Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- صدا گرفتگي و سرفه نوزاد ۲ ماهه
- سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه
سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه BEsonE50هم داده
- واکسن دوماهه
سلام بچه ام ۶کیلو وسیصد گرمه دوبرابر وزن پاراکید بدم؟
- نق زدن
سلام .ببخشید پسرمن س ماهودوهفته است یکمم سرماخورده اماازس ماهگی ب بعدیکسره دستاشومشت میکنه میکنه تودهنش هرچقدرمانع میشم دوباره انجام میده همراه باخوردن دستاش خیلیم نق نق وغرمیزنه
- قرمزی پای نوزاد
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید پسرم آلرژی به پوشک داشت که جوش زیر پوستی زده بود،الان تقریبا خوب شده پوشکشا عوض کردم وپماد زینک هم واسش میزنم اما بازم لای پاهاش قرمزه یعنی به پوشک جدیدم حساسیت داره؟؟؟؟یا پماد بهتری واسه این مورد هست که استفاده کنم؟؟؟؟در روز ۳،۴ساعت بازم نگه میدارم.
- بازنشدن کامل انگشت نوزاد
باسلام من نوزادی ۱۹روزه دارم که دوروز است متوجه شدم دو انگشت دردودست او بطور کامل باز نمیشود، ایا با گذشت زمان و رشد او میشود این مشکل حل شود؟ایا این خطردارد؟
- سلام واکسن چهار ماهگی پسرمو زدم دیگه مثل قبل شیر نمیخوره چیکار کنیم
- آزیترومایسین
سلام آقای دکتر دخترم هشت ماهشه وزنش هم هشت کیلو نیم است سرما خورده چقد شربت ازیتروماسین ۱۰۰ بهش بدم چند ساعتی؟؟
- نوزاد
نوزاد من بعداز خوردن شیر خشک نان بلافاصه مدفوع میکنه ولی امتحان کردم با شیر خشک گیگوز این اتفاق نیفتاد ایا به شیر خشک نان حساسیت داره
- مدفوع نکردن نوزاد ۴ ماهه
- کولیک
باسلام خسته نباشید نوزاد دوماهه ام کولیک داره باتجویز پزشک از قطره کولیکیز.دایمیتیکون.ایزی کول.پدی لاکت.کولیکید.اهورا نی نی.گل گریپ وکارمینت استفاده کردیم هیچ کدام تاثیری نداشته یه لحظه هم اروم نمیشه همش درحال زور زدنه اروغشوهم میگیرم تاسه چهارتا اروغ نزنه روزمین نمیزارمش شکمش هم خوب کارمیکنه.شیرخشک بیومیل میخوره.ازدلدرد حتی نمیتونه بخوابه توخواب هم زور میزنه دیگه نمیدونیم چیکارکنیم.ممنون
- سلام نوازد من دختر هست از بدو تولد داخل نهایه تناسلی فکر کنم اسمش مبهل هست رنگش خیلی تیره هست الان آخرهای چهار ماه هستش
از بدو تولد مبهل تیره دهشه
- تف کردن نوزاد
با سلام.علت تف کردن نوزاد ۳ ماهه چیست؟
- در مورد سرما خوردگی نوزاد
سلام اقای دکتر پسر من ۴ ماهشه والان سه روز هست فقط نصف شبها نفسش میگیره و سرفه و خلط گلو داره چکار کنم و ایا دیفن هیدرامین ضرر دارد؟
- جواب ازمایش خون
سلام دخترم ۸ماهو ۲۵روز داره تو آزمایش خونش پلاکت خونش۱۳۵بود گفتن پایینه خطرناکه؟ چیکار کنم؟
- تست غربالگری نوزاد
با سلام و احترام نوزاد ما روز 4 ام هست. امروز تست غربالگری انجام دادیم . نتایج تست به شرح زیر بوده : t4: 21.55 t3:1.87 tsh:7.15 شاخص t4 بالا است . با توجه به سایر شاخص ها آیا می توان گفت نوزاد ما پرکاری تیروئید داره؟ ممنون میشم توضیح بفرمایید.
- اشتباه دارویی ؟
سلام اقای دکتر دخترم دوماهش هست دکتربراش اموکسی سیلین تجویزکرده هرهشت ساعت دو ونیم سی سی من به اشتباه امروز یک نوبت پنج ساعتی بهش دادم حالا خیلی نگرانم چکارکنم میترسم براش ضررداشته باشه توروخدا کمکم کنید چکارکنم
- رفلاکس
سلام دخترم ۳ماه و بیست روزشه وقتی بغلش میکنم زور میزنه خودشوخم میکنه میاره جلو ودستاشو مشت میکنه سرخ میشه خیلی زود هم خوب میشه البته موقعی ک بغلمه و راه میرم اینجوری میکنم چرا اینجوریه میترسع یا دل درده نگرانم چکار کنم
- سفتی نحل تزریق واکسن ۶ ماهگی
سلام. یه هفته پیش واکسن ۶ ماهگی دخترمو زدیم.تا ۲۴ ساعت کمپرس سرد بعدش کمپرس گرم تا ۵ روز گذاشتم ولی زیر محل تزریق واکسن هنوز سفته.قرمزی هم نداره.چیکار کنم رفع بشه؟ممنون
- اپتامیل اچ آ
سلام و خسته نباشید به آقای دکتر گرامی .من دخترم ماه پنجم هستش .من از چهارماهگی به عنوان کمکی طبق نظر دکتر شیر خشک اپتامیل اچ آ اونم دوبار در روز میدم .البته با خوردن شیر من باد شکم و یک روز در میان کار میکند .دلیل اینکه هر بار با دادن شیر خشک اچ آ شکم دخترم کار میکند چیست .آیا مشکلی هست .البته من به دکتر گفتم سه ماهگی به شیر گاو حساس هست این شیر خشک نوشت .البته دوست دارد اما هر وقت میخوره شکمش کار میکنه .آیا ادامه بدم یا نه همون شیر خودم بدم .با تشکر راهنمایی کنید

