Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت اشتهاآور
دخترم یکساله هست و وزنش ۸ کیلو هست میل به غذانداره همش شیرمادربخوره. ۱)شربت زینگامان و مینا جویس بهش بدم؟ ۲)شیرپاستوریزه شروع کنم بهش بدم؟ ۳)دختر اولم هم ۷ سالشه ۱۹ کیلو هست اشتها آوراهم تو سوال ۱ به بهش بدم؟
- شیر خوردن
سلام دکتر خداقوت پسرم یک هفته دیگه وارد۸ماهگی میشه آلرژی به پروتئین گاوی ورفلاکس پنهان داره حدو۱ماهی میشه حین شیر خوردن دوتا انگشت اشاره دستاشو وارد گوش هاش میکنه ویا با گوش هاش بازی میکنه بنظرتون مشکلی داره حین معاینه پزشکی هیچ دکتری نگفت که عفونت گوش داره بنظرتون علتش ممکنه بخاطره رفلاکس باشه یا اینکه مسئله ای دیگه است لطفا راهنماییم کنید متشکرم🙏🏻🌹
- اسهال کودک
سلام اقای دکتر من دخترم ۱۹ ماهشه و ۳روزه ک اسهال گرفته و بدنش قرمز شده،چیکارکنم خوب شه؟برای سوختگیش چ پمادب خوبه؟؟ایا امکان داره بیرون رویش از دندون یا واکسن ۱۸ ماهگی باشه؟؟
- شربت
سلام دکترعزیز.دخترم وسواس فکری گرفته و پیش روانشناس کودکان رفتم یه سری مکمل امگا۳ودی ۵۰۰۰وب ۱۲ و دوتاشربت ملاتونین اطفال و فلوکسیتین اطفال کناررفتاردرمانی نوشت حالا سوالم اینه این شربتا ضررنداره برای بچه ی ۷ساله
- شربت آموکسی سیلین 125
سلام آقای دکتر دخترم 4.5 سالش 13.5کیلو وزنش دندان بالا آبسه کرده شربت آموکسی سیلین 125 چند سی بهش بدم ممنون میشم
- سفید شدن نوک سینه دختر بچه ۲ ساله
سلام نوک یکی از سینه دخترم یک ماهو نیمه سفید شده اولش فکردم خودش از بین میره ولی هنوز هست چه اقدامی باید بکنم ؟خطرناکه؟
- اسهال کودک
سلام دکتر جان وقت بخیر پسرم دو سال و نیم و یازده و نیم کیلو هست از بعدازظهر اسهال داره پنج شش بار شکمش کار کرده و انگار رفلکس داره با بوی بد لثه هاش سفید شده جای دندان اسیاب ایا دلیل دراوردن دندان هست؟چیکار کنم نگران شدم
- پیدانبودن دارو
سلام خسته نباشید اقای دکتر شما چند وقت پیش شربت فارمنتین ۴۵۷ تجویز کرده بودین من از شما خواستم شربت دیگری تجویزکنین چون داروخونه ها نداشتن شما فرمودین شربت ازیترومایسین ۲۰۰ ،الان این شربت هیچ داروخونه ای نداره فقط یه جا داره ازیترومایسین ۱۰۰ ایا میتونم بگیرم؟؟ ۳ سالشه و وزنش ۱۴ کیلویه چه طورباید بهش بدم؟؟؟
- دل درد کودک ۸ ساله
سلام وقت بخیر ببخشید دختر من ۸ سالشه و چند روزی است دل پیچه همراه با استرس و اضطراب داره میتونم قرص کلیدینیوم سی بهش بدم ؟؟؟
- کودکان
سلام اقای دکتر پسرم ۶سالشه چندروزه تب میکنه دکتربردم امپول وسرم زده لوزه هاش خیلی ورم داره وچرک سفیدداره بهش شربت سفیکسیم ۱۰۰ داده گفته هر۸ساعت ۵ سی سی. 3بار درروز زیادنیست?شربت پلارژین واندانسترون هم داده برای معدش پسرم دوسه سالی میشه هربارعلایم سینوزیت وعفونت لوزه داره همزمان مشکلات شکمی هم داره یایبوست ونفخ زیاددراه ویا اسهال ونفخ زیاد گاهی اول علائم شکمی وتب داره بعدش سرماخوردگیش شروع میشه لازمه متخصص گوارش ببرم؟
