Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام خسته نباشید دخترم ۱سال دوماه چشمش عفونت کرد میتونم قطر باکتی ماید ۱۰ استفاد کنم
- در مورد عفونت چشم کودک
پسرم ۶سالشه چشمش عفونت کرده قطره باکتی مایدروچقدبدم بهش.لطفا راهنماییم کنید
- آبریزش بینی و آنتی بیوتیک
سلام آقای دکتر. الان شش روز هست که پسرم ابریزش بینی داره و سرفه میکنه. دو روز اول هم تب داشت. یک روزش هم اسهال داشت. چشماش هم یکم پف کرده و زیر چشمش قرمزه. شربت پلارژین میدم فقط سرفه میکنه سینه اش صدا میده. سه سالشه ۱۲/۵ وزنش میتونم انتی بیوتیک بدم؟
- یبوست کودک ۱۴ ماهه
آیا میشود به کودک ۱۴ ماهه شربت لاکسی ژل داد
- عفونت ادرار بوی بد واژن
دخترم ۴ساله عفونت ادرار بوی بد و احساس درد میکنه از وازنش علت ودرمانش لطف کنید بگید
- تب وکم خونی
با سلام و احترام خدمت شما دکتر گرامی آروین وارسته فر هستم از بعد ظهر روز پنجشنبه آروین تب داره و دیشب هم تبش بالا رفت ،که با شیاف کنترل شد البته هنوز هم بدنش گرمه ،و اینه فرمودین علائم زیاد شد بگم که سرفه دار ه سرفه خلط دار هم داره ،چه صلاح میدونین بیارم واسه معاینه پیشتون ؟ نیاز به چرک خشک کن داره ؟ رنگش هم همچنان خوب نشده
- سفکسیم
دکتر به پسر ۱۷ماهم سفکسیم ۱۰۰داده هردوازده ساعت سه سی سی چون عفونت بدنش زیاد بود توی آزمایش ....فقط قید نشده چند روز بین ۵ یا ۷ شک دارم...
- مصرف دارو قبل آزمایش های
سلام دخترم فردا آزمایش داره خاستم بدونم مصرف این دارو ها اشکالی نداره آزمایش crp Esr 1hr Plat و چند تا دیگه که اسمشون رو یادم نیست ولی دکتر برای تبش آزمایش نوشته و داروهاش ایبوپروفن سفیکسیم ۱۰۰ گایا فنزین دیفن هیدرامین کامپاند پدیزان آیا مصرف این داروها قبل آزمایش برای تب سه روزه ش ایرادی نداده؟ وآیا باید ناشتا باشه ؟؟؟؟
- سلام ۸سالشه ۲۱کیلو وزن داره چند سی سی اموس سیلین بدم بهش
- واکسن
سلام خدمت شما آقای دکتر . وقت شریف شما بخیر ، پسرم تحت نظر شماست و دوازدهم شهریور ماه ، یعنی دو روز دیگر بابد واکسن هجده ماهگی اش را بزنیم. آقای دکتر میشه لطفا اگر توصیه ای دارید بفرمایید، مثل همیشه قطره ی پاراکید را براش تهیه کردیم. آیا باید شربت دیگری تهیه کنیم و اینکه استامینوفن را قبل از تزریق واکسن بزنیم یا بعد از تزریق شروع کنیم یک دنیا سپاس و قدردانی از شما دکتر گرامی
- وزن کودک 5سال ونیمه
سلام پسرم 5سال ونیم داره با وزن نزدیک 34 کیلو، وزن نرمال تو این سن چقدر باید باشه بالاتنه مخصوصا سینه هاش بزرگن به چه علت اینجور شده؟ میترسم دچار مشکل بشه لطفا راهنمایی کنید ممنون
- سلام دوز دارو
سلام پسرم ۸ سالش هست و۲۱ کیلو دارو ازیترومایسین برای سرما خوردگی بهش دادن ولی تبش قطع شد و بعد از دو روز دوباره تب کرده میشه دوباره بهش ازیترمایسن بدم ممنون
- شربت سفکسیم
من ۷روز طبق تجویز پزشک شربت سفکسیم به پسر سه ساله ام دادم الان بعداز ۶روز پس از قطع دارو علایم تب و سرفه دوباره برگشته میتوان مجدد از سفکسیم استفاده کرد پسرم به ازیترو و اموکسی حساسیت داره
- سرفه شدید
با سلام آقای دکتر پسرم سرفه شدید داره آنفولانزا گرفت ولی بعد از دوهفته باز سرفه شدید داره چکار کنیم
- سلام خسته نباشید.کودک من نه ماهه است و4روزی میشه تب کرده آزمایش هم گرفتن میگن که عفونت داره وتوی سلولش هم مشاهده شده علت چیست وچه باید بکنیم الان هم دربیمارستان بستری است
- مصرف شربت پدیزان برای زیر دوسال
سلام وقتتون بخیر. پسرم ۱۸ ماهش هست. و تا الان قطره پلارژین بهش میدادم. آیا میشه بهش شربت پدیزان بدم ازین به بعد؟ پدیزان برای چندسال منع مصرف نداره؟
- شربت۲
سلام واحترام. پسرم ۲ سال و۸ ماهش. بدغذا وبی اشتها. برای جبران از مولتی کیندریوروویتال.وشربت فروگلوبین واستوکر استفاده میکنم. برای جبران کمبود..این سه تاشربت میگن چون بعضی ویتامیناش شبیه هم هستن دادنش خطرناک. درسته؟ازاول میدادم سه تاش وباهم. درتایم های متفاوت البته. میگن دوز ویتامیناش بالامیره آیا درسته یا یکی استفاده کنم تموم شد بعدیش...چون یکیش آهن ویکی کلسیم ویکی مولتی ویتامین..جواب داده بودین یهروزمولتیبدینی روز آهن...میشه به جای ۵ سی سی روزدرمیون صبح ۲ونیم ازمولتی وشب ۲ونیم ازیکی آهن بدم..؟
- سلام دکتر نوه من ازجمعه شروع کرده بیتابی میکنه دیشب بردند دکتر گفته گوشش وگلوش متورمه اموکسیسیلین داده اکثرا خوابه ایاطبیعیه ممنون
- کودک ۲ساله
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم دیروز دوسالش تموم شد طبق دستور شما فقط قطره آدزیر بهش میدم روزی یک سی سی شیر خشک نان میخوره دستور شما چیه همین روند ادامه بدم قطره آدزیر و شیرخشک ممنون
- ویتامین D
سلام جناب آقای دکتر برای پسر یازده ساله ام روزانه چه دوزی ویتامین دی بدم؟

