Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت ادراري
سلام جناب دکتر گرامي آقاي دکتر من دخترم حدود 20 روز ديگر يک ساله ميشود و بي اشتهايي شديد و اسهال شديد و بد بو گرفته دندان هم داره درمياره شهر خودمان دکتر بردم گفتن ويروسي شده و پودر کيدي لاکت و شربت مترونيدازول دادن براي 5 روز آيا خوب ميشود؟؟؟من احساس ميکنم عفونت ادراري داره تا به حال آزمايش ادرار نگرفتم ازش چندماه پيش خواستم بگيرم و موفق نشدم به همين خاطر ميترسم که از همون 5ماه داشته بوده و خدايي نکرده کليه اش نارسايي گرفته باشه چه کنم؟؟با اين داروهايي که دادن خوب ميشه جناب دکتر؟؟
- سرررف
سلام دکتر پسر ۴ماهه سرفه بدون تب داره کمی خلط و خرخر گلو چی بدم بهش؟؟درضمن یه گردی اندازه گردو رو لپش خشک شده چی بزنم براچیه خوبم نمیشه
- تغذیه ی نوزاد
سلام جناب دکتر من تغذیه کمکی نوزادم را ۳ روز بعد از پایان ۵ماهگی شروع کردم و الان ۳روزه است که به نوزادم روزی یک قاشق فرنی میدهم و پشیمانم که چرا تا پایان ۶ماهگی صبر نکردم خواستم بپرسم میشود دیگر از امروز به بعد تغذیه اش را ادامه ندهم ؟ و فقط شیر خودم را تا پایان ۶ماهگی بدهم؟؟مشکلی برایش نیست؟؟ چون ۳روز یک قاشق مرباخوری فرنی دادم و یک قطره چکان آبیاری جوشیده سرد آیا دیگر ندهم ایرادی ندارد؟؟
- شیرخشک
سلام خسته نباشید ببخشید من دخترم به تجویز پزشک بیومیل میخوره از۴ ماهگی الان ده ماهشه من هم بیومیل میدم هم بیومیل پلاس میخواستم بدونم کدوم وزن دهی بیشتری داره چون روی بیومیل پلاس نوشته پیشگیری از چاقی؟
- مجرای چشم بسته
دخترم هردوچشمش مجرای اون بسته هست ودایما اشک ریزش وترشحات چرکی داره چندین نوبت قطره سولفاستامید وپمادچشمی استفاده کردم ولی فایده نداشت
- اسپاسم شیر خواران تشنج
پسر چهار ماهه دارم که دچار یک بیماری مغزی اسپاسم شیر خواران شده هشت روز ارومیه بودیم دکتر نوار مغزو ام ارا خواست گفت که این یک نوع تشنج هست اسپاسم شیر خواران هست گفت که مغزش یکم پیچیده هست رشت نکرده خوب
- تیروئید لب مرز و شانس کم کاری تیروئید
سلام ،آقای دکتر،پسرم رودر ده روزگی بنا به توصیه مرکز بهداشت بردم برا آزمایش تیرویید 4.75=t4=107.66-t3=1.95_tsh زردی هم یازده ونودوچهار،الان پانزده روزشه،آیا نیاز یه آزمایش مجدد تیروئید دارد؟ممنون
- بیماری نوزاد
ایاشربت گریپمیکسچر رومیشه برای رفع کولیک وشکم درد به نوزاد ۲۳روزه داد؟روی جعبه شربت نوشته برای زیریک ماه توصیه نمیشه
- یبوست
بچم چهار روزه یبوست گرفته باید چکار کنم
- زینک
سلام وقتتون بخیر شربت زینک برای نوزاد ۴ماهه روزی چقدر بدم ؟
- خوردن انگشت
با سلام نوزاد ۳/۵ ماهه ای دارم که الان چند وقت هست که انگشت شست خودشو میخوره از وقتی انگشت میخوره شیر منو خیلی کم میخوره شیرخشک امتحان کردم اونم خوب نمیخوره فقط دلش میخواد انگشتشو بخوره میترسم وزنش کم بشه چیکار کنم؟
- دفع مدفوع زیاد
سلام دکتر جان ضمن سپاس از صبروحوصله و بذل عنایت جنابعالی نوزاد ۵۰ روزه دختر داریم که برای درمان سرما خوردگی شربت آموکسی کلاووشربت پلارژین تجویز شده که باعث دفع زیاد مدفوع میشه .تا چندروز باید مصرف کنیم برای درمان
- کهنه سوزی
سلام آقای دکتر پسرم پاهاش کهنه سوز شده قرمز ومتورم هست می خواستم بدونم چه پمادی بزنم؟چی کار کنم زودتر خوب بشه؟ممنون
- خون در مدفوع نوزاد
بإسلام.يه سوال ديگه هم داشتم اقاي دكتر..دخترم كه گفتم هفت ماهشه از ٤ماهگي لك قرمز رو صورتش ظاهرشد ولي تاحالا اصن خون در مدفوع نداشته.فقط خس خس سينه داشت كه ببلاك اي ار خورد خوب شد،الانم حالش خوبه فقط فرني برنج و موز و سيب زميني رو كه شروع كردم شبا نميتونست بخوابه يعني اين الرژي به پروتين گاويه ؟
- تب داشت قرص دیازپام ۲ ۱سوم بهش دادم الان عرق کرده واب دهنش میاد
- سرفه نوزاد ۳ ماهه
سلام آقای دکتر من مادر نوزاد ۳ ماهه هستم که سرفه خشک یا گاهی چرکی داره اینجا امکانات کمه دکتر خوب با استعدادی هم نیس که ببرمش میتونین دارو براش تجویز کنین
- استفراغ
سلام نوزادی۳ماهه دارم که ازیک ماهگی به بعدهر روز استفراغ میکند گاهی روزی یک بار گاهی ۲بار.استفراغش هم خیلی زیاده به حدی که تمام لباس های خودش ومنوکثیف میکنه،شیرهم زیاد نمیخوره خودم هم ازترس این که استفراغ کنه بهش شیرکم میدم.دلیل استفراغش چیه من مسائل بهداشتی روهم رعایت میکنم
- سرفه
سلام خسته نباشید برای بچه سه ماهه که گرفتگیبینی دارع و سرفه میکنه چی خوبه؟ اسپری سالبوتامول به نظرتون استفاده کنم؟ بخور سرد هم خونه داریم به نظرتون بخور رو نزدیکش بزارم یا ازش دورکنم؟
- خوردن مغزها
نوزاد ده ماهه چه آجیلی میتونه بخوره من فقط بادام رو به صورت حریره میدم
- روپاواستادن
سلام خسته نباشیددکترپسرم5ماهو4روزشه اشکال نداره روپاش نگهش دارم وایسه بعدش اشکال نداره بعضی موقعه هانگاه تلویزیون کنه برنامه کودک دوست دازه

