Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت سفیکسیم
سلام آقای دکتر وقت بخیر دختر 2.5 ساله دارم دوز مصرفی شربت سفیکسیم 100 هر 12 ساعت چقدر میشه؟ ۱۲ کیلو هست
- بدخوابی
سلام اقای دکتر بچم 7ماهشه الان دوشبه شب بیدار میشه و یکسره گریه میکنه تا دوسه ساعت بیدار میمونه بعد میخوابه فقط شب . میخواستم بپرسم دارویی تجویز نمیشه که شبها آروم بخوابه؟
- زینک
با سلام دختر من نارس به دنیا اومد با وزن 1/800 . الان یکسالشه با وزن 9/500 و قد 72 . میخواستم بدونم قد و وزنش نامناسبه و اینکه شربن نیوزینک بهش بدم و به چه میزان در روز با تشکر
- دارویاموکسیکلاو
مقدارمصرفاینشربتبرایکودکان۷سالهچقدر استگلوشچرکدارهوسرماخورده
- اسهال نوزاد دوماهه
سلام وقتتون بخیر دختر من پیش شما پرونده دارن آقای دکتر دوماهه هستش و از امروز انگار اسهال داره و شکمش هم صداهای مربوط به اسهال کمی داره، از شیرمن تغذیه میکنه البته خودم هم چندروز پیش اسهال داشتم اما خوب شدم واسه دخترم تازه داره شروع میشه چیکار کنم؟ ممنون از بزرگواریتون
- ادرار صورتی رنگ
سلام پسرم دوسال و نیم هست و از دیروز رنگ ادرارش صورتی شده الان تو این اوضاع کورنا میترسم ببرمش دکتر لطفا راهنماییم کنید
- جایگزین آموکسی کلاو ۶۴۳
سلام خسته نباشید. به پسرم که ۵ سالشه با وزن ۱۵ آموکسی کلاو ۶۴۳ دادن هر ۱۲ ساعت ۸ سی سی. بهش دادم تنش خارش گرفت هیدروکسی زین هم دادم. فرمودید دیگه اموکسی کلاو رو بهش ندم چون حساسیت داره. بجای اموکسی کلاو چه انتی بیوتیکی به چه مقدار بدم؟ چون گلوش عفونت داره هنوز و قبل از مصرف انتی بیوتیک تب ۴۰ درجه داشت
- بالا آوردن دارو
سلام آقای دکتر اگه نوزادم امپرازول رو۲۰ دقیقه بعد خوردن بالا آورد دوباره باید بخوره؟ممنون از پاسخگویی تون
- هرچند ساعت استفاده بشه.پسرم دوسالشه و ۱۴ کیلو
- شربت کتوتیفن با هیدروکسی زین با هم
سلام آقای دکتر دخترم ۶ سالشه برای کهیر که روی بدنش میزنه هفتهای یکبار ۵ سی سی هیدروکسی زین میخوره از دیشب روی بدنش خیلللی خیلللی کهیر زده یعنی دونه های ریز صورتی که وسط دونه ها یکم برجسته هست دکتر عمومی بردیم باش شربت کتوتیفن داد روزی سه بار یک قاشق مربا خوری سوالم اینه که آیا با وجود اینکه هفته ای یکبار داره شربت هیدروکسی زین میخوره آیا اگه کتوتیفن بهش بدم مشکلی پیش نمیاد ؟ و تا چند روز بهش بدم ؟تا سه روز یا تا تمام شدن شربت ؟
- تکامل
سلام آقای دکتر پسرم الان چهارده ماهشه اواخر هفته 35بدنیا اومد دوازده ماهگی وزنش 9300قدش 73دورسرش 46 بود از هفت ماهگی نشست ، هشت ،نه ماهگی سینه خیز و چهار دست وپا رفت ،یازده ماهگی به بعد دستشو به مبل و دیوار میگرفت و راه میرفت والان که تو چهارده ماهه راه میره درمورد حرف زدن از یازده ماهگی تا بحال فقط کلمه دده میگه و الان حرف هایی مثل ت ،ب و چیزهای نامفهوم میگه ،با انگشت اشاره هم زیاد اشاره میکنه من چندتا سوال دارم که خواهش میکنم مثل همیشه به من پاسخ بدین 1:رشد جسمی و حرکتی پسرم چطوره؟ 2:در مورد حرف زدنش مشکلی نداره ونیازی هست ببرم گفتار درمانی؟3:رشد ذهنی پسرم چطوره؟ وقتی بهش میگم سرسری سرشو تکون میده ؟کنترل تلویزیون میگیره جلو کانال عوض میکنه ،بهش میگم کلاغ پر کن انگشتشو میذاره رو زمین،چیزی رو بگیر و بده را میدونه،4:اینکه میگن بچه های نارس از نظر هوشی عقب تر و هوش کمتری نسبت به کودکان ترم دارن درسته ؟من خیلی نگرانم میگم نکنه خدای ناکرده پسرم اینجوری باشه 5:در حال حاضر پسر من با یک کودک چهارده ماهه ترم خیلی تفاوت داره میخوام بدونم به وضعیت یه بچه ترم رسیده؟ممنون میشم به سوالات من با بله و خیر جواب بدین چون همیشه درجواب سؤالات من میگین در دوسالگی نرمال میشه و به بقیه میرسه ومن جواب سوالاتم را نمیگیرم ، بازم ممنون
- سرماخوردگی
اقای دکتر دختر ۱۰ ماهه ام که ۷ کیلو وزن دارد خلط گلو وسرفه دارد میزن و ساعت مصرف سفکسیم ۱۰۰ چگونه است
- نوزاد
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر من از مراجعین شما هستم امروز متوجه کبودی روی باسن پسر سه ماهم شدم که تا الان نبود یعنی بدو تولد این کبودی وجود نداشت علتش چی ؟؟
- ایمونس
با سلام شربت ایمونس که معرفی کردید برای کودکان ۴ سال روزی چند سی سی بدم؟
- سلام برای کودک6ماهه طریقه مصرفش چطورباید باشد
- کودکم
سلام من یه دختر سه ساله دارم دوروز دهانش به شدت بوی غیر قابل تحمل میده و همیشه میگه دلم درد میکنه من باید چیکا ر کنم
- سرفه
سلام لطفا یک ضد سرفه قوی برای کودک یکساله معرفی کنید متشکرم
- اس امپرازول
سلام آقای دکتر از ۱ماهگی به بچم اس امپرازول دادم بهخاطر رفلاکس پنهان، حالا که ۵ ماهشه دکتر قطع کرده چند روزیه استفراغ داره ممکنه از اون باشه؟خواب منقطع داره هر۱ساعت بیدار میشه شبا و فقط هم با شیر میخوابه.
- سر انگشتان دست دخترم تیره هسته علت از چی میباشد
سر انگشتان دست دخترم تیره شده حلت از چی میباشد
- شربت آموکسی کالا ۴۵۷
دخترم تازه وارد ۴سال شده دو شبه تب میکنه سرفه هم میزنه .شربت آموکسی کالا ۴۵۷ چند سی سی بدم چند ساعتی .۱۳ کیلو داره

