Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- روده تحریک پذیر
سلام درسوال قبلی که ازشما داشتم پر مورد درد دور ناف گفتید که روده تحریک پذیر است میشود بگوییدکه بعضی وقت ها که یه کم سخت مدفوع میکند ربطی به این موضوع دارد یا نه و ایا خطری دارد یا نه وباید چی کار کنیم؟؟؟؟
- درباری حساسیت نوزاد
سلام دختر۴ ماهه دارم خارش بینی عسطه و سرفه داره موقعه شیر خوردن بینی و با صورت سرشو میخارونه . بردم دکتر شربت سیتریزن داده .نمیدونم بهش بدم یا نه میترسم چون تو نت سرچ کردم خواب اوره وگفتن تا زیر شش ماه نباید بدی اما دکترش داده . گفت به خاطر حساسیت
- الرژی
سلام دخترم ده ماهشه دو ماهی میشه که پشت گردنو و زیر گردنش خارش داره و گریه میکنه و فقط شیر خودمو میخوره و بهش شیر محلی یا پاستوریزه ندادم ممکنه الرژی به پروتیین گاوی باشه چونکه خودم هم محلی هم پاستوریزه مصرف میکنم امکان داره مال اون باشه که قطش کنم دیگه نخورم تورو خدا جواب دهید
- قرمزی چشم
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم 19 ماهشه حدود 2 هفته هست چشم راستش حالت خون افتادگی داره گاهی خوب میشه 2 روز بعد یا یک روز بعد دوباره خون میفته بعضی اوقات کم و بعضی وقتها بیشتر البته دستش رو هم خیلی به چشمش میزنه میخواستم ببینم ممکنه از عوارض واکسن 18ماهگی باشه؟ یا حساسیت فصلی؟ یا دست آلوده رو به چشمش میزنه؟ برای درمانش چیکار باید بکنم؟ احتیاج هست بیارم مطب ببینین؟
- نفخ نوزاد
سلام و خسته نباشید امروز اومدم مطب حدمتتون برای نوزادم شربت نفخ و یه قطره هم بابت بینی دادین میخواستم بپرسم شربت دل درد رو شبها بدم خواب اوره؟و اینکه اگه بچه شکمش موقع شیر خوردن صدا بخوره اشکالی نداره؟در ضمن اون قطره بینی رو همینطوری شدوع کنم به ریختن تا 15 روز یا نه یه بار بریزم کافیه یا اینکه فعلا نریزم؟
- سلام من دخترم سرماخورده رفتم پیش پزشک سفکسیم برای دخترمداد دخترم ۷ماهشه
- سلام شربت حل شده سفیکسیم چند روز ماندگاری داره
- خوردن کاغذ چی نقص دارد
- سلام من بچم ۹ ماهشه توهفت ماهگی وزنش خوب نبودیعنی کم بودمیشه یه راهنمایی بکنین چه غذای بدم یایه دکترمعرفی کنین
بچم دختره ۳کلیوبه دنیااومد۷ماهش بودبردم دکتر۷۱۰۰بودگفتن کمه میشه بگین چیکارکنم
- عفونت ادراری
سلام به دلیل عفونت ادراری از دخترم نمونه ادرار گرفتم یکبار با کیسه و بار دوم با ظرف نمونه برداری که هردو مثبت شد دکتر ازم خواسته برا اطمینان دوباره با ظرف نمونه بگیرم ولی من گفتم نه همون مثبت تلقی بشه دکترش سفکسیم صد روزی پنج سیسی تجویز کردن و بعد سه روز دوباره نمونه بگیرم این دارو ضرری نداره ؟از کجا بدونم جواب واقعا مثبته و مدام تکرار نکنم
- مریض
سلام اقای دکتر صبح ها که بیمارستان هستین مریض قبول میکنین
- نوزاد
نوزادم 20 روزس الان یک هفتس مدفوع نکرده باید چی کارکنم
- سرفه
پسر هشت سالم دوهفته هست که سرفه های خشک داره اسپری و فکسوفنادین وفلازونال استفاده کرده ومخصوصا شبها خیلی سرفه میکنه انقدر سرفه میکنه تاخلط بلند بشه
- واکسن یکسالگی
سلام آقای دکتر دخترم دیروز صبح واکسن یکسالگی زده از شبش تب ۳۸/۵داشت پایین نمیومد هر سه ساعت دارم استامینوفن میدم الان صدا و سرفه اش خروسکیه چیکار کنم؟
- گرفتگی صدا
سلام آقای دکتر پسرم دوماه و شش روزشه سه روز پیش واکسن دوماهگیشو زدم بعد از واکسن صداش گرفته امکان داره به خاطر واکسن باشه شیر هم خوب میخوره دیشب بردمش دکتر شربت نئو تادین براش نوشته به نظر شما تاثیر داره که بهش بدم
- سوال
سلام اقای دکتر خسته نباشید نوزاد هشت ماهه ام یه هفتس وقتی چیزی میخواد و یا حتی میخواد بغلش کنم شرو میکنه خودشو دستاشو میلرزون تا چیزی ک میخوادبهش بدیم و حالتی ک انگارداره حرص میخوره میخواستم ببینم این حالت طبیعی یا عصبی هسش خیلی نگرانشم باتوجه ب شرایط کرونا هم نمیتونم ببرمش دکتر ممنون میشم راهنمایی کنید میترسم این حالت براش بمونه ایاعصبی یا طبیعی هسش
- سلام خسته نباشید پسرم تازه وارد ۱۰ماهگی شده همش سرما میخوره میشه راهنمایی کنید چه دارویی خوبه بهش بدم شربت سرما خوردگی و سفکسیم بهش دادم شربت ضد سرفه کید هلیکس هم دادم یکمی بهتر میشه ولی دوباره بعد از تمام شدن دارو دوباره سرماش شدیدتر میشه الان حس میکنم سوزش بینی و آبریزش بینی و گلو درد داره ممنون میشم پاسخ بدین
- سرماخردگی
سلام خسته نباشید دکتر پسرم دو روز تب کرد بعدش ابریزش گرفته الان سه روزه ابریزش داره شدید و عطسه علایم دیگه ای نداره بی اشتهاهم هست بعد دارو میخوره بالا میاره ویتامیناشو میگم اقای دکتر میتونم بهش نئوتادین بدم اگه بله چند سی سی ۱۱ماهشه ۱۱کیلو هست ممنون میشم جواب منو بدین
- کمبود ویتامین دی
مقدار ویتامین دی دختر 15 ماهه من 24 ng/ml هست خیلی نگرانم این مقدار یعنی خطر ناکه؟ ممنون میشم پاسخ بدید .
- پوست نوزاد
با سلام و خسته نباشید من پسرم ۵۵روزشه و بیشتر اوقات پوست بدنش شبکه ای میشه بیشتر تو سرما ولی مواقع دیگه هم شده از موقع تولد بوده سفیدپوست هم هست بیشتر به چشم میاد دستو پاش هم سرده خیلی نگران شدم

