Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ابله مرغون
سلام اقای دکتر در ابله مرغون دیفنو فناک استفاده شده شنیدم سندرم ری مبتلا میشن خیلی نگرانم
- یبوست کودکان
سلام دخترم یبوست داره هرچی میبرمش دکتر شربت میدن اثر نمیکنه الان نمیدونم چکار کنیم شما راهکاری دارین دوسالشه
- چچین ما منظم در ران بچه یکساله
مدتی است که متوجه شدم بچه پایش را کج میگذارد آزمایش ویتامین دی وکلسیم واهن خوب است ولی چین بابایه زانو در ران سمت چپ با راست فرق دارد وهم سمت چپ عمیقاست
- بالا اوردنن
سلام خسته نباشید ، پسرم موقع گریه کردن شدید ، عق میزنه و بالا میاره ۲۰ ماهه هستش فقط موقع گریه های شدید بالا میاره مثلا هر ۲۰ ،۳۰ روز دلیلش چیه ، یبار دکتر بردم گف دریچه نمیدونم کجا شل هستش و بمرور سفت میشه و بسته درسته؟ چیز خطرناکیه؟
- پلارژین…
سلام آقای دکترخسته نباشید.دخترم ۳سال نیم داره باوزن ۱۴کیلومیخواستم بدونم شربت پلارژین کیدز روهرچندساعت چند سی سی بهش بدم ممنونم
- نخوردن آب
کودک ۱۳ ماهه ام کم آب میخورد، شیر پاستوریزه و شیر خشک میخورد، چه راهی برای خوردن آب دارید یا از چه راهی جبران کم آبی بدن انجام شود. باتشکر
- توقف رشد کودک
با سلام. پسرم ۴سال و نیمه رشد قد و وزنش نزدیک یکساله تقریبا ثابته ازمایشاش کاملا سالمه نزدیک یکساله یبوست داره و تقریبا ۶ماهه چند روز یبار بهش پیدرولاکس میدم ک خیلی کمکش میکنه. قدش ۱۰۳ وزنش ۱۶ونیم. چند هفته س ب توصیه متخصص تغذیه بهش سانستول و استئوکر میدم فقط نیم کیلو اضافه کرده بنظر شما کدوم مکمل برای وزندهی مناسبه؟ غذا هم متوسط میخوره
- سلام من پسرم ۲ سالشه متوجه ۲ تا چیز شبیه گوشت اصافه رو ی آلتش شدم
- قرمزی چشم و خش خش صدا
سلام اقای دکتر. من چهارشنبه پیام داده بودم. پسرم شکم درد و تب و بی اشتهایی داشت. پنجشنبه صبح تبش کم شد و غروب پنجشنبه هم تبش قطع شد. شکم دردش هم خوب شد. از پنجشنبه یدونه چشمش قرمز شده و از امروز هم که جمعه هست صداش خش دار شده. تک و توک سرفه هم میکنه. لازمه دارویی بدم یا ویروسی هست و خودش خوب میشه؟ منم دارویی ندادم فقط برای تبش استانینوفن میدادم. ۵ سال و نیمه و ۱۸ کیلو وزن
- تب کودک
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید پسرم ۱۴ماه هست از امروز صبح تب داشت و گاهی سرفه های خشک میکرد و موقع شیرخوردن انگار بینیش گرفته بود الان بهش استامینوفن دادم شما چی دستور میدین
- احتقان بینی و آلرژی
دختر سه ونیم ساله چند روزی علایم احتقان بینی و حالت آلرژی فصل بهار داره، چه دارویی باید بدم؟ممنونم ازتون
- جایگزین قرص بجای شربت
سلام پسرم جلو درد داره و تبم کرده ۵ سالشه چی بهش بدم تا خوب بشه قرص بجای شربت باشه چون شربت نمیخوره
- سرفه خلط دار کودک ۹ ماهه
سلام اقای دکتر وقت شما بخید، پسرم ۹ ماهشه، دو روزه که سرفه خلط دار میکنه، آبریزش هم داره. دارویی نیاز هست؟ ممنون مبشم راهنمایی کنید
- دورسرنوزاد
سلام آقای دکتر من دیروزخدمت شماپیام دادم درمورددورسر نوزادم كه در 6ماهگی دور سرش 46.5ودرزمان تولد 36بوده واباتجوز ژز شما ودکتر فوق تخصص اطفال سونوی مغز کودکم نرمال بودلذا چون تکامل نوزادنیز نرمال است وتغذ یه خوابش مناسب است کودک بی قراری ندارد آیااقدامددیگر نیازاست کمال تشکر تا شمادا م در ضمن بهداشت گفت. دورسرازنمودا رخارج نشده وباوزن8.500وقد69مناسب است
- دارو
باسلام واحترام جناب آقای دکتر برای کودکی 2ونیم ساله امپرازول تجویز شده وگفته شده گرانول ها ازکپسول خارج وبا ماست مخلوط شده وخورده شود ولی از خوردن امتناع می کندچه باید کرد ؟آیا پودر طعم دار نداره امپرازول؟یا جایگزینی ؟ ممنون
- سرماخوردگی کودکان
سلام برای بچه دو ساله میشه شربتستادین دی سی استفاده کرد و اگه نه ،درصورت استفاده چکار باید کرد؟
- حالت تهوع واستفراغ
سلام وقت بخیر دخترم سه سال ونیمشه، شب توخواب بیدارشد و استفراغ کرد ، تا صبح چند بار استفراغ کرد، گریه میکنه میگه آب میخوام، کمی آب میخوره وبالا میاره لطفا راهنماییم کنید چکار کنم؟
- مولتی ویتامین در شیر
سلام. بچه ام اصلا مولتی ویتامین رو نمیخوره. بیست ماهشه. شیرخشک میخوره. میشه بریزم تو شیرش؟
- سرماخوردگی
سلام دکتر عزیز...پسر من پانزده ماهشه..زیاد سرفه خلط دار میکنه ایا شربت سفکسیم براش خوبه..
- دوزمصرف آزیترومایسین کودک ۱سال
آزیترومایسین ۲۰۰رابه کودک یک ساله روزی چندسی سی بدهیم

