Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تشنگی و جوش بدن
سلام من پسرم ۱۸ ماهشه در طی روز خیلی اب میخوره و شبها که خوتبی ۴یا۵بار بیدارمیشه واسه اب خوردن و این که چند ماهی میشه دست یا پاهاش یه جور مثل جوش در میاره ولی خیلی صفته بعد چند روز مثل زخم میشه و از بين میره چند دکتر بردم فقط شربت حساسیت دادن هیچ تاثیری نداشته خیلی نگرانم
- کارنکردن شکم نوزاد۹ماهه
سلام شب بخیر.دخترم ۹ماهه هستش ۲الی۳روز شده شکم کارنمیکنه خیلی بیقراری میکنه هنوز دندون در نیاورده قبلا تب بی حالی داشت. فقط شیر مادر مصرف میکنه هرچیزی که نیاز بوده دادیم ولی نمیخوره .چکار باید بکنیم
- آلرژی و ریفلاکس نوزاد
سلام و وقت بخیر،دختر 85 روزه ای دارم که حدود 4روزه بیحال و خواب آلوده و میل به شیرخوردن نداره .البته حساسیت به پروئین شیر گاو داره و به تازگی شیرخشکشو با نظر پزشک تغییر دادم .خواستم بپرسم علائمش مربوط به عفونت و ویروسه یا ریفلاکسش و آلرژی که داره؟
- کروپ
سلام ببخشید وقتتون ب خیر پسرم خروسک داره امروز بردمش دکتر وقتی بردمش زیاد صداش خشن نبود دکتر بهش امپول متیل پردیزینول داد اما الان خیلی بده کلا صداش گرفته صدای پارس سگ میده سرفه هاش البته زیاد سرفه نداره از امشب ک بردمش دکتر بعدش تب هم شروع شده ک لا استامینوفن داره کنترل میشه اما امپولی ک زد هیچ تاثیری نداشت دفه قبل دگزا ک زد ی روزه خوب شد اما الان خییلی افتضاح شده نمیدونم چیکار کنم دیگه چ دارویی خوبه براش در ضمن ۱۰ ماهش هم هست
- کیست در سر نوزاد یکماهه
سلام ببخشید تو سر نوزادم یک کیست وجود داره ایا خطرناکه؟به دارو نیازه؟
- استفراغ
سلام اقای دکتر یه دختر یه ساله دارم دو روزه هر چی میخوره بعد نیم ساعت استفراغ میکنه مثلا ظهر بهش غذا دادیم خورده بعد از یه چند دقیقه یه چیز دیگه ای بخواییم بهش بدیم حالش بهم میخوره و هرچی خورده استفراغ میکنه در ضمن اسهال هم داشت شربت اسهال دادیم یک کم بهتر شده شربت استفراغ هم دادیم فرقی نکرده ممنون میشم کمکمون کنی با تشکر
- خلط گلو
سلام خسته نباشید پسر من یک ماهش هس خلط گلو داره خیلی سختش میشه وقتی میخوابه سرفه خشک هم میزنه مخصوصا شبا ممنون میشم کمکم کنین
- شیرخشک
سلام اقای دکترخسته نباشید..دخترم ۲سال نیم دارد شیرخشک گیگوزمیخوره شیرهنوزهم خیلی دوست داره میخواستم بدونم تاچندوقت دیگه بایدشیربخوره حتما براش لازمه یابراش ضرره.
- خس خس
با سلام علت اینکه نوزاد چهار ماهه بعد از خوردن شیر یا قطره خس خس میکنه سینش از چیه؟ آیا علایم رفلاکسه؟
- کودک7ماهه دارم
کودک7ماهه من دختراست وچندوقتیه ک بیقراری میکنه ودکترهم بردیم معاینه کردشربت بروفن وشیاف125برای کودکان داده والبته تب هم داشت میخواستم بدونم علت بیقراری واینکه یک دفعه ازخواب بیدارمیشه وگریه چیست؟
- سرلاک
سلام جناب اقای دکتر. نوزادم نه ماهه هست. سرلاک چی بخوره. برنج خورده ممنونم
- تب نوزاد
سلام وقتتونبخیر بچهی من ۹ماهشه از دیروز تب کرده بهش قطره اشتامینوفن میدم تبش کم میشه بعد یک یا دوساعت دوباره میره بالا بردمش دکتر بهش شربت استامینوفن داده بازم همینطور کممیشه بعد میره بالا میشه بهش شیاف بدم
- وجود دانه های ریز روی بدن
تمام بدن بچه پنج ساله دانه ریز زده بدون تب و سرفه.دلیل چی میتونه باشه
- شربت
سلام دکترمیتونم به پسرم که۸ماهشه برای آب دهنش که میادوخس خس سینش شربت آنتی ریفلاکس باریج بدم مبگن اثلاضررندارهچقدبایدبهش بدم؟
- برای نوزاد دوماهه چکار کنیم که یبوست بر طرف شود
- شربت سفیکسیم
سلام مقدار مصرف سیفیکسیم برای بچه ی۲/۵با وزن ۱۳/۵ چقدر باید باشد
- بالا آوردن شیر نوزاد یک ماهه
پسرم 1 ماه و 1 روزشه و شیر خشک میخوره.
از دیشب تا الان شیر بد میخوره و بالا میاره نمیدونم باید چیکار کنم ؟ - گرفتگی بینی نوزاد
با عرض سلام خدمت آقای دکتر دختر ۷ ماه و نیمه ای دارم از دیشب گرفتگی بینی شدید به حدی که تنفس عادی هم به مشکل برخورده است به همراه تب خفیف و حالت تهوع و اسهال شده است تو رو خدا راهنمایی بفرمائید چکار کنم خیلی گریه میکند
- دوز مصرف سوسپانسیون سفکسیم ۱۰۰
میزان مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۳ سال و ۹ ماه چقدر است؟ وزنش ۱۸.۵ کیلو است.میزان مصرف و چند ساعت یکبار؟
- گلسترول ۲۰۸