- امپول دگزا
ایا امپول دگزا در کودکان باعث خواب آلودگی میشود؟
- جوش در اطراف ناحیه تناسلی پسرم
سلام اقای دکتر خوب هستید ببخشید سر دودول بچم که ۷سالشه از همون جایی که جیش میکنه یکم قرمز شده و میگه جیش میکنم میسوزه امشب متوجه این موضوع شدم ختنه شده بچم موقع نوزاد بوده آزمایشی ام برای اینکه ببینم عفونت ادراری داره انجام ندادم چی پمادی میتونم استفاده کنم و چیکار کنم ممنونم از پاسخ گویی شما
- مکمل
سلام .اقای دکتر .پسرم 22 ماهشه .مکمل ها رو نمیخورد منم تا حالا ندادم .انروز با شربت گل محمدی مولتیش رو قاطی کردم خورد اشکال نداره؟ممنون
- شکم درد و حالت تهوع و عسال
من شکم درد دارم و ازمایش دادام یک قرص
- سفیدی بدن کودک
سلام من یه پسر بیست ماه چند ماه پیش تب کرد بعد یهو بدنش مثل سرخک قرمز شد بعد از یه مدت سفید شد الان خیلی نگرانم این مریضی پیسی نباشه نمیدونم چیه و راه درمانش چیه لطفا راهنمایی م کنید ممنونم
- سلام خدمت آقای دکتر من یک دختر ۲۳ماهه دارم ب شربت آزیترومایسین سفکیم حساسیت نشون داده یعنی بعداز مصرف بلافاصله اسهال شدیدشد حالا برای جاگزین این شربتها از چ شربتی استفاده کنم ک هم خانواده اینها نباشد لطفا جوابم بدین ک بخاطر کرونا فرزندم را ک ماسک استفاده نمیکنه ب بیرون از خانه مبرم باتشکر
- سلام کودک دوساله من دیروز تاالان بصورت آبریزش بینی شدید و دوبار استفراغ صفت داشته و نمیتونه ب راحتی نفس بکشه بخاطرمهاط بینیی
سلام کودک دوساله من دیروز تاالان بصورت آبریزش بینی شدید و دوبار استفراغ صفت داشته و نمیتونه ب راحتی نفس بکشه بخاطرمخاط بینیی
- وزنگیری
سلام دخترم هنگام تولد 3 کیلوو 150 گرم بود الان 15 ماهشه 9 کیلو 500 گرم خوراکش خوبه همه چی خوب میخوره اما وزنگیریش خوب نیست باید چکار کنم
- قرمزی مقعد
سلام و وقت بخیر کودک بنده سه سالش هست تقریبا دو ماهه که مهدکودک میره و جدیدا در ناحیه مقعدش قرمزی شدید دیده میشه و زمان اجابت مزاج میترسه و میگه درد میاد در حالیکه مدفوعش کاملا طبیعیه ولی چند وقتیه که تا پنج روز طول میکشه که دفع انجام بده ولی قبلا حداکثر سه روز بود حالا نمیدونم محیط مهد کودک باعث این مشول شده و یا چیز دیگه ای ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- قطره مولتی ویتانین
سلام اقای دگتر بچه 9 ماهه دارم مولتی ویتامین ویواکید میخورد ولی الان دیگا نیست چه مولتی ویتامینی بخوره که خوب بلشه. وزن و قد رشد بچه هم کاملا طبیعیه

