Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام
سلام خسته نباشید پسر یکساله الان دوروز ازلیس زدن باتری گذشته مشکلی نداره بازم برم پیش دکتر یا خطر ناک نیست؟
- سلام قرص فنوباربیتال برای تب کودک دوسال مفیداست یانه
- سلام من بچم نه ماهش هست ولی اصلا غذا نمیخوره بعضی وقتا ها هم ک ب زور بهش میدم استفراغ میکنه باید چیکار کنم وزنش هم پایین هست.
سلام من بچم نه ماهش هست ولی اصلا غذا نمیخوره بعضی وقتا هم ک ب زور بهش میدم استفراغ میکنه باید چجیکار کنم وزنش هم پایین هست
- شربت و مولتی ویتامین
سلام خسته نباشید من یک پسر ۲ ساله دارم که خوابه خیلی بدی داره و به علت بی خوابی کل روز رو بد اخلاقی میکنه بردمش دکتر براش شربت سیموسد گیاهی گرفتن میخواستم از آقای دکتر با تجربه شما بپرسم که ضرری برای حال و آینده بچم نداشته باشه این شربت
- سلام پسرم رفلکس شدید داره یکسره جیق میزنه تا چهار صبح رو پامه.یک چهارم قرص باکلوفن دادم اثر نکرده.شربت زادیتین بدم؟؟چندبار دکتر بردم ولی میگن باید بگزرونیم
- آزمایش ادرار
سلام خسته نباشید،مقدار پروتئین در ادرار کودک دوساله و نیمه +۲باشد نشان دهنده چی هست؟ تشکر از پاسخ شما
- مشکوک به تشنج
سلام خسته نباشی پسر۴ماه ای دارم ک دیروز ۴ ثانیه با حالت گیجی به یک جا خیره شد بعدن ازت عادی داشت و چندهفته ای هست ک پرش دست پا دارد شرح حال عادی دارد فقط پرش دست پایش منو نگران میکند تروخدا پاسخ بدید
- کالسکه
سلام خسته نباشید ، بچه رو از چند ماهگی میتوان سوار کالسکه کرد ؟ ممنون
- شیرنخوردن نوزاد
سلام دخترم دوماه ۲۷ روزشه از یک ماهگی شبا خیلی با گریه شیر میخورد هیچی نمیخورد و من مجبور شدم برای اینکه گشنه نباشه بهش شیر خشک بدم فقط شبا ک گریه میکرد میدارم الان خوابش تغییر کرده و کل روز بیداره و شب میخوابه توشب دوبار تو خواب سینمو بگیره ولی تو روز اصلا نمیگیره یا یکم بخوره ول میکنه مجبور میشم شیر خشک بدم بهش چیکار کنم که سینه خودمو بگیره از طرفی چند وقت گذاشته گشنه بشه بهش شیرخشک هم ندادم ک مجبور بشه بخوره ولی نمیخوره و همش گریه میکنه
- شربت
سلام دکترپسرم۱۰سالشه برای گلودردش شربت سفیکسیم۱۰۰هر۱۲ساعت یبارتجویزکرده ولی نگفت چه اندازه بهش بدم میشه اندازشوبگیدممنون
- ننوزادماهه
فرزند4ماهه ام لرزه درپادارددرخواب یادربیداری.درضمن دوهفته ای است ادرارش خون دیده شده وهر24ساعت یک باراماعلائم دردوچیزی نداردآزمایش هم دادم گفتندچیزی نیست چیکارکنم نگرانم هم برای لرزشش وهم ادرارش راهنمایی کنیدممنونم.
- شیر خشک
ببخشید منظورم از سوال این بود که الان برای درست کردن غذاهاش از چه شیری استفاده کنم؟شیرگاو یا همون شیرخشک بازم؟ممنون از پاسختان
- گرفتگی بینی
سلام.اقای دکتر.پسر 8 ساله ام .گرفتگی بینی داشت.لوزه ی سوم رو عمل کردیم.ولی همچنان گرفتگی بینی دارد.خیلی اذیت میشه.چیکارکنیم
- شلی کمر
سلام آقای دکتر دخترم ۲۹ هفته و۶ روزبه دنیا آمده باوزن ۱/۲۰۰ الان یکسال وسه ماهش است ۱۱کیلوهست کمرش شل ونرمه است نمیتوند قشنگ بشیندوقتی مینشیندکمرش به داخل میبرد نمیتونه صاف بشینه بیشتراز۲ دقیقه نمیشینه سریع ول میشه ویتامین دی بهش میدم شربت کلسیم بهش میدم آمپول دی ۳۰۰۰۰دوهفته پیش زدم فایده نداشت چیکارکنم کمرش سفت بشه بشینه کاردرمانی میبردمش الان به خاطر کرونا تعطیله چیکارکنم خیلی نگرانم
- شکم بچه درد میکند
سلام بچه شیرخشک میدم شکمش خیلی درد میکند
- تغذیه
سلام آقای دکتر آیا سویق های که تبلیغ میشن برای رشد کودک افزایش قد و وزن و هوش و.... آیا واقعا موثر هستن موادی با ترکیب طبیعی هستن و میتوان از آنها استفاده کرد و عوارض ندارن
- سلام ایبو پروفین برای فاویسیم ضرردارد
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر برادرم ۷ سالشه چند ماه پیش سرما خورد از اون موقع هنوز سرفه میکنه سرفشم خلطی هستش دکتر هم بردیم همون موقع آزیترومایسین هم مصرف کرده پنی سیلین مصرف کرد ولی هنوز خوب نمیشه
- عفونت چشم
سلام نوزاد۱۵روزه دارم دکتر برای عفونت چشمش قطره باکتی مایدهر ۶ساعت یک قطره تجویز کرده.چشم نوزاد قرمز شده.رو قطره زیردوماه منع مصرف زده.چیکارکنم
- ونتالکس
سلام خسته نباشید من نوزاد دو ونیم ماه رو دیشب بردم پیش دکتر .برای تنفسش ونتالکس رو دادن هر ۸ساعت باید استفاده میکردم ولی حواسم نبود هر ۴ساعت برای نوزادم استفاده کردم تا الان ۳بار بادم یارزدم حالا خیلی میترسم از شما خواهش میکنم ک بگین ک آیا خدایی نکرده مشکلی پیش میاد یانه .ممنون

