Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درمان بیقراری
سلام آقای دکتر برای درمان بیقراری و گریه های نوزادم و بیشتر شدن خوابش چه داروی گیاهی و یاشیمیایی پیشنهاد میدین. ممنون
- ایاقطره پدی لایک مشکل ایجاد میکنه برا فاویسمی
- زردی نوزاد
باسلام پسرم یک ماهشه از۵روزگی زردی داشت ازمایش کبد وادرار هم داده گفتن خوبه ولی هنوز زرده مخصوصا چشاش وصورتش..گفتن شیرمو دوروز قط کنم..یعنی بعد دوروز بهتر میشه
- سلام وقت بخیر دخترم ۶سال داره دوروزه تب بالا داشت وگلو درد و سرفه و دانه های قرمز جوش مانند با خارش دکتر دو رو آمپول پنی سیاست نوشت و شربت سفیکسیم…الان یه روز گذشته دانه ها از دستاش قطع شده کف پاهاش شروع کرده با خارش دانه های قرمز درمیاد.چی کار کنم چند تا از فامیل ها بچه هامون این طوری بود قرص اسکیلوویر خوبن با هیدروکسیزین خوب شدن…آیا با پنی سیاست یا سفیکسیم تداخل داره این قرص یا نه
- بی اشتهایی
سلام پسرم ۲۰ماهشه باوزن ۹ کیلو .هرنوع غذایی روکه براش درست میکنم به زور دوسه قاشق مبخوره به نظرشما چیکارکنم میل به غذاپیداکنه زینک پلاس وسانستول هم ی دوره دادم فایده نداشتچکاپ کامل آزمایش دادیم سالم بود.لطفاشربت اشتها آورمعرفی کنید
- قطره سیدرال
سلام من به دخترم قطره سیدرال میدم میگن دندونو سیاه نمیکنه ولی حس میکنم یکم دندونش سیاه شده ،میشه بعد قطره با یه دستمال آغشته به آبلیمو دندونو پاک کرد میگن آبلیمو نمیزاره دندون سیاه شه ایا درسته؟؟؟
- افزایش یادگیری
سلام آقای دکتر پسرم پیش دبستانی میره خیلی بازیگوش هست تمرکز نداره برای افزایش تمرکز چه دارویی بدم همه چیزش خوبه ولی خو تمرکز نداره
- دلدرد
سلام دکترخسته نباشدپسرمن یکسالودوماهشه وقتی که نوزادبودمنظورم دوماهگی تا۷ماهگی رفلاکس داشت ودکتربراش اس امپرازول نصف نوشتن که بالامیاورددیگه نخوردمنم بهش ندادم خس خس سینه داشت وشیرازدهنش بیرون میزد تاهفت ماهگی دیگه غذاخورشدبهترشدولی الان چندروزه انگارکه همش آب تودهنش جمع میشه امشبم قرمه سبزی خوردانگارکه بدترشدیعنی رفلاکس داره دکترقطره سایمتیکون توخونه دربسته داشتم یکم بهش دادم چون خوابیدوزودازخواب بیدارشدقطره سایمتیکون دربسته داشتم کمی بهش دادم دکترتوروخداکمکم کنیدوضعیتم جوریه که نمیتونم دکترببرمش علت وداروشوبهم بگیداثلاانگارحالت تهوع داره همش آب تودهنش جمع میشه وبعضی وقتاهم خس خس سینه داره اجرتون باامام زمان ممنون میشم راهنماییم کنید
- دوز دارو
سلام برای نوزاد 44 روزه با وزن 5 کیلو چند سی سی شربت آموکسیسیلین بدم؟
- تغذیه کودک رفلاکسی
سلام دکتر من ب دلایلی شیر خودمو نمیتونم بدم و خشک شده بهترین شیرخشک چه شیر خشکیه که وزن دهی خوب و نزدیک ب شیر مادر باشه
- شربت آموکسی سیلین 125
با سلام و وقت بخیر . برای نوزاد پسر، ۲ ماهه شربت آموکسی سیلین ۱۲۵ چند cC در روز مناسبه .
- حساسیت به شیر گاو
دخترم ۵۰ روزشه تازه متوجه شدم حساسیت به شیر گاوی داره اومدم جایب نمیدونستم تو غذاش کره داره به نوزادم شیر دادم بعد از ۳۰ دیقه که اون غذا رو خوردم همزمان با شیر خوردنش دفع مدفوع داشت و تو مدفوعش خون دیدم مطمینم که تا یه هفته قبل هیچ مدل لبنیاتی نخوردم یعنی بخاطر همون کره بودت که تو غذا بود؟ چطور انقد سریع خودشو نشون داد؟ مگه نباید طول بکشه؟ یعنی انقدر سریع وارد شیر من شده و تو بدن نوزاد هضم نشده؟
- بیماری
سلام وقتتون بخیر دختر من سه سال و نیمشه دو کیلو کمبود وزن داره و ریزش مو هم داره خواستم ببینم شربت زینک ایرانی خوبه بخرم یا خارجی شما چه شربتی و پیشنهاد میکنین ممنون میشم راهنماییم کنین.
- شیر خشک
سلام آقای دکتر ببخشید حساسیت به شیر خشک و مشکل داشتن با یه شیر خشک چند مدت بعد از مصرف شیر مشخص میشه. دختر من شش ماهشه نان اچ آ مصرف میکرد پیدا نشد یه هفته است نان ساده بهش میدم امروز یه ساعت خیلی شدید گریه کرد علتش چیه لطفا راهنمایی کنید ممنون
- جوش سفید
اقای دکتر نوزاد ۳ ماه و ۲۰ روزه ام از موقع تولد جوش سر سفید ریز رو بینیش داشت گاهی میرن دوباره پیدا میشن علتی داره؟مشکلی هست؟؟
- سلام اقای دکتر نوزاد از چن ماهگی میتونیم بشونیم
- سرفه
سلام اقای دکتردخترم 5 ماه نیم هست سرفه خلطی داره که شب ها بیشترمیشه دکتریه شربت دیفین هیرامین با یه ازیترومایسین داده. گفت بهترنشدعکس بایدبگیرم خیلی میترسم اقای دکتر میشه راهنمایی کنیدممنون. درضمن من بخورتوخونه ندارم
- تب
سلام خانم/اقا دکتر خوب هستید وقتتون بخیر ببخشید مزاحم شدم خانم/اقا دکتر بچه ما هم تبش خیلی بالاست هم چشاش میسوزه میشه لطف کنید اگه زحمتی نیست بگید باید چکار کنیم؟
- مصرف مولتی ویتامین
سلام. پسرم 8روز هست ابله مرغان گرفته میتونم بهش لیکو زینک و ایمیونس بدم؟؟ ممنوو
- عفونت سبزبینی
عفونت سبزبینی و عفونت گلو..شربت آموکسی کلا و کتوفین داد خوب نشده الان۲هفته خوب نشده..داروی درمان بگید

