Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تخم کبوتر
سلام آقای دکتر پسر18 ماهه دارم تخم کبوتر خریدم برای زبان بازکردن بچه میگن خوبه باید کامل بپزه و زرده رو بخوره؟
- اسهال پی درپی
سلام دخترم ۵ سالشه ماه پیش اسهال شد ودکتر بنا به آزمایش خون سفیکسم داد وخوب شد این ماه دختر دوباره اسهال شد ومن چون به دکتر دسترسی نداشتم دوباره بهش سفیکسم دادم وخوب شد آیا کاردستی کردم وچرا دوباره اسهال بعد از یک ماه برمیگرده مربوط به غذا است؟
- زردی پا
کف پام زرده باید چکار کنم؟
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید دختر من یک سالو یک ماهشه دوسه روز پیش سرماخورده بود ابریزش بینی و سرفه داشت سیتریزین و سرماخوردگی کودکان دادم از دیروزم شربت نیوتادین هر۱۲ساعت ی ق مرباخوری میدم بعد ازاین شربت احساس میکنم سرفه هاش بیشتر شده لازمه ببرم دکتر یا اثرات شربتع
- قرص
سلام ببخشید اگر قرصی یکسال تو یخچال مونده باشه بعد ما بخواهیم مصرفش کنیم دیگه فاسد شده یا نه؟ مرسی
- قرص مبندازول۱۰۰
سلام دکترپسرم ۱۱سالشه وانگل داره وماهممون بایدقرص مبندازول ۱۰۰بخوریم سوالم اینه پسرکوچیکم که۲سالو۲۰روزشه اشکال نداره قرص مبندازول بهش بدم ممنون میشم جواب بدید
- مصرف سفکسیم و سرفه خلط دار
دکتر بخاطر اسهال و تب تشخیص عفونت داد و سفکسیم ۱۰۰ روزی ۴ سی سی تجویز کرد الان دوروزه میدم ولی بچم سرفه خلط دار میکنه قبلش اصلا سرفه نداشت
- گریه کودک یکساله
خسته نباشین ،پسر دو سالو هشت ماهم در شبانه روز ده ساعت خواب دارد ایا کافیست؟؟؟؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم یک ونیم ماهش هست یکم بینیش گرفتس و یه کمم سرفه میکنه عطسه هم میکنه بردمش دکتر فقط دو قطره داد یکیش برای چشمش که از چشمش اشک میومد و یکیش برای بینیش دیگه چیزی نداد اگه شربت سرما خوردگی پدی کلد بدم بهش مشکلی پیش میاد وزنش ۳ و نیم کیلو هست
- سلام آقای دوکترور من سوالم این بود دختر یک ساله دارم به عفونت ادارار دچا شد چه میزان بایت از شربت سیفکسیم استفاده کنم
- سرماخوردگی متعدد
سلام آقای دکتر ظهر بخیر من ی سوال داشتم پسرم دو سال و ۴ ماهه هست همش سرما میخوره الان ۴ ماهه مریضه تا میاد یکم خوب بشه دوباره شروع میشه چه شربتی بدم تا سیستم ایمنیش تقویت بشه خیلی ممنون از وقتی که میزارید
- مقدار مصرف شربت سفکسیم برا کودک۶ ساله
باسلام پسرمن تب داره ۶ سال کامل نشده وسفکسیم ۱۰۰ میخام بدم بهش چه مقدار باید بدم
- سلام اقای دکتردخترم دوسالشه وابریزش بینی شدید داره دکترم بردمش خوب نشده ابریزشش سبزرنگه علت چیه
- ویروسی
سلام اقای دکتر پسر 20ماهه دارم و هفته گذشته ویروس گرفت یک روز تب داشت از پنجشنبه تاالان اسهال داره رامنوفلور هم روزی ده قطره میدم چیکار باید انجام بدم؟
- مقدارمصرف آزیترومایسین ۲۰۰برای ۸ سال
مقدار مصرف شربت آزیترومایسین۲۰۰برای بچه های ۸ ساله چقدر باید باشه و هرچندساعت مصرف بشه
- ایجاد رگه ها خونی فرمز و قهوه ای در صورت کودک بعد از رفع انسداد گلو بعد از گیر کردن غذا
با سلام احترام لطفا راهنمایم کنید کودک ما یه پسر یک ساله و یک ماه است که یک روز پیش موقع هندوانه خوردن در گلو کودک گیر کرد و کودکماان دچار خفگی شد یکی دو دقیقه طول کشید تا حالت خفگی رو بر طرف کردیم اما متاسفان چند دقیقه بعد از بر طرف شدن خفگی رگه های کوچک زیر پوستی کوچک کوچک در تما سطح صورت ایجاد شده حالت رگ مانند به رنگ قهو ای و قرمز خیلی نگرانم بچه مون هیچ مشکلی الان از لحاظ تنفسی و رفتار و حرکت نداره فقط این رگ های ریز قهوه ای قرمز و قهوه ای در زیر پوست صورتش ایجاد شده؟ ایا خطرناک و اینکه بر طرف می شه اصلا طی این یک روز کم یا زیاد نشد
- سرفه های پی در پی
پسر هشت ساله ،سه سال پیش در بیمارستان بستری شد اما تو این سه سال پی در پی سرما میخوره وخوب می شه آبریزش زیادی داره عفونی هم هست دو بار هم از ریه عکسبرداری شده
- ترسیدن
با سلام فرزندم ۴ساله است.یکباره از خواب پا میشود شروع به لرزیدن میکند وشروع به گفتن هزیان میکند وخیلی میترسد
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر خسته نباشید، پسرم 17ماهشه از دیشب گرفتگی بینی و عطسه هاش شروع شد، تب نکرد 35درجه، اما الان ابریزش، شدید داره. کم غذا شده، من بهش قطره استامینوفن وقطره پلارژین سرماخوردگی، دادم بهش هر 8ساعت میدم چرک خشک کن یا دارویی لطف میکنین بخرم برای ابریزش و خلط پشت حلق ممنونم ازشما
- قطره سیدرال
سلام آقای دکتر خداقوت اگه قطره آهن سیدرال ۱ساعت بیرون بمونه باید بندازم بره؟ ممنونم از راهنمایی تون

