Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- هموگلوبین
سلام .فرزند ۳ ساله ۰۳/ ۰ در آزمایش کمتر از حدمعمول یعنی چی ؟
- یبوست
دخترم ۹ماهشه آلرژی پروتیین گاوی داره بلاک إچ آ دو میدم اول اپتامیل میدادم الان ببلاک کلا مشکل گوارشی داشت روزی یک بار یا ی روز درمیون شکمش دفع داشت الان سه روز مدام تب میکنه و دفع ندارن شیر نمیخوره خوب باد میده و به خودش میپیچه ولی دفع نداره نمیدونم چکار کنم
- شربت اشتهاآور
دخترم یکساله هست و وزنش ۸ کیلو هست میل به غذانداره همش شیرمادربخوره. ۱)شربت زینگامان و مینا جویس بهش بدم؟ ۲)شیرپاستوریزه شروع کنم بهش بدم؟ ۳)دختر اولم هم ۷ سالشه ۱۹ کیلو هست اشتها آوراهم تو سوال ۱ به بهش بدم؟
- گلو درد
سلام پسرم شش سالم گلو درد داره آیا میتونم کپسول اموکسی کلاو ۶۲۵رو نصفه بهش بدم؟
- سلام اقای دکتر
ببخشید شربت ازیترومایسین به کودک دو ساله و ۸ ماه با وزن ۱۲ و۵۰۰ چند سی سی بدم
- حمام
سلام دکتر خوب و مهربان آقاي دکتر ح کودکي که خس خس سينه داره و ترشحات بيني و چرک گلو داره حمام ببرمش و سرش را بشورم اشکالي دارد؟؟
- گرفتگی بینی
سلام پسری ده ساله دارم و الان حدود چند هفته هست که مدام بینیش میگیره و آبریزش داره و تو دماغی حرف میزنه. دو روز طول میکشه دوباره خوب میشه بعد باز برمیگرده . به نظرتون آلرژی فصلی داره؟لطفا راهنمای کنید.
- مقدارمصرف شربت سفکسیم برای کودکا
دخترم ۵سالشه باوزن ۱۵کیلو.دکتربراش شربت سفکسیم ۱۰۰تجویزکرده بادوز۳سی سی هر۱۲ساعت اماتبش قطع نمیشه.بنظرشمامقدارش رو درست گفتن؟
- الرژی
تغذیه مادر در نوزاد که الرژی به پروتینگاوی دارند چگونه است تا کی باید رعایت شود
- نوزاد
سلام دکترمیشه شیرخشک اپتامیلو با ببلاک کامفورت قاطی کرد اپتامیل بچم یبوست میشه جزاونم چیزی نمیخوره پزشک براش کامفورت تجویز کرده اونم نمیخوره اصلا همیشه هم شکمش سفته و گریه میکنه و زورمیزنه پیشنهادشماچیه برای رفع یبوستش فقط اب قندبدیم کارمیکنه با ترنجبین
- گرفتن کودک از پوشک
من پسری دام حدود 2سال و 10ماه جیش شو هنوز نمیگه خیلی اذیت میکنه الان 5ماهه هنوز موفق نشدم باهاش ارتباط برقرار کنم که قبل اینکه شلوارشو خیس کنه بهم بگه؟؟؟
- کرونا در کودکان
داداشم تب 38 درجه داره فقط آیا کرونا دارد
- بیماری گوارشی
دکتر برای کودک من فارکسیم ۱۰۰ تجویز کرده ولی میزانش رو نگفته پسرم ۱۷ کیلو وزن دارد و بیرون روی کم ولی دل درد به همراه تب ۳۸ درجه داشتن
- سرفه
سلام اقای دگتر پسر ۵ ساله دارم سرما خورده و فقط سرفه داره تیمکس خوبه بهش بدم؟ یا پلارژین
- قطره آهن
سلام.دخترم یه سالونیمه.بهش قطره ی آهن میدم وهمیشه مدفوعش سیاهه.آیاآهنی که بهش میدم جذب نمیشه؟وقتی بهش آهن نمیدم مدفوعش رنگ طبیعی پیدامیکنه.لطفامنوراهنمایی کنید.
- سرما
سلام اقای دکتر من سرما خوردمالان پسر دوسالم هم خورده میخواستم بپرسم سفکسیم بهش بدم یا نه ؟
- سرفه زیاد شبانه
سلام خسته نباشید دخترم ۵ ساله میباشد چند شبه زیاد سرفه میکند داروی ضد سرفه هیچ تاثیری ندارد میخواستم ببینم میتوانم از آمپول بتامتازون استفاده کنم براش الان چند شبه نتونسته بخوابه ممنون
- مکمل اهن مناسب برای کودک ۳ساله
باسلام کودک ۳ساله دارم با توجه به ازمایش cbc پزشک واسش قرص فرفولیک یک روز میان تجویز کردن Rbc:4/7 Hg:12/2 Ir:22 ایا این قرصو مصرف کنه یا مکلم دیگه ای؟ ممنون از شما
- کودک
با سلام دختری یک ساله دارم که تازگیها متوجه یه برامدگی حدودا یک سانتی سفت بدون تحرک زیر پوست پا قسمت روی ساق شده ام .به نظر شما ایا مشکلی هست ؟ با تشکر
- واکسن انفولانزا
زدن واکسن آنفولانزا درکودکان زیر۵ سال جهت ابتلا نشدن به این بیماری ضررنداره واینکه میگن بچه بدنش فلج میشه درسته؟؟؟؟

