Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دندان درآوردن
سلام. برای کاهش درد لثه هنگام درآوردن چه راهکاری پیشنهاد میدهید که نوزاد کمتر بیقراری کند؟
- مطب کودکان
سلام خسته نباشید مطب تشریف ندارید؟ چون هرچی تماس میگیرم کسی گوشی برنمیداره آقای دکتر،،مرسی
- سلام آقای دکتر من پسرم رو دوروز پیش بردم ختنه ولی از دیشب کمی خونریزی داره آیا مشکلی داره یا طبیعیه لطفا جوابم رو زودتر بدید نگرانم اگه خطرناکه اقدام کنم ممنون
- پیروسوال قبلی شیرخشک
سلام اقای دکتر. پیرو سوال قبلیم مبنی بر نفخ و دلدرد نوزاد سی روزم بعد خوردن شیر خشک آپتامیل پپتی یک ، فرمودین که از داروهای ضد نفخ استفاده کنم. سوالم این بود که نیازی به تعویض شیر خشک نیست؟ پ با همین شیر خشک ادامه بدم؟
- گرفتن باد گلو نوزاد
سلام سوال ديگه اينكه دخترم كه ٥ ماهو ١٦ روزشه آيا لازمه بادگلوش رو بگيرم يا همون آروغ آخه تو خواب شير ميخورهفقط
- کمبود وزن
باسلام خدمت شما.نوزاددخترمن باوزن ۲۷۰۰وقد۴۷درهفته ۳۸ ب دنیا امد وهمان روز ب علت بیحالی دربیمارستان ۱هفته بستری شد وچون مشکوک ب منژیت بود ۱هفته دوز آنای بیوتیک گرفت وهمچنین آب کمرش گرفتن وخداشکر منفی بود و یک وسروس بود الان ۴ماه ونیم وزنش۴۹۰۰بسیارکم شیرم نیخوره ب تشخیص دکارش شیر آپتامیل pdfهم درکنارشیرخودم میدم امااشتها ب خوردن نداره وخیلی کوچولوئه شب تاصبح اصلا بیدارنمیشه ودرکل خیلی ساکت وارمه.وزنشم کمه .توروخدا راهنماییم کتید
- بی قراری نوزاد
سلام آقای دکتر. نوزاد ۵ ماهه دارم. الان چند روزه که همش بی قراری می کنه و ناله میکنه. تب هم نداره. علتش چیه؟ ممکنه بخاطر دندون باشه؟
- شربت ستادین دی سی
سلام پسرم سه ماهش هست علائم سرما خوردگی داره اشکال ندارد از شربت ستادین دی سی ب هش بدم
- اسهال نوزاد
سلام نوزاد من ۲۰روزشه....روزی سه وعده ۶۰تایی شیر خشک نان میدم همراه با شیر خودم....اما وقتی شیر خشک رو میخوره بلافاصله شکمش کار میکنه یعنی به یک دقیقه نمیکشه...در روز ۶تا۷بار شکمش کار میکنه چکار کنم...قطره پدیا لاکت هم میدم
- ترس نوزاد
دخترم هفتاد و چهار روزه هست و تا بحال چند مورد حالت ترس بي دليل ازش ديدم. يكباره ميترسه و خودش را عقب مي كشد. دوبار موقع شير خوردن و يكبار موقع عوض كردن پوشك، اين اتفاق افتاده. آيا اين مسئله طبيعي هست؟ علت ترس نوزاد چه چيزى ميتواند باشد؟
- نشسته
سلام آقای دکتر یک نوزاد دذچند ماهگی بایدازحالت دراز کش به نشستن در بیاد واینکه آیادر اینترنت نوسته باید نه ماهگی باشه آیا منظور نه. ماه ویک روز به بعداست زا هشت ماه وچند روز خواهش میکنم خیلی نگران وضعیت نورادم هستم
- صدای خرخراز بینی نوزاد
باسلام. نوزاد ۵۰ روز که گاهی اوقات در بیداری از انتهای بینی اش صدایی شبیه خر خر کردن بیرون می دهد که درست شبیه خر خر کردن بزرگسالان است ، با این تفاوت که در هنگام بیداری کودک شنیده میشود. نوزاد تحت درمان کولیک و برفک خفیف دهان است.لطفا راهنمای کنید.باتشکر
- کولیک
برای رفع درد کولیک میشه اسنامینوفن داد!؟
- سرفه نوزاد ۴۸روزه
وقت بخیر آقای دکتر دختر من ۴۸روزشه از دیروز سرفه میکنه امروز احساس کردم صداش گرفته و سرفه اش خلطی چه دارویی تجویز میکنید؟
- شیرخشک
سلام آقای دکتر من یه دختر ۷ماهه دارم و از ۴ ماهگی به دلیل بیماری خودم مجبور شدم شیر مادر بهش ندم حالا وزنش کمه میخواستم یه شیرخشک معرفی کنید که واقعا چاق کننده باشه
- شوربودن تعریق نوزاد
باسلام ببخشید من نوزاد ۱۱ماه دارم که به تازگی متوجه شدم عرق پسرم شور هستش وقتی توی اینترنت سرچ کردم مطالبی درمورد بیماریcfخوندم که خیلی نگرانم کرد وچونکه الان در اهواز شرایط کرونا خیلی وخیم شده نمیتونم بچمو بیرون ببرم برای همین میخواستم بدونم الان چیکار باید کرد راهی وجود داره که بدون آزمایش متوجه سلامتی پسرم بشم
- زدن ماسک برای نوزاد
سلام. ۲ ابان نوبت واکسن ۶ ماهگی دخترمه.اگر موقع رفتن به مرکز بهداشت براش ماسک بزنیم مشکل تنفسی پیش میاد براش؟
- یبوست
سلام وخسته نباشید دخترم۸ماهشه ۴روزه شکمش کارنکرده امروز کازکردولی خیلی سفت بود چیزای ملین خیلی بهش دادم بی بی کرهم دادم ممنون میشم راهنمایی کنیدچیکارکنم
- آلرژی و ریفلاکس نوزاد
سلام و وقت بخیر،دختر 85 روزه ای دارم که حدود 4روزه بیحال و خواب آلوده و میل به شیرخوردن نداره .البته حساسیت به پروئین شیر گاو داره و به تازگی شیرخشکشو با نظر پزشک تغییر دادم .خواستم بپرسم علائمش مربوط به عفونت و ویروسه یا ریفلاکسش و آلرژی که داره؟
- دیفن و استامینوفن
سلام دکتر عزیز دخترم واکسن شش ماهگی را امروز زد و خیلی ناله و گریه میکنه اشکال ندارد آخر شب دیفن بدم؟ استامینوفن هر شش ساعت یه بار دارم میدم

