Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست نوزاد
سلام وقت به خیر نوزاد ۲۰ روزه دختر دارم ۳ روزه شکمش کار نکرده، روزی ۵ قطره پدی لاکت میخوره نارس به دنیا اومده
- دونه زدن بدن بچه
سلام پسر من 14 اردیبهشت یک سال شد 5روزه رودست و پاش و شکمش دونه قرمز زده لای پاش چند ماهه خیلی قرمزه مقعدش خیلی قرمزه بعضی وقتا خونی میشه هر چی پماد میزنم خوب نمیشه هیچی نمیخوره دکتر گفته وزنش نسبت به سنش کمه 9 کیلو 100 هر چی میخوره پس میاره شکمش 4بار در روز کار میکنه چیکار کنم نگرانم
- شربت زینک
چه مقدار شربت زینک به نوزاد سه ماهه ام بدم ؟؟
- اسهال
عرض سلام و وقت بخیر .نوزاد من پنجاه و دو روزشه و شیر خودم را میخوره و اسهال داره به طوری که با هر بار شیر خوردن اسهال میکنه حتی نصف شبها که برای شیر خوردن بیدار میشه به محض شیر خوردن اسهال میکنه.وزن گیریش خوبه اما اسهال کردنش واقعا منو عاصی کرده دیگه خسته شدم بسکه حتی نصف شبها هم عوضش کردم.حتی اگه روزی مثلا ده بار شیر بخوره ده بار اسهال میکنه دقیقا به محض شیر خوردن.شیر هنوز از گلوش پایین نرفته تو بغلم هس اسهال میکنه . میخواستم اگر امکان داره راهنمایی کنید.باتشکر
- دماغ
سلام بچه ام ده ماهشه از تولد همش گوشاش و دماغش میمالید.الان دیگه گوشاش نمیماله اما گاهی موقع خواب دماغش میماله .یا توی خواب.دماغش طوری نفس میکشه انگار کیپه اما نیگاه میکنم هیچی نیست داخلش قطره میندازم بعد یه نفس آروممیکشه.و آروم میشه علتش چیه؟؟ممکنه از رفلاکسش باشه رفلاکس پنهان داشت
- کمک
سلام آقای دکتر تو رو خدا راهنمایی کنید دختر هفده روزه ای دارم خیلی گاز معده دارد همش موقع دفع گاز معده اذیت میشه زیاد شیر نمی خورد میزان دفع شکمش هم کم است میشه بگی چند روزی یکبار خواهشا بگید چکار کنم
- لرزش پا
پسرم دوماه و نیمه هست از یک ماهگی متوجه شدم بعضی مواقع در حد چند ثانیه پاس و میلرزونه با دست نگه میدارم آروم میشه خیلی نگرانم
- کنده شدن ناخن
زیرناخنش انگار هوا وارد شده وامروز در حال کنده شدن هست
- شربت زینک
سلام آقای دکترمن دخترم ۱۱ماهه س ووزنش ۷کیلوه میتونم بهش شربت زینک سلفات بدم درضمن قطره اهن وملتی ویتامین نیز مصرف میکنه مشکلی نداده؟
- شیر
سلام شیر بیومیل 2 میدم ولی احساس میکنم شب ها سیرش نمیکنه میشه شیر خوبی بهم معرفی کنید
- نخوردن شیرمادر وشیرخشک
باسلام وادب خسته نباشید من نوازادی ۴ ماهه دارم پسر هستش اما سه شنبه شیر من را نمی خورد وشیرخشک هم نمی خورو مبشه راهنمایی بفرمایبد چکار کنم تا شیر بخورد
- محل تزریق واکسن
سلام آقای دکتر. نوزادی دوماهه دارم که تحت نظر شما میباشد . واکسن دوماهگی را دوازدهم تزریق کردیم . محل تزریق سفت و گوله شده . آیا نیاز به اقدامی هست ؟.مرسی از پاسخگویی
- وجود مو درچشم شيرخوار
سلام و خسته نباشي خدمت آقاي دكتر ،چند روزي ميشه يه مژه داخل چشم دخترمه چشمشو هي ميماله يكي دوبارم قطره انداختم درنيومده شما چه راه حلي پيشنهاد ميكنيد حتي نميذاره دست ب چشمش بزني
- گرفتن باد گلو نوزاد
سلام سوال ديگه اينكه دخترم كه ٥ ماهو ١٦ روزشه آيا لازمه بادگلوش رو بگيرم يا همون آروغ آخه تو خواب شير ميخورهفقط
- بیقراری در خواب
سلام اقای دکتر. نوزاد هشت ماهه دارم با الرژی گاوی ورفلاکس پنهان داره تحت درمان. سیرخشک اپتامیل پپتی میخوره. الان یک ماه هست که شبها تو خواب بیدار میشه و گریه میکنه و تا صبح باید تکون بدم بخوابه. یک لحظه که تکون نمیدم بیدار میشه و گریه میکنه. در طول شب هم فقط یک بار اونم مقدار کم شیر میخوره دو الی سه پیمانه.علتش چیه به نظرتون چون واقعا تا صبح بیدار می مونم کم آوردم
- عفونت ادراری
سلام دخترم دچار عفونت ادراری شده است دکتر شربت سفکسیم داده به مدت یک هفته مصرف کنه .پنج روزه دیگه نوبت واکسن دوماهگی دخترم هست میخواستم ببینم میتونیم واکسن دوماهگیش را بزنیم یا باید تا پایان درمان صبر کنیم و اینکه درصورتی که واکسن زدیم باید درمان را ادامه بدیم یا نه؟خیلی ممنون
- کارنکردن شکم نوزاد
باسلام بچه شش روزه هست که شیرمادرمیخوره ولابه لاشیرخشک نان میخوره والان چهار روزه که شکمش کار نمیکنه به نظرشماچه کنیم
- ریفلاکس پنهان
سلام خسته نباشید پسرم دو ماهشه شیر خشک گیگوز می خوره ریفلاکس پنهان داره خس خس سینه داره و سکسکه می کنه شیر مادر هم فقط وقتی خوابه می خوره درطول روز اصلا نمی خوابه و خیلی بی قراره اسید معده اش هم بعضی اوقات خیلی اذیتش می کنه و به خاطر همین خیلی گریه می کنه گردنش هم خیلی عقب میده و موقع خواب خیلی جا به جا میشه کولیک هم داره برای ریفلکسش باید چه کاری انجام بدیم؟قطره بایولاکت میتونه بهش کمک کنه که بهتر بشه ؟بهش امپراوزل دادند که بخاطر عوارضی که ممکنه داشته باشه اصلا استفاده نکردیم ممنونم
- غده پشت گوش
سلام خسته نباشیدپسرم ۹ماهشه واز سه ماهگی یک برامدگی کوچکی پشت گوش راستش داشته وبعد از۶ماه امروز ازش اب زدبیرون میشه راهنمایی کنید ممنون
- بالا بودن آنزیم کبد در نوزاد
با سلام کودک 2 ماهه دارم که طی آزمایش تست کبدی 90 دارد و طی این 2 ماه اصلا وزن نگرفته و به پروتئین گاوی هم حساسیت دارد آیا این بالا بودن آنزیم کبد طبیعی است یا نیاز به درمان فوری دارد آیا خطرناک است .

