Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسحال شدید نوزادشش ماهه و تب پشت سرهم کودک پنج سله
پسرم هنوزشش ماهش تموم نشد ه دوماهه اسحاله توروخدا كمکم کنید دخترم هم پنچ سالشه همیشه تب داره الان استفراق هم داره ولی تبش باهیچ دارویی پایبن نمیاد
- مدفوع کودک ۳ساله
سلام آقای دکتر دختر من یک ماه دیگه میشه ۳ ساله چند روز میشه یک روز درمیان مدفوع میکنه و اصلا حالت یبوست نداره، مدفوع عادی هست ، نگرانم که آیا این موضوع مشکلی نداره؟
- مدفوع کودک
سلام پسر 5 ساله دارم چند روزه غذا که میخوره تقریبا\" یکساعت ونیم بعد مدفوع میکنه و اسهال نداره طبیعیه؟
- سرفه
سلام من یک پسر پنج ساله دارم که هر چند وقت یه باردچار به یک سرفه میشه که اول بدون خلط بوده اما بعد از چند روز خلط دار میشه و همین طور تب و لرز میکنه هربارم که دکتر بردم دارو داده خوب شده اما یکی دوماه بعد دوباره اینجوری میشه لطفا راهنمایی کنید چه کنم؟و اینکه جای ترس برای بیماری خطرناک تری هست یا نه؟؟
- امدن مطب
سلام اقای دکتر چند هفته پیش زنگ زدم مطبتون منشی شما گفتن نیستین اول بهمن ماه تشریف میارین ،، الان دو روزه زنگ میزنم نوبت بگیرم کسی پاسخگو نیست؛؛ ایا مطب بسته ست؟؟؟ کی باز میشه؟؟ مرسی
- شربت آ .د
سلام اقای دکتر پسرم ۱۴ ماهشه که رفتم داروخونه قطره آد بگیرم بهم مارک دی بی آ+د داد ویتامین آ+ ویتامین د ۳ اینو میتونم بدم ؟؟؟؟؟یا نه بعد قطره اهن رو چن قطره بدم به بچه
- سرفه شدید
سلام پسرم سرفه های شدید وعمیق داره آویشن وزیتروکم بهش دادم اثری نکرد میشه یه داروی خارجی بهم معرفی کنید که این سرفه های از بین برن در ضمن سابقه حساسیت یا همون آلرژی داره سنش هم یکسال و۴ماه ممنون میشم زودتر راهنماییم کنید باتشکر
- تشنج
سلام ببخشید علاعم تشنج در نوزاد ۶ ماهه چیست
- برای بچه سه ساله سفکسیم ۱۰۰هر۱۲ساعت تجویز کردن تا چند روز باید بخوره؟
- جوانه گندم پودر جوانه گندم برای نوزاد 8 ماهه
سلام من دخترم تازه هشت ماهشو تموم کرده وزنش هفت ماهگی 8.400بود الان 8کیلو شده البته تحرکشم خیلی زیاده. فکر میکنم عفونت داره ادرارش خیلی کم شده. چیکار کنم چی بدم که وزنش خوب شه. پودر حوانه گندم رو میتونم بدم؟خام یا مخته
- سلام پسرم ۶سالشه سر خود قرص لیبروسی خورده مشکلی نداره؟
- خواب
سلام پسرم دوسال چهار ماهش چه دیربخوابه چه زود تاصبح دوسه باربیدارمیشه.گاهی یه نق گریه هم میزنه گاهی میشینه دوباره درازمیکشه یا اینکه میگه روپا بخوابون.نصف شب بایدپاشم بزارمش روپام..صبح ساعت ۶تا ۱۰دیگه خوب میخوابه.. آیا طبیعیه یا دلیل دیگه داره ممنونم
- سرماخوردگی
سلام بچه ۶ ساله دارم سرماخورده ابریزش و سوزش گلو داره بجز پلارژین شربت برم هگزین و نیوتادین هم برم یاخیر؟
- سرفه
سلام و خسته نباشید. پسرم نزدیک شیش سالشه وزنش ۱۶/۸۰۰. تو این روزهای تعطیل تب و سر درد و یکم گلو درد داشت بردم ۱۷ شهریور بهش استامینوفن و پلارژین دادن. گفتن عفونت نداره ویروسیه. الان تب و سر دردش خوب شده اما خیلی سرفه میکنه. سرفه هاش هم خشک هست. لازمه آنتی بیوتیک بدیم؟ وزن پسرم خوب هست یا کمه؟
- رفلاکس آلرژیک
سلام آقای دکتر دخترم ۳ماه س، دکتر تشخیص دادن رفلاکس آلرژیک داره البته آزمایش ننوشتن بعد از معاینه، وزنش پایینه شیرخشک ای آر رو بالا میاره شیرخشک اچ آ رم همینطور حالا من چیکار کنم خودمم رژیم دارم.خواهشا راهنمایی کنید.ممنون
- خواب
سلام آقای دکتر میدونم سوالم پر مایه نیست ولی همش تو ذهنم میپرسم بچه من ۶ماه و ۲۰روزشه تا همین ۲ هفته پیش هر دو ساعت گاهی هر ۳ساعت خوابش میومد تا میذاشتم رو پام میخوابید الان با اینکه خوابش میاد به شدت مقاومت میکنه متاسفانه باید خیلی تکونش بدم تا خواب بیفته. ۱هفته هم هست چون یبوست شد دیگه قطره آهن ندادم. ببخشید طولانی شد همیشه براتون دعا میکنم
- دخترم ۱سالشه گردن شکم وپشتش خیلی تب دارد ولی پاهاش سرده بی قراری میکنه
- شیر خشک یا پاستوریزه
سلام.دخترم یک سالش رو تموم کرده.تا الان هم شیر خودمو خورده هم شیر خشک،خواستم بدونم از این به بعد شیر خشک بهش بدم بهتره یا شیر پاستوریزه؟
- راه نرفتن کودک
باسلام دخترم تازه سیزده ماهش تموم شداماهنوزراه نرفت آیاجای نگرانی داره مثلا وقتی یک اشیاراداره مثل مبل وایناراه میره اماهنوزخودش بایسته وراه بره نیست
- سلام دخترم ۳ سال و ۶ ماهشه الان تب داره وهیچی تو خونه نداریم ب جز شیاف ۱۰۰ میشه همونو نصف کنم استفاده کنم

