Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
سلام وقت بخیر دختر هفت ماه و نیمی دارم کمی سرفه میکنه و دمای بدنش تا ۳۸بالا رفت بهش شیاف استامینوفن زدم برای سرفه اش چه دارویی بدم
- بی قراری
سلام اقای دکتر من معذرت میخوام با سوالات مکررم .اقای دکتر امیرعباس بازم سرما خورد که بیقراری بیش ازحد داره سینش داغون شد وبینیش گرفته تا رو بالش میرارم بچه انگار نفسش کم میشه بلند میشه دماشم میره بالا کمی چیکارکنم اقای دکتر بیارمش مطب ؟نیاز به بستریه یعنی ؟
- کیپ بودن بینی
سلام آقای دکتر دختر ۵۴ روزه ای دارم الان دو روز است بینی اش کیپ است هر چقدر قطره بینی سدیم کلراید میزنم بهتر نشده در ضمن سینه اش خس خس میکند آیا سرما خورده است خواهش بگید چکار کنم ببخشید هفته آینده باید واکسن دو ماهگی بزند آیا این مشکل برای واکسیناسیون مشکل ساز است
- سرفه سرما خوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۱۶ ماهشه سرفه صدادار و خلط داره بردم دکتر شربت پدی کاف و نیوتادین داد ۱۰ روز دادم بهش خوب شد دوباره چند روز شروع شده مدام سرفه میکنه چیکار کنم
- درمان شلی و نرمی نای نوزاد 4 ماهه
با سلام و عرض ادب نوزاد 4 ماهه که تای سه قلو می باشد و در 32 هفته و 4 روز پر بیمارستان دنا شیراز متولد و دوهفته در nicu دکتر جان با انجام برونسکوپی توسط فوق تخصصی اعلام شد که نوزاد نرمی نای داره اعلام شد. الان خیلی سرفه شدید و ناله خصوص در بیداری و بعد از شیر خورد داره. می خواستم ببینم که چکار باید انجام بدم. خیلی ییستم تنفسی درگیر هست. مدارک لازم هم در صورت نیاز قابل ارسال می باشد.
- نمونه برداری ادرار به روش کترینگ برای نوزاد چگونه است
نمونه برداری به روش کترینگ برای نوزاد شش ماهه چگونه است
- ویتامین آد
ببخشید قطره ویتامین آد با اسانس مثلا طعم توت فرنگی باعث میشه بچه مدفوعش اسهالی و شل بشه درسته؟؟
- غذای کمکی نوزاد
دخترمن ۴ماهش تموم شده ووزنش۵۲۰۰هست وزن تولدشم ۲۷۰۰بود خیلی کم وزن زیاد کرده ورفلاکس داره میتونم غذای کمکیش شروع کنم ؟ازچه غذایی باید شروع کنم؟سرلاک حریره بادوم ببراشروع خوبه
- رفتن اب درگوش
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر پسرمن یکسال داره موقع حموم کردن اینقدسرشوتکون میده ک یکم اب میره توگوشش مشگلی نداره؟
- امتناع از شیر خوردن
نوزادم پنج ماه وده روزی هست.وزن تولد ،دور سر،قدش به ترتیب ۲۷۷۵گرم،۳۳، ۵۱سانت بوده. الان وزنش ۷۵۶۰گرم،قدش۶۴،دور سرش۴۱هستش، بعد از واکسن چهارماهگی دیگه به راحتی شیر نخورد. یعنی در حد یک الا دو دقیقه زیر سینه میمونه. آرام و قرار نداره، در ۲۴ساعت شاید سه ساعت هم نخوابه اون هم روی پا. چند نوع شیر خشک هم امتحان کردم نخورده. غذای کمکی هم به زور میخوره در روز یک وعده. در ۲۴ساعت نهایت چهار بار ادرار داره ولی اجابت مزاجش خوبه. خیلی نگرانم. چند تا دکتر نوزاد هم بردم افاقی نکرده لطفاً راهنماییم کنید چکار کنم. باتشکر از زحمات تان. یاعلی.
- توده در ریه
سلام من ۳۶ هفته هستم دکترا تشخیص دادن یه توده حدودا ۲/۵ سانتی کنار ریه جنین هس میخواستم ببینم مورد اینجوری این توده نیاز به جراحی دارد یا بعد از تولد ممکنه چه اتفاقاتی بیافتد
- ادرار
سلام دکتر دختر سه ماهه ای دارم ک موقع تولد 3400بود الان 7900هستش شبا ک میخوابه دفع ادرار نداره همیشه شب بیدار میشد و ادرار می کرد امروز ده ساعت ادرار نکرد الان از خواب ک بیدارش کردم دستشویی کرد یعنی اگر خواب عمیق باشه تحت هیچ شرایطی دشنشویی نمی کنه چیکار کنم
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر خسته نباشین پسرم تو نه ماه هسش بینیش کیپ شده نمبتونه بخابه خوب قطره سدیم کلراید میریزم براش اما وب نشد چ قطره ی بریزم که بینیشو بازکنه ممنون
- نوزاد
سلام وزن دخترم بدو تولد ۳۵۰۰بود شش ماهگیش وزنش کردم۶۸۰۰قدشم۶۷شد.. گفتند خوب وزن نگرفته.. بش فرنی و لعاب برنج میدم شیر خودم میخوره.. بنظرتون وزنش کمه؟ چی بش بدم خوب وزن بگیره؟
- اسهال نوزاد
سلام وقت بخیر ... پسرم ۲۹ روزشه مدفوعش آبکی است و دلش همش صدا میده الان دو سه روزه اینجوریه قطره کولیف و میکسچر هم بهش دادم اثر نذاشته لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم . ممنون
- صدای بینی و جمع کردن اب دهن روی لب
سلام اقای دکتر.نوزاد سه ماهه که صدای خرخر بینی داره و بعضی اوقات اب دهانشو میاره رو لبش جمع میکنه میتونه از رفلاکس باشه؟ باتشکر
- دفع نوزاد
سلام اقای دکتر وبا تشکر که به سوالات جواب میدین. در راستای سوال قبلیم که گفتم دفع نوزاد سی روزه ی من همراه با صداهای شدید هست و فرمودین ممکنه نفخ داشته باشه. بله نوزاد من دچار نفخ هست و خیلی همبیقراره. دکتر براش پدی لاکت و کولیف داده ولی تاثیری تو صدای موقع دفعش نداشته. صدا اونقدر زیاده وحالت انفجاری که منگاهی نگران خراش برداشتن مقعدش میشم . برای نفخش چه درمانی رو پیشنهاد میکنین؟
- خوردنکاغذ
سلامنوزاد۵ماه۷روزهدارمکاغذداخلدهنشکردهدوتیکهدراوردمنمیدومخوردهکبرهداخلشکمشیانایاخطرناکهپسرمسرماخوردهسرفههممیکنهنمیدونمسرفشبخاطرسرماخوردگییاکاغذداخلشکمشه
- مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر برای نوزاد چهار و نیم ماهه مولتی ویتامین ویواکیدز خوبه یا آپوویتال؟
- جوش قرمز
سلام. چند روزی میشه که بین ابروهای پسرم یکم جوش و دونه زده. چند تا هم زیر چشمش و یکی دو تا رو بینی اش. چه پمادی بزنم؟

