Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درباره بچه ۱۸ ماهه
سلام وقتتون بخیر میشه لطف کنیدبگیدشربت سفیکسیم واسه پسر۱۸ ماهه ام بایدچندسی سی بدم .ممنون...
- نوزاد ما 18 روزش بند نافش نیفتاده ایا ایرادی دارع
- دفع
سلام آقای دکتر تو رو خدا کمکم کنید دخترم نمینوته دستشویی کنه زور میزنه وگریه میکنه یه کمی مدفوعش میاد بیرون نمیتونه دفع کنه دوباره میره تو. چیکار کنم لطفاراهنمایی کنید 6ونیم ماهشه
- برگشتن شیر
سلام دکتر بچم پنج ماهشه و شیر خودمو ندادم از سه ماهگی به بعد ندادم، الان شیرم قطره قطره میاد قرص شیر افزا مایعات زیاد رازیانه خوردم توی یک هفته فایده ای نداشت، چیزی هست شیرمو برگردونه یا باید خودمو سرزنش کنم
- سه ماهه
سلام نوزادم سه ماهشه دایمیتکون هر چند ساعت بهش بدم؟
- اسهال و بی حالی شدید
سلام پسر ۱۴ ماهه دارم ۲ روزه اسهال گرفته خیلی و بی حاله. رفلاکس معده داشت که با شربت خوردن خوب شد، ولی اسهال و بی حالی شدید داره. دلیلش چیست؟
- مصرف شربت اموکسی سیلین چقدره
سلام دخترم عفونت گوش و کرده بیست کیلو سه ساله چند سی سی به فاصله زمانی چند ساعت باید بدم؟
- سلام دو قلوی دختر سه ماهه دارم از نظر وزن و قد کم رشد میکنن و شیر خشکی هستن دکتر شیر خشک بیو میل آی آر نوشت و شربت زینک سولفات الان میگن تو این سن زینک گلوکونات بخورن به نظرتون چی بدم در ضمن استفراغ شدید داشتن اگه دارو داد و الان شکر خدا خوبن
- موی زاید نوزادان
سلام وقت بخیر دخترم ۶ماهشه الان متوجه شدم روی ناحیه تناسلی موهای بور وجود داره آیا خطرناک است؟چکارکنم؟
- جوش قرمز و تب بالا
پسرم دو روزه تبش بالاس و بی قراری میکنه و روی بدنش حالت جوش ریز و قرمز بالا اومده دو سالش هستش چه مشکلی داره ؟ بردم پیش پزشک اما گفت چیزی نیست ویروس آنفولانزاست اما تغییری نمیکنه و بد تر شده
- سفسکسیم۴۰۰
دخترم۷سالشه.سرماخوردهبودبعددوهفتهخوبنشد.گلوشخلطداشتوسرفهمیکرد.دکترگوشوحلقوبینیبردیمعکسگرفتن.دکترگفتلوزههاشکمعفونتکردهوسینوزیتداره.براشروزییکعددسفکسیم۴۰۰ نوشتهمیترسمبدمزیادقویهستش
- برفک زبان
سلام دکتر به پسر یکسالم سفکسیم داده برا عفونت گلوش الان برفکم دهنش.زده سفکسیم روهم تازه شروع کردم بهش.بدم ایابرای درمان برفک دهنش هم کافی هس یاباید یه انتی بیوتیک دیگه بهش.بدم
- عفونت چشم دختر ۶سال
سلام.دخترم ۶سالشه چشمش عفونت زرد داره و و چشمش رو کامل میبنده عیده و تعطیل.قطره جنتکس و باکتی ماید چ دوزی براش استفاده کنم؟؟
- یبوست
سلام اقای دکتر من مسافرت اومدم دخترم ۲سالو ۴ماهشه یبوست گرفته واسه درمانش چی باید بدم
- س اقای کتر من دخترم زیرران پای چپش ی خط اضافهداره چکارکنم مشکل چیه
- شیر خشک
سلام میتونم شیر خشک نان دو رو یه هفته مونده به شش ماه به بچه بدم ؟ سپاس
- ناف
سلام نوزاد ما یک ماه وهفت روزش هست از ۵روزگی بند نافش افتاد والان خیلی کم ترشح زرد رنگ رو لباس زیرش دیده میشه.باید چکار کرد برای خشک کردن ترشح
- بسته بودن مجرای اشکی
سلام خسته نباشید مجرای اشکی پسرم از موقعی که به دنیا آمده بسته ای الان 5ماهشه دکتر چشم بردم اول قطره آزیترومایسین داد خوب نشد دوباره بردم باکتری ماید دادمیریزم گفت اگه خوب نشد بیار میل بزنم زیاد قی نداره فقط یکم اشک داخل چشمش جمع میشه راهنمایی کنید چکار کنم ماساژ هم میدم
- بیماریپوستی
سلام دخترم ۹ماهشه یه جوش خیلی بزرگ زیر چانه اش زده وغددلنفاوویش بادکرده دکتر بردم ولی بهتر نشد
- استفاده از قطره بیبی کر یا کولیکز
با سلام و احترام پسرم هشت روزشه زردی داشت روز چهارم دور روز زیر دستگاه بود زردیش رفت بعد امروز آزمایش گرفتیم شده ۱۱.۲ باز دکتر گفته ۴۸ ساعت دستگاه دو روزم هست مدفوع نکرده دکتر اولی قطره کولیکز براش نوشته دومی قطره بیبی کر نفخ شکمی هم داره بنظرتون کدوم قطره براش بهتره یا به نوزاد هشت روزه میدن ی دکترش گفت هفته ای ی روز حموم کافیه اون قدیما بود هر روز این یکی گفت ی روز در میون شیر مادرش کمشه شیر خشکم بهش میدیم برابر دستور پزکش

