Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست نوزاد۳ونیم ماهه
سلام ووقت بخیر پسر۳ونیم ماهه دارم توچهار روزگی زردی داشت بستری شد۱۶بود وبعد آزمایش گفتن فاویسم داره تا۲۳روزگی زردیش پایین بالاشد الحمدلله رفع شد ازحدود یکماهگی هم هرسه چهار روز یکبار دفع داره که اونم باگلیسیرین رفع میشه حالا دکتر شربت لاکسمل تجویز کرده روز چهارم مصرف دچار اسهال شده ازتون یه راهنمایی میخواستم توسه چهار ساعت سه بار اسهال داشته
- جوشهای ریز قرمز در گردن
زیر گردن نوزاد سه ماهم کلی جوش قرمز و پر زده از چ پمادی استفاده کنم
- عرق سوز شدن
سلام نوزاد من ۷ ماهه است از چند روز پیش زیر گردن و سینه اش عرق سوز شد بعدش هم کم کم زیر پوشکش قرمز شده و عرق سوز یه کم هم دون دون ها عرق سوز به صورت پخش ولی کم در کمرش هستش چند روز که گرم بود اینطوری شده کالاندولا زدم کم شد حالا هم یه کرم زینک اکسید گرفتم ممکنه چون دختر ۲ سال و نیمه هم زیر چونه اش و گردنش عرق سوز شده ولی زیر پوشک پسرم خیلی بد جوریه غذا کمکی هم بهش دادم و چند روز صبر کردم آلرژی نداشته باشه از وقتی که مولتی ویتامین رو شروع کردم اینطوری شده
- حمام کردن
سلام و خسته نباشید. آقای دکتر بچه 2ماهه رو میخوام حموم ببرم داخل گوشش میتونم وارلین بزنم که آب نفوذ نکنه؟
- قرص آسنترا
با سلام و عرض ادب من در دوران پیش از بارداری قرص آسنترا ۵۰ برای درمان استرس استفاده میکردم در بارداری این قرص رو قطع کردم الان فرزندمدو ماه و نیمه ست میتونم دوباره شروع کنم قرص رو؟تاثیری بر شیردهی نداره؟
- يبوست
سلام خسته نباشيد بچه ى من ٥ماهشه شير خشك ميخوره الان ١٠روزه دكتر بهش قطره اهن و زينك داده از روزى كه اينا رو ميخوره يبوست گرفته هروز مدفوع ميكنه ولى خيلى سفته و رنگ تيره اى داره روغن زيتونم دادم تاثير نداشت قطره بيلى استاپ دكتر داد اونم تاثير نداشت قطره ملين هست كه بهش بدم و اسمش چيه؟؟
- یبوست نوزاد3ماهه
سلام بچه م 3 ماهه س هفته ای 2بار شکمش کارمیکنه آیا طبیعیه؟وچشمش قی میده فاویسم هستش لطفا کمکم کنید از چه دارویی استفاده کنم؟ باتشکر
- سلام من نوزاد7ماهه دارم میتونم بهش خاویاوربدم
خاویاربرای نوزاد 7ماهه
- اسهال طولانی مدت نوزاد ۹ ماهه
- بزرگی زبان
سلام. یک نوزاد 4ماهه دارم که زبانش کمی بزرگ است واز لحاظ ظاهری کاملا سالم است آزمایشهای غربالگری نرمال بوده امکان سندروم هست
- یبوست
داخل وبسایت راجب یبوست ننوشتین به نوزاد دوماهه هم میشه آب یا آب قند داد؟؟؟چونکه نوزاد زیر شش ماه میگن آب نباید بدیم بهش
- تیرگی نوک انگشتان دست
سلام و عرض ادب پسرم ۵۶ روزه س امروز حس کردم نوک انگشتان دست نسبت به بقیه بند انگشتان تیره تر است .چند روزی هست خواب خوبی ندارد و با با کشیدن نفس عمیق از خواب بیدار میشود . رنگ پوستش سفید است ولی گاهی سفیدی غیر عادی حس میشود . نگرانم و دنبال علت تیرگی بند انگشت و خوابهای نامنظم هستم . لطفا راهنمایی بفرمایید
- کیپ بودن بینی
سلام آقای دکتر دختر ۷ ماهه دارم از دیروز تا حالا بینی اش کیپ است و خیلی بی قرار است خواهشا کمکم کنید خیلی نگرانم
- مجاری اشک بسته و ریفلاکس معده
از ااار اارااررزرا
- تب و استفراغ
با سلام و خسته نباشید خواهر دو ساله ام دیشب شام عدسی با ماست خورد و قبل از خواب هم شیرینی خورد و بعد خوابید ولی بعد از یک ساعت خواب بیدار شد و حالت تهوع داشت و بعد استفراغ کرد و تب داشت شب حالش بدتر بود ولی الان بهتر است ولی کمی تب دارد . ایا بخاطر خوردن زیاد غذاهایش است؟چه مریضی میتواند باشد؟ کرونا نیست؟ ایا باید به پزشک مراجعه کنیم؟
- سلام نوزاد ۷ ماهه دارم که اظهال شده که هر۴۵ دقیقه ای چکار باید کرد دسشوتی مدفوع میکنه ویکمی هم تب دار
- واکنش نسبت به صدا کردن نوزاد
سلام
نوزادم 6 ماه و 18 روزشه تا الان رو زمین میغلطه، میتونه بشینه، سینه خیز میره، برای گرفتن اسباب بازیاش تلاش میکنه، ارتباط چشمی داره، تازگیا به یه سری صداها یا کلمات یا حتی صدای آشناها حساس شده بشنوه به طرفشون برمیگرده، به طرف صداهای مختلف برمیگرده، اگه وسیله ای که دستشه بگیری گریه میکنه، به آهنگها هم گوش میده دو دوسشون داره، ولی وقتی اسمشو صدا میزنم برنمیگرده، یا اگه خیلی سرگرم بازی بشه هر حرفی که بزنم برنمیگرده. به نظر شما مشکل خاصیه و باید پیگیری بشه! - گلو درد
سلام وقت بخیر گلوم خیلی میاره و سوز میزنه چه شربتی میتونم بخوره که بچه ام شیر میخوره مشکلی نداشته باشه دخترم ۸ماهشه
- غده چربی
سلام. دخترم الان یک ماهشه از وقتی به دنیا اومد کنارسرش یک غده بود بردمسونو تشخیص لیپوما دادند ایا این غده ها خطرناک اند؟ ممکنه خودش از بین بره؟
- قطره متوکلوپرامید
سلام آقای دکتر دو ماهه دکتربرای نوزادم قطره متوکلوپرامید برا رفلاکس داده با۳ قطره شروع شدالان ۵ قطره گفته هر ۸ ساعت. چهار ماهشه وزن۶۸۰۰.زیاد نیست واینکه تاکی بدم؟ممنون

