Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست نوزاد ٣٣ روزه
نوزاد ٣٣ روزه هست که حدودو ٥ روزه یبوست گرفته بعد بردمش پیش دکتر بهم شیافت داد نصف استفاده کردم یکبار مدفوع کرد الانم نزدیک سه روزه مدفوع نکرده .هی به خودش می پیچه زور میزنه از خواب بیدار میشه گریه میکنه .
- مجرای چشم بسته
سلام دخترم ی ماه وپنج روزشه ولی هنوز ترشحات چشمی داره چه قطره ایی مناسبه که استفاده کنه
- ستادین و تب کودک
سلام و عرض ادب آیا ستادین دی سی برای تب نوزاد دوساله که احتمالا بر اثر سرماخوردگی ایجاد شده فایده دارد ؟
- مالیدن صورتش کنار گوشاش
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من از وقتی به دنیا اومده خیلی صورتشو میماله.. پستش حالت خشکی گرفته الان دوماه نیم هستش
- نفخ
سلام اقای دکتر دخترم شش ماهشه نفخ داره خیلی بی قراری میکنه یه دفعه تب کرد و اسهال شد امکانش هست از نفخ باشه؟ برا نفخ چه دارویی بدم بهش؟ ممنون
- سلام
نوزادم 20 روزست عطسه میکنه و سرفه های کوچولو هرازگاهم تب میکنه چن روز پیش به خاطر زردی ای که داشت توبیمارستان بستری بود حالاهم میترسم سرما خورده باشه منتها به خاطر وضعیته قبلیش میترسم زیاد گرم نگهش دارم میترسم زردی ش برگرده میشه نحوه مراقبت ودرمانشو توضیح میدین
- وزن بچه وسرماخوردگی
سلام پسرم 9ماه ونیمشه ووزنش 8کیلومیخواستم بدونم کمه یانه؟ اکرکمه چکارکنم بیشتربشه. تندتندهم سرمامیخوره مدام آبریزش بینی داره وسرفه هم گاهی
- وزن نگرفتن نوزاد
سلام دخترم 9ماهشه ودکتربرای کمبودوزنش شربت زینک گلوکونات تجویزکرده هر12ساعت2.5سی سی باتوجه به بروشورداخل جعبه که نوشته شربت بایدیه ساعت قبل غذایادوساعت بعدازغذامصرف بشه وچیز کلسیم دارهم نبایدمصرف بشه نمیدونم چه جوری به دخترم بدم نمیشه که به نوزاد9ماهه دوسه ساعت نه شیردادنه غذا که بخوام شربت بدم اگه میشه راهنمایی کنیدچندساعت قبل وبعدازخوردن شربت نبایدشیردادتاجذبش بهترباشه؟
- سرفه
باسلام پسرم ۴ماهو یک هفتشه یه خورده سرفه داره با گرفتگی بینی دارو گایا فنزین میدم بهش سه روزه سرفهلش بهتر نشده وهمچنین گرفتگی بینی به نظرتون داروهاشو قطع کنم واینکه یک هفته از وقت واکسنش میگذره چون مریضه نبردم بزنم ممنون میشم کمک کنید که چه دارویی بهش بدم تا زودتر خوب بشه و واکسنشو تزریق کتم
- فتوتراپی
سلام. از دستگاه فتوتراپی برای پسرم استفاده کردم . ساعتهای اول به دلیل عدم آگاهی بدون پوشک بود . حالا خیلی نگرانم برای اندام تناسلی. هر چند دستگاه بدون اشعه یو وی بود
- چاق شدن فرزندم
سلام آقای دکتر دخترم دو ما نیم ماهشه متاسفانه شیر خودمو نخورد بهش شیر خشک دادم بیومیل باز لاغر شد الان سوپرامیل ۱ میدم به وزنش برگشته میخوام یه کم تپل تر بشه چی بهش بدم بهتره
- صورت وگلو
سلام خسته نباشید .نوزادم یه هفته دیگه میره تودوماهگی توخواب خیلی بی قراری میکنه وهمش دماغشو صورتشو میماله وگلوش خس خس میکنه
- پدی لاکت
سلام وقتتون بخیر، دو روزه بعد از واکسن چهارماهگی فرزندم شکمش شل یک بار در روز با حجم زیاد کار میکنه، پزشک به من گفتن قطره پدیلاکت روزی ده قطره بدم، من نپرسیدم تا چند روز، به طور معمول تا چند روز باید قطره رو داد؟ممنونم از لطفتون
- وزن
سلام خسته نباشید دختر ۵ ماهه دارم تازگی ها زبانش را بیرون میآورد آیا مشکلی هست خیلی اینکارا انجام نمیدهد ولی مرا ترسانده ؟ و اینکه بعضی مواقع صورتش رامیمالد و پاهای کوچولوشو به هم میمالد به نظر شما مشکلی دارد ؟ وزن تولد ۲۴۰۰والان ۶۴۰۰آیا وزن مطلوبی دارد؟
- مدفوع
سلام جناب دکتر دختر هشت ماهه ای دارم که در دونوبت گذشته در مدفوعش رگه های سیاه رنگ دیدم و نگران شدم لطفا مرا راهنمایی کنید. باتشکر
- با اب جوش نزده برای نوزادم شیرخشک درست کردم
سلام من به نوزاد ۷ماهم اب جوش نزده دادم ممکنه اتفاقی براش بیفته؟
- جای واکسن
سلام.نوزادم الان ۵ ماه و نیم هست واکسن چهارماهگی که براش زدن هنوز جای واکسنش سفته.مثل یه گلوله سفت دست میزنم زیر دستم حس میشه به نظرتون مشکلیه؟؟
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر .از دیروز برای پسرم سرلاک برنج گفتید شروع کنم روزی ۲ ۳ قاشق .از ماه بعد هم گفتید سوپ بدم بهش.خواستم ببینم حریره بادوم رو کی شروع کنم براش؟توی خونه درست کنم یا اینم آماده رو تهیه کنم ؟
- زردی نوزاد
سلام اقای دکتر.نوزاد من دوقلو ۳۴ هفتگی به دنیا اومد ده روز بخش ویژه بستری بود با زردی۶ مرخص شد .اوردیم خونه متوجه زردی رو صورتش شدیم بردیم پیش دو دکتر گفت طبیعی تا یکی دوماه اینطور نه نیاز به لامپ نه قطره ایی دادن... آز زردیش تو ۲۲ روزگی ۱۱/۸ بود ایا این زردی طبیعی و اینکه رو مغز هوش بچه تاثیر نداره
- پسته
دکتر از چند ماهگی میتونم پسته رو پودر کنم به نوزادم بدم

