اب نمک شستشو میدم. راهنمایی کنید لطفا از نگرانی خواب ندارم. تبشم قطع شده. - شربت سفیکسیم
اسهال پسرم 5ساله استشربت سفیکسیم 100برای اسهاال ضروری است.
- مصرف دارو
سلام دکترپسرمن ۱سالو۴ماهشه وشیرخودمومیخوره برای سردردشدیدپیش دکترداخلی رفتم تااومدم دارومونشون دکتربدم رفته بودن ومنشیش گفت تاچندروزدیگه نمیان وروخدادکترنحوه مصرف این داروهادوبرام میگیدوالپرات سدیم۲۰۰میلی گرم وفلوکستین۱۰چه وقت بخورمشون ممنون مشم اجرتون باخدا
- یبوست
سلام آقای دکتر نزدیک ۲۰ روزه دخترم رو از پوشک گرفتم ۲ سال و ۵ ماهشه، پی پیش رو هنوز نمیگه و تو شلوارش کارشو میکنه. یه چند روزی مریض شده بود اسهال گرفته بود از اون موقع از پی پیش ترسیده هر دوسه روز یه بار پی پی رو نگه میداره انکاری میترسه زور میزنه ولی نمیکنه. الانم دوروزه پی پی نکرده همش بیحال اینورو اونور میوفته. پودر لاکساتور هم دو روزه میدم ولی خبری نیست همه کارم کردم براش روغن زیتون آلو ولی جواب نمیده. چیکار کنم؟
- سلام خسته نباشید دخترم یک سال و ده ماهه است شربت ستادین رو چه مقدار و چند بار در روز بهش بدم مرسی
- سلام .پسر۸ ساله ام . اسهال تهوع و دلپیچه دارد.سفکسیم مناسب با چه دوزی. ب خواهر ۶ سالش دکتر ۲۰۰ رو هر روز یکباره تجویز کردن
- آبریزش شدید بینی
سلام دکتر پسرم ۱۸ماهشه بیشتر از یک هفته هست آبریزش بینی داره شدیدچند روزیه سبز و زرد هست هیچ علایم دیگه ای هم نداره اسپری پلارژین و سیتیرزین هم یک هفته هست میدم ولی فایده ندارع ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

