Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیلیروبین نوزاد
سلام دکتر
من نوزادم 99/1/2 متولد شده با وزن 3.1 کیلوگرم و بیلی روبین 12.8 بعد دو روز 10.8 بعد هفت روز 5.23 شد روی مهتابی نگذاشتم فقط شیر خشک دادم.
می خواستم بدانم بیلی روبین 5.23 خطری برای نوزاد دارد؟ نیاز به مهتابی ندارد؟ و بیلی روبین طبیعی برای نوزاد چند است؟
- شیر دهی
سلام دکتر خسته نباشید اوایل شیر دهی نوک سینم زخم میشد اذیت میشدم به حدی که از نوک سینه هام خون می اومد مجبور بودم به بچمم شیر بدم حتی فکر کنم بچم خون نوک سینم تو معدش میرفت الان استرس دارم میگم ضرری واسه بچم نداره؟ لطفا راهنمایی کنید ممنون
- عفونت چشم کودک
باسلام پسر۷ساله م چشمش عفونت داره قطره باکتی ماید۱۰ چقدربایدبراش استفاده کنم
- زردی نوراد عفونت ادرار
۵۰روره ست بچه من تا الان زردی داره ،۷/۹ آزمایش دادم روز اول هم ۸ بود دوروز بعدش شد ۶ الان دوباره ۷/۹ آزمایش ادرار هم ازش گرفتم نوشته باکتری داره
- سرما خوردگی نوزاد سه ماه
سلام دختر 3ماهه سرما خورده سرفه های شدید وبینی کیپ شده وخیلی کم شیر میخوره، ازیترومایسین ودیفن هیدرامین وقطره سدیم دکتر تجویز کرده ولی 4 روزه بهتر نشده
- قرص ویتامین دی
سلام من دوتا پسر چهارساله و هشت سال دارم ایا میتونم ماهی یک بار بهشون قرص ویتامین دی بدم یا برای بچه ها ضرر داره. لطفا راهنمایی کنید.
- دندان
سلامبرای بیقراری و درد دندان در آوردن چند سی سی و چند بار استامینفون میتونم بدم 16 ماهه و 10.200 وزن
- توروخدازودجپاب بدین تداخل دارویی
قطره پدیلاکت و زردی نوزاد تداخل دارد؟
- ایمیونس
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم دخترم ۲ سال نیم و۱۳کیلوداردمیخواستم بدونم شربت ایمیونس روچقدربهش بدم ممنون
- قطره
سلام جناب آقای دکتر کرم بین . وقت شریف شما بخیر و خوشی. آقای دکتر دیروز پسرمون رو که وارد هفت ماهگی شده برای چکاپ خدمتتون آوردیم. لطف کردید قطره مولتی ویتامینش رو که حاوی اهن و زینک و آد هست را دستور دادید و ما تهیه کردیم. آقای دکتر من فراموش کردم بپرسم که آیا دیگه نیازی هست که قطره ی آد که قبلا بهش میدادیم رو هم همچنان بدیم یا خیر؟ یک دنیا سپاس و قدردانی
- غذاي كمكي
بإسلام نوزادم وارد ٦ماه شده وزن ٨كيلو ميتونم سوپ درست كنم داخلش كدو حلوايي و سيب زميني بريزم؟
- کولیک
سلام خسته نباشید .دخترم ۱ماه و ۶روزشه خیلی نفخ و دلپیچه داره.باید چیکار کنم
- شش ماهگي
بإسلام دخترم وارد ٦ماهگي شده وارد پنج ماهگي شد فرني برنج مصرف كرد،وزن تولد٤٢٠٠ وزن الان ٨٦٠٠ ٢٠روز فرني برنج مصرف كرد وارد شش ماهگي شده چي ميتونم بهش بدم بخوره الرژي ب پروتين هم داره و رفلاكس
- پماد سوختگی
سلام وقت بخیر، آقای دکتر من از ابتدای تولد فرزندم تا الان که پنج ماهشه بعد از هر تعویض کرم پیشگیری از سوختگی آردن مصرف میکنم امروز متوجه شدم که پارابن داره، مصرف رو قطع کنم یا اشکالی نداره ادامه بدم؟ یا اگه کرمی جایگزین معرفی کنین ممنون میشم
- تب
سلام اقای دکتر خسته نباشی دخترم ۶ سالشه تب داره چند وقت یه بار شیاف بردارم ممنون میشم ج بدی
- بی اشتهایی
سلام من پسرم ۲ ماهشه سه چهاروز میشه کلا بی اشتها شده نه شیر مادرشو میخوره نه شیر خشک ادرار ومدغوع هم کم شده حتی به خاطر اطمینان آزمایش ادرار هم انجام دادیدم گفتم سالمه ۵الی ۶ ساعت میخوابه ولی باز که بیدارشد یه ذره شیر میخوره نسبت قبل خیلی خیلی خوردن شیرش کم شده..
- سلام پسری دارم ۷سال دست و پاش عرق میکنه وهرشب پاهاش درد میکنه
- زیاد مدفوع کردن کودک ۱۸ ماهه
سلام پسر ۱۸ ماهه ام دچار اسهال شدید شد سرم زدیم دارو خورد خوب شد ولی بعد از اون موقع تعداد مدفوع اش در روز زیاد شده حالت اسهال نیست در ضمن در بیماری اش دکتر سفکسیم داده بود که اسهالس را بدتر کرد پسرم به سفکسیم حساسیت داره
- واکسن یکسالگی
سلام.خسته نباشید آقای دکتر.اگرواکسن شش ماهگی کودک با تاخیر تزریق شد واکسن یکسالگی هم باید با تاخیر باشد ؟
- قطره اهن
با سلام برای دختر 19 ماه ام میخواستم قطره اهن رو ادامه بدم به نظر شما فروگلوبین بهتره یا ایرویت. با تشکر

