Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- علت زرد شدن دست و پاهای کودک ۷ ساله چیست؟
بی اشتهایی و بی حالی، مرض شدن های تکراری در یک ماه، استفادهداز چک خشک کن ها
- دورسرنوزادپسر
پسرم در 36هفته نارس بدنیا آمد هشت روز در بیمارستان بستری وباحال مناسب مرخص شدباوزن 2700قد52ودورسر36الان در شش ماهگی وزن 8.500قد70ودورسر46میباشدکوتاه میتوان بدون حمایت بنشین روششکم علت میخورد ،باچشم همه چیز را دنبال میکند میخندد ازخودش صدادرمی آورد ودر کل بچه آرامی است تغذیه وخوابش هم خوبه اماکن نگران رسددو. سرش هستم
- شادرینگ
سلام خسته نباشید خواهش میکنم کمکم کنین یه دختر 8ماهه دارم الان 10روزی میشه چندین بار دیدم که یهویی بدنش میلرزه انگار آب یخ میریزن رو بدنش، نوارمغز بردم دکتر گفت هیچ مشکلی نداره سالمه، ولی گفت احتمال میدم شادرینگ باشه، پرسیدم تا کی میمونه این شادرینگ گف تا دوسالگی هست تو بعضی بچها هم قبل از دوسالگی از بین میره خواهش میکنم راهنمایی کنین منو خیلی داغونم برام توضیح بدین بیزحمت
- کودکان
سلام خسته نباشید اقای دکتر دخترم هشت سالشه نه روز تب کردبهش پنی سلین زدن سه روزتبش قطع شد الان بعد سه روز دوباره تبش شروع شد ازمایش خون هم دادعفونت نداشت ریه اش هم چک کردن مشکلی نداشت میشه بگین من چیکار کنم براش کجا برم چه ازمایش ودارویی لازمه خدا خیرتون بده بدون منت جواب منو همه کسایی که تو سایت هستن همیشه دادید
- قطره آهن،
با سلام آقای دکتر چه مارک قطره آهن به فرزند بدم؟
- سرمانخوردن کودک
- وزن
سلام.بچه من الان یکسالش هست وزنش7200و قدش68هست.که بچه نارس و در35هفته دنیا اومد با وزن2200. سوالم آقای دکتر اینه که 1.الان شربت زینک بهش بدم یا زینک سولفات؟ 2.روزی چه مقدار؟ 3.چه زمانی در طول روز بهش بدم؟ ممنون از اینکه به سوالاتمان پایخ میدین.خدا خیرتون بده
- درمورد درد باسن
پسرم سه سالشه مدتیه می گه پشتش درد می گیره گاهی هم دلدرد داره.موقع مدفوع هم زور می زنه نمی دونم چکارکنم راهنماییمکنید
- قرص آموکسی کلاو فاویسم
سلام دخترم ۱۳ سالشه وفاویسم داره شربت آموکسی کلاو ۴۰۰ برای گلو دردش خوبه ؟ این شربت ضرری داره برای فرد فاویسمی؟
- سرماخردگی
باسلام خدمت شما اقای دکتر پسرم۱۶ماهشه بعدسه روز تب ابریزش ویکم صرفه شروع شده بهش سیتیرزین وپلارژین میدم اقای دکتر وقتی گریه میکنه صداش یکم خروسکی شده فعلا که یه روزه اینحوریه فقطم موقع گریه و وقتی خوابه صداش اینجوریه ممنون میشم بگید چیکار کنم و چی بهش یدم تا بدتر نشه خیلی ازتون ممنونم
- لب پسرم کج شده
سلام وقت بخیر اقای دکتر.پسرم ده ماه و بیست روزشه.الان یک هفته ای هست لبشو کج میکنه و سرشم محکم ب زمین خورده ایا مشکلی دارد؟؟
- سلام ببخشید پسر من دوسال داره شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ چقدر باید بدم روز چن بار؟
- زنبور
سلام پسرم 8 سالشه بعد امروز تو باشگاه زنبور نیشش زده ولی معلوم نیس چه زنبوری بوده حالا دکتر بردیم وامپولم زده ولی همچنان متورم وقرمز هستش خواستم نظرتونو بدونم.
- شربت کوآموکسی کلاو،
سلام آقای دکتر،من پسرم 8سالشه باوزن24کیلودکترگفته طبق دستورچقدبایدمصرف کنه شربت کلاویسیلین 643 هر12ساعت؟
- زگیل بدن
سلام خسته نباشید پسرم ۱۳ روزه هستش و کنار سینه راستش یه زگیل کوچیک هستش خطرناکه؟
- پایین بودن گلبول سفید
سلام پسر من ۹ سالشه آنفولانزا گرفت تبش پایین نمیومد بردمش دکتر آزمایش نوشته تعداد گلبول سفید ش ۲۷۰۰ پارسال داده بودم ۵۸۰۰ بود آیا نگران کننده است
- عفونت روده ای نوزاد 10ماهه
دکترشربت سفکسیم داده واسه عفونت روده کودکم چند روز باید چرک خشک کن داده بشه
- باسلام وخسته نباشیدبچه من پسره و16ماهشه چندروزه کف دست وپاش زردشده میخواستم علتشوبدونم و اینکه خطرناکه یانه
- غده چربی
در کنار سر دخترم کنار شقیقه یک توده هیپواکو باابعاد ۳۲ در ۱۱هست ایا این توده خطرناک است؟
- پف چشم دخترم
سلام زیر چشم دختر چند روزه پف کرده البته دخترم همیشه یبوست داره و شیر گاو میخوره و ۱۸ ماهشه دلیلش چی میتونه باشه؟

