Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آمپول
سلام آقای دکتر وقت بخیر من کودک ۲ماه و۲۵ روز دارم دارای فابیسم شدید شیر مادرمی خوره من به دلیل عفونت دندان دکتر بهم آمپول پنی سلین زده میخواستم بدونم مشکلی برای شیر دادن وبچم ایجاد نمیکنه
- رفلاکس پنهان
سلام خسته نباشید نوزادم از وقتی ب دنیا اومد همش زبونشو در میاورد و انگار ی چیزی همش تو دهنش داره مزه مزه میکنه و چند بارم جهشی بالا اورد البته الان ک ۴۶روزشه این کاراش کمتر شده بالا هم نمیاره ولی وقتی اروغ میزنه یا سکسکه میکنه بعضی وقتا حس میکنم شیر تا گلوش بالا میاد ولی بالا نمیاره اگ زیر سرشم بالا نباشه سینش خس خس میکنه ایا نیاز هس درمان بشه؟
- سوختگی پای بچه
سلام خسته نباشید دخترم ۷ ماهشه سوخته هر کاری میکنم خوب نمیشه شدیده خیلی افتضاحه پوشک عوض میکنم خوب نمیشه کرم عوض میکنم خوب نمیشه چیکار کنم مشکل چیه خسته شدم دیگه داغون شده بچم
- کم وزنی
سلام پسر من چند روز دیگه ده ماهش تموم میشه وارد یازده ماه میشه از پایان نه ماهگی که یک دندون دراورده تا الان خیلی بد غذا شده هیچی نمی خوره به جز شیر خودم البته شیر خشک می خوره ولی وزنش اضافه نشده خواستم یک شیر خشکی معرفی کنید که باعث افزایش وزنش بشه ممنون
- سرماخوردگی
شبا بینیش میگیره سرفه میکنه حالت تهوع بهش دست میده میاره بالا استفراغش غلط داره دوماهشه
- درمورد سرماخوردگی نوزادان
دختر پانزده روزه ام سرماخورده و چشم سمت چپش عفونت کرده چیکار باید بکنم
- قطره ی مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر . میگن نوزادی که با شیرخشک تغذیه میشه نیازی به قطره ی مولتی ویتامین نداره و ضرره براش. درسته؟
- یبوست نوزادسه ماهه
سلام دخترم مریض آقای دکترهست آخرین وزنش تودوماهگی۴.۵بودالان سه ماهه ست هفته گذشته بابت یبوست دخترم پیام دادم که فرمودید شیاف گلسرین استفاده کردم شکمش کارکردبعداون روزالان چهارروزه که هنوزشکمش کارنکرده چه کارباید انجام بدم پیشاپیش ممنونم ازجواب دهی شما
- رفلاکس
سلام آقای دکتر نوزاد بیست و پنج روزه ای دارم شیر نمی خورد و همش حالت کمان میکند خودش را اکثرا احساس میکنم خلط دارد و خس خس میکند و زیاد گاز معده دارد آیا این نشانه های رفلاکس است ممنون میشم راهنمایی بفرمائید
- عفونت ریه
خسته نباشین در رابطه با نوزاد ۴۵روزم سوال پرسیده بودم ک سرفه میکنه و بعد از مصرف س روزه ی ازیترومایسین خوب نشده و بعد از گریه بابت کولیکش،بیشتر سرفه میکنه،فرمودین ک مصرف ازیترومایسین رو ادامه بدم خواستم بدونم خدایس نکرده اگر عفونت ریه بود با معاینه توسط پزشک مشخص میشد؟چونکه دو بار توسط پزشک معاینه شد ولی چیزی نگفتن و اینکه تشخیص رفلاکس هم دادن ک میخاستم ببینم علت تشدید سرفه ها میتونه رفلاکس هم باشه؟ ممنون بابت پاسختون
- نیش پشه
سلام اقای دکتر خسته نباشین .پسرم ۱۲ ماهشه نمیدونم پشه نیشش زد دونه های قرمز زد صورتش چ پمادی بزنم ممنون
- دانه های زیرپوستی
سلام آقای دکتر. پسر ده ماهه دارم که به پردتئین گاوی آلرژی داره. چند روزه وسط پیشونی و روی ابروهاش و زیر چشمش دونه های زیرپوستی زده. بیقراری هم میکنه. ممکنه به عطر چیزی آلرژی شده باشه؟شربت سیتریزین میتونم بدم بهش؟
- کارنکردن شکم نوزاد
باسلام بچه شش روزه هست که شیرمادرمیخوره ولابه لاشیرخشک نان میخوره والان چهار روزه که شکمش کار نمیکنه به نظرشماچه کنیم
- غده چربی
سلام. دخترم الان یک ماهشه از وقتی به دنیا اومد کنارسرش یک غده بود بردمسونو تشخیص لیپوما دادند ایا این غده ها خطرناک اند؟ ممکنه خودش از بین بره؟
- قطره مولتی ویتامین وآهن
- راه حل درمان کیست روی جمجمه پوست سر
سلام.پسرم ۶ماهشه یه کیست اندازه نخود سمت راست سرش پشت گوش داره اندازه ۸میلی متر.آیا بزرگترمیشود؟باید حتما جراحی بشه؟
- رفلاکس پنهان
سلام آقای دکتر پسر من دوماهش تموم شده رفته تو سه ماه و رفلاکس پنهان داره و قتی بالا میاره به صورت پنیری هستش من شیر خودم رو میدم وقتی شیر بخوره سرش رو میشه عقب اصلا دوست ندارم شیر بخوره رفلاکس پنهان درمان دارد ؟ و آیا من هم باید در تغذیه ام رعایت بشه ؟
- شربت زینک گلوکونات
سلام خسته نباشید دکتر ببخشید نوزاد من ۳۵ روزشه و پزشک براش شربت زینک گلوکونات تجویز کردن چون گفتن مقداری از وزنش کمه بنظرتون استفاده کنه یا نه روزی دو سی سی تجویز کرده و شکمش یکم حالت نفخ داره
- ابله
سلام آقای دکتر دخترم هشت ماهشه ابله مرغان گرفته چ پمادی بزنم خوبه؟ بتامتازون خوبه یا ن؟؟
- پوست
سلام پوست پسر یک ماهم دون دون قرمز زده بود بردم دکتر کرم داد خوب شد الان پوستش خشکه برای خشکی پوستش چی کار کنم

