Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شکسته شدن ناخن شست دست
سلام دختر من 2سال دارد حدود 4ماه هست ناخن شست بزرگ دست راست و چپ لایه روی ناخن به طرز وحشتناکی شکسته میشود تا حالا چندین دکتر پوست بردیم و داروهای مختلفی دادند اما بدتر شده ممنون میشم راهنمایی کنید
- کرم معده
با سلام من پسری 4ونیم ساله دارم مه شبها از خارش معقد رنج میبرد بهش قرص مبندازول100دادم دو عدد هفته ای یک عدد ولی فرقی نکرده. درضمن اشتهاش هم کم شده و مذفوع اش هم خیلی بو میدهد ممنون میشم راهنمایی کنید الان حدود دو ماه میشه که از خارش معقد رنج میبره آیا خوردن شیر زیاد براش ضرر نداره موز هم زیاد میخوره وزنش 14 کیلو تحرک زیادی هم داره
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید شیرخوار ۷ماهه از وقتی که غذای کمکی واسش شروع شده دچار یبوست شده چی باید بهش بدم؟؟؟توسوپش از سبزیجات جعفری گشنیز استفاده میکنم وهم سوپ وفرنی رقیق هستن
- عرق كردن كف پا
سلام خسته نباشي دخترم ٥ ماهشه هراز گاهي كف دست و پاش عرق سرد ميكنه دليلش چيه ممنون
- شربت زینک سولفات
سلام خسته نباشید شربت زینک سولفات برای نوزلد ۶ ماهه هر روز چند سی سی بدم؟
- درددورناف درکودکان
سلام برادرم که هفت ساله است حدود نه ماه پیش گفت که دلش درد میکنه وپزشک برایش ازمایش وسونوگرافی نوشت که سونوگرافی کاملا سالم بود وازمایش هم طبیعی بود به جز ازمایش مدفوع که wbcیا همان عفونت دیده شد که پزشک تشخیص داد روده متحرک شده ودارو داد بهد از دوهفته دارو خوردن دوباره ازمایش داد و عفونت برطرف شده بود یعنی در ازمایش مدفوع دیگر wbcمشاهده نشد ودرد دلش هم تقریبا خوب شد یعنی دیگر مثل سابق دل دردش دایم وبا شدت نبودولی به ندرت میگوید که دورنافم درد میکنه وبعد از چند دقیقه استراحت میگوید خوب شد ودوباره به فعالیت وبازی خود ادامه میدهد البته در این نه ماه فقط یک بار تعداد دفعات دل دور نافش زیاد بود ولی بازهم میزان دردش کم و بعد از چند دقیقه خوب میشد که دوباره ازمایش وسونوگرافی داد هر دو کاملا سالم بودند وwbcهم در مدفوع دیده نشد.میخواستم بدونم علت درد دور نافش که هراز چندگاهی وبه ندرت درد میکنه وبعد از چند دقیقه خوب میشود چیست؟؟؟؟؟ البته الان که اول ابتدایی است در روزهایی که مدرسه نمیره اصلا نمیگه که دور نافش درد میکنه ولی وقتی مدرسه میره میگه دوره نافش درد میکنه وبعد از مدرسه هم حرفی از درد دور نافش نمیزند . برادر بزرگم هم وقتی کوچیک بود موقع مدرسه میگفت دلش درد میکنه ولی الان که بزرگ شده دلش خوب شده است ایا ممکن است برادر کوچکم هم مثل برادر بزرگترم باشد وبا بزرگتر شدنش درد هراز چندگاهی دور نافش خوب شود. .اگر میشود راهنمایی کنید که چیکار کنیم چون دکتر خیلی بردیم ولی هرکدام یه چیز میگن یکی میگه از استرسه یکی میگه از معده است و....(محل درد چهار انگشت روی ناف است)ممنون
- غدد لنفاوی
- سلام دکتر پسرم سه روز است تب داره از شب کف دست وپاهاش جوش ریز زده خیلی بیقراری میکنه
- سلام دخترم دوماهه دکتر لوراتادین داد بهش بدم خودم شک دارم
- رفلاکس
سلام آقای دکتز،پسر من ۱۰ ماهشه برای رفلاکسش کپسول امپرازول داخلشو نیدم روزانه بهش ولی چون دون دونه هیجوره نمیخوره میخواستم بدونم میتونم لهش کنم با شیر بهش بدم؟
- مادر
سلام جناب آقای دکتر . وقت شما بخیر. نوزاد پنجاه و سه روزه دارم. تحت نظر خودتون میباشند. از شیر خودم و شیر خشک تغذیه میکنه. آقای دکتر من سرماخوردم ، از چه داروهایی میتونم استفاده کنم که ضرری برای نوزادم نداشته باشه؟ مثلا شربت دیفن هیدرامین یا قرص سرماخوردگی یا استامینوفن مجازند در شیردهی،؟ خیلی متشکرم از وقتی که به ما میدهید
- دیر خوب شدن زخم بدن
دخترم ۱۱ سالشه جایی از بدنش زخم میشه خیلی دیر خوب میشه آیا این خطر ناک است؟
- عطسه
سلام دکترعزیز؛پسر۲سال و ۱۰ماهه دارم که کمتر از ۷۲ساعت طب کرد و الان ۵روز از آخرین باری که تب کرده میگذره کاملا خوب بود ولی امشب دوباره عطسه میکنه باید چکارکنم؟
- سفیدی دهان نوزاد
بایادخدا.باسلام و اخترام.نوزاد ۴۵ روزه که امروز متوجه شدیم داخل دهان قسمت انتها فک ها و زیر زبان و قسمتی از داخل لب پایین به رنگ سفید شده و اول فکر کردیم شیر هست بعد بردیم پزشک قطره نیستانین دادن هر ۶ ساعت ۱۵ قطره. اقای دکتر این چیه ؟ایا خطرناکه؟ درمانش چیه. لطفا راهنمایی کنید باتشکر
- سلام اقای دکتر برا دختر هشت ماهه ام هرکاری در مورد یبوست تو وبسایت بود انجام دادم از وقتی غذای کمکی برا ش شروع کردم اینجوری شده چیکارکنمچی بهش بدم شکمش کارمیکنه زیادی سفته به زور بیرون میاد
- سلام خسته نباشید نوزاد من ۳۰روزس صورتش گردنش وسرش جوشا ریز زده هیلی زیاد میتونه بر اثر چی باشه ؟
- نوزاد مبتلا به الرژی حساسیت به شیرگاو
سلام نوزادم مبتلا به حساسیته به شیرگاو لبنیاتو حذف کردم .اسهال داره کاملا ابکی و یا بلغمی .دکتر پدی لاکت دادن وزنش یه ماهه ثابت مونده ۵۲۰۰ با وزن اولیه ۳۵۰۰ .سه ماهش دیروز تموم شده .شیر کمکی بهش بدم شیر خودمو میخورد .چه شیری برا وزن گیری و اسهالش خوبه
- سرماخوردگی
سلام آقایی دکتر مادر هدی کارامد هستم گفتین که حالش خوب شد اطلاع بدین خداروشکر خیلی بهتره فقط یکم صداش گرفته.
- گریه نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم 48 روز داره گاهی اوقات خیلی بی قراری میکنه میتونم قطره ی کولیک بهش بدم؟
- عرق کردن
باسلام دکترپسرمن اخرای هشت ماه هستش ازهمون کوچیکیش عرق زیادمیکنه بخصوص سرش میخواستم ببینم دلیلش چیه ممنون میشم

