Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پرسش در مورد شربت سفیکسیم ۱۰۰
با سلام.۲روزه ک سفیکسیم ۱۰۰ب کودک ۶ماهه میدیم و گلاب ب روتون خیلی اسهال شدیده لطفا راهنمایی بفرمایید
- اترزی مری
سلام اقای دکتر پسر من دو سال دو ماهش هس بدو تولد ب دلیل اترزی مری ک داشت جراحی شد دو ماه پیش هم اندوسکوپی شد ولی خیلی تب و سرفه داره یعنی ماهی ی بار با این علائم و استفراغ بستری میشه میشه لطف کنین بگین باید چ کارهایی انجام بدم ک سیستم ایمنی بدنش قوی بشه ؟؟؟؟؟؟؟
- سردردوحالت تهوع
باسلام دختر من ۱۱ ساله و چند روزی است که سر درد و حالت تهوع دارد ممنون میشم کمکم کنید
- پسرم ختنه کردم دو ماه نیمش هست پنج کیلو نیم وزنش هست چقدر باید اموکسی سیلین125 براش بدم
- بیماری کودکان
سلام بچه ی خواهرم توی گلوش رخم شده و جوش زده و تب شدید داره و اسهال شده چیزی نمیتونه بخوره وقتی به دکتر رفتن دکتر گفته ویروس جدیده امکان تهوع و زخم روی بدن هست میخواستم بدونم من دو تا دختره ۱۸ و ۱۲ ساله دارم ممکنه خطرناک باشه یا واگیر دار باشه
- سلام ۳ تا قاشق مرباخوری شربت سرماخوردگی دادن بچه ام الان یه کم گیج هست چیکار کنم ۱۱ ماهه هست
- س اقای دکتر میخواسس
س
- برای باد کردن جای واکسن دوماهه ایا میتوانم ازپماد یا کرمی ک بتونه بادشو بخوابونه استفاده کنم
- تب واسهال
سلام آقای دکتر پسرم 17 ماهشه 2 روزه تب 38 ونیم داره و اسهال، بهش کیدی لاکت زینک و استامینوفن دادم اما هنوز تبش قطع نشده لازمه آنتی بیوتیک بخوره؟
- قرص آهن
سلام اقای دکتر دخترم 18ماه داره قطره Mimرو که تجویز کردین نمیخوره ،قطره های اهن رو به زور میخوره قرص اهن برای کودکان وجود نداره؟
- ویتامین ها
سلام اقای دکتر کرم بین عزیز و گرامی. وقت شریف شما بخیر و خوشی باشد. اقای دکتر نوزاد پنج ماهه دارم که پزشکش شما می باشید، ویتامین اد مصرف میکند. اقای دکتر ویزیت بعدی کی باید بیاییم خدمت شما، اقای دکتر مصرف اهن یا سایر ویتامین ها باید از کی شروع بشود ؟ یک دنیا سپاس و یک دنیا ممنونم از وقتی که دلسوزانه برای مادرها میگذارید. دعای خیر ما همیشه دنبال شما دکتر متواضع میباشد.
- ترس از آب
سلام آقای دکتر. بچم ده ماهشه. از آب رودخونه و آب وان و حتی آب تشت کوچیک میترسه که پاشو بندازیم تو آب. فقط زیر دوش نمیترسه. پاشو میزنیم به آب رودخونه یا تو تشت آب بریزیم پاشو بزنیم به آب میترسه و گریه میکنه. موقع پوشک کردن پاهاشو سفت میکنه و باز نمیکنه. دستمال کاغذی خیلی دوست داره و برمیداره ریز ریز میکنه. شبها هم دو سه بار برای شیر خوردن بیدار میشه. این کاراش طبیعیه؟
- سرفه
آقای دکتر سوال دیگه ای داشتم ببخشید دخترم که گفتم ۱۰ ساله هست وزنش ۵۰ کیلو هست سرفه داره ولی تب نداره ۵ روز میگذره از شروع بیماری ولی گلودرد و چرک گلو اصلا نداره بنظر شما لازم هست بخاطر سرفه هاش از آنتی بیوتیک استفاده کنه.
- تب
سلام و خسته نباشید دخترم 5سال و نیمشه.سرما خورده و سرفه میکنه.البته سرفه خشک نیست.تب داشت که دارو دادم و پاشویه کردم تبش قطع شد.دوباره از صبح دمای بدنش بالا میره و تب داره.من بهش شربت سرماخوردگی و ایبوپروفن میدم.چون استامینوفن رو نمیخوره و بالا میاره.خواستم راهنماییم کنین که آیا بهش آنتی بیوتیک بدم؟ چی بدم و چه مقدار؟ واقعا ممنون بابت کمکتون آقای دکتر.
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام وقت بخیر امروز پسرم واکسن ۱۸ ماهگی زده تب داره. شربت به زور می خوره می تونم شیاف ۱۲۵ استفاده کنم برا شب . وزن بچه ۱۶ کیلو . چند عدد شیاف استفاده کنم ؟ داروخونه می گه یکی ونصف بزن چند ساعت یه بار ؟
- سلام نوزاد40روزه ای دارم که 10روزه دوبار مدفوع داشته اونم با شیاف گذاشتن یبوست داره چکار کنم خوب شه
- بالا بودن انزیم های کبد در نوزاد
نوزادی دوماه ونیمه دارم که انزیم کبدش بالاست ۸۴ دلیلش چیست ایا خطرناک است لطفا راهنمایی کنید
- خس خس سینه
سلام آقای دکتر پسرم هفت ماهشه یک ماه هست که سینش خسخس میکنه چند بار دکتر بردم چنتا انتی بیوتیک هم دادن ولی هیچ اثری نداشتن کوچیک که بود کولیک داشت آیا میشه این خلط گلوش از ریفلاکس باشه
- لکه روی ناخن
سلام اقای دکتر پسرم یک سال ونه ماهشه روی ناخنش لکه سفید هست بخاطر شرایط کرونا میترسم ببرم دکتر ایا ویتامین کم دارد چه داروی بدم ممنون از لطفتون
- سلام دکتر دختر من ۱۹ ماهشه از وقتی دنیااومد باخوردن شربت وقطره اهن مشکل داشت وبالا می اورد .درحدی که به جای استامینافون از شیاف استفاده میکنم .وهمیشه هم اگر از یه حدی بیشتر غذابخوره بالا میاره وقتی خودش غذا خورده وسیره غذارو بیاریم سمتش یاببینه بالامیاره.اشتهاش خوبه وباولع غذامیخوره وقورت میده لقمه رو.ایا مشکل خاصی داره الان ۱۹ ماهشه ولی بعضی روزا بازم بالا میاره

