Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تغدیه
با سلام آقای دکتر ایا میشود به نوزاد یازده ماهه در غدایش لوبیا سبز اضافه کرد یا باعث حساسیت میشود با تشکر
- شیر خشک
سلام خستهونباشید میخداستم بدونم ایاشیر خشک باعث یبوست نوزاد ودل دردش میشود یانه ؟چون بچه من از وقطی شیرخشک بهش میدم شبا گریه میکند ددل درددارد یبوست گرفته درطول روز شکمش کارنمیکند وشبا ازیت میشود پسرم 1سال دارد ایا شیرخشک باعث یبوست ودل درد میشود باتشکر از جواب شما
- نغذا نخوردن نوزاد ۷ماهه
نوزاد ۷ ماهه ام دو سه روزه که بی اشتها شده وفقط ۴ یا۵ قاشق مرباخوری آب سوپ میخوره و دستاشو خیلی داخل دهنش میکنه و گاز میگیره آیا علتش لثه هاشه یا مورد دیگری دار؟؟
- نحوه استفاده ازشربت لوپراکس۱۰۰برای نوزاد
سلام خسته نباشید پسرم دوماه ونوزده روزشه پزشک برای چرک گلوش لوپراکس۱۰۰تجویزکرده ولی من دفعات مصرفشویادم رفته نمیدونم بایدچقدروهرچندساعت مصرف کنم
- لک سیاه
سلام اقای دکتر. نوزادم سی و ش روزه هست. قسمت بالای مقعد زیر استخوان دنبالچه یه لک سیاه رنگ هست که روش تعدادی موی سیاه زبر بلند هست. این چه عارضه ای هست ؟
- چسبناک بودن مدفوع نوزاد
سلام پسرم ۶ ماهش هست و مدتیه مدفوعش چسبناک هست که به سختی شسته میشه بدنش علتش چی میتونه باشه؟
- سرفه
سلام دخترم 4ماهشه تب داشت خوب شد. الان 2شب هست ک شبا زیاد سرفه میکنه و احساس میکنم گلوش خلط داره چکار کنم؟
- شیرخشک
سلاماقای دکتر. پیرو سوال قبلیم در مورد شیرخشک آپتامیل پپتی سینئو ، نوزاد من که آپتامیل پپتی یک میخورد الان آپتامیل پپتی سینئو رو نمیخوره ،میریم داروخونه میگه امکان نداره چون طعم ش همون آپتامیل پپتی یک هست و فرقی نمیکنه ولی من هرکاری میکنم نوزادم نمیخوره . آیا طعم این دوتا شیر فرق میکنه؟ چون میگن بعد این به جای آپتامیل پپتی یک این شیر میاد.
- نوزادان
سلام آقا دکتر خسته نباشید ...من تازه زایمان کردم بچم ۱۰ روزه هس و من دردهای زیادی دارم واسه همین از مسکن ایبوپرفن کدیین استفاده میکنم برای بچم ضرر داره
- کوچک بودن دورسر
دختر دوماه ونیمی دارم که درو سرش موقع تولد سی و چهار ونیم بوده ولی الان سی و هشت و نیم هستش خواستم بدونم آیا دور سرش کم نیست
- اسهال
عرض سلام و وقت بخیر .نوزاد من پنجاه و دو روزشه و شیر خودم را میخوره و اسهال داره به طوری که با هر بار شیر خوردن اسهال میکنه حتی نصف شبها که برای شیر خوردن بیدار میشه به محض شیر خوردن اسهال میکنه.وزن گیریش خوبه اما اسهال کردنش واقعا منو عاصی کرده دیگه خسته شدم بسکه حتی نصف شبها هم عوضش کردم.حتی اگه روزی مثلا ده بار شیر بخوره ده بار اسهال میکنه دقیقا به محض شیر خوردن.شیر هنوز از گلوش پایین نرفته تو بغلم هس اسهال میکنه . میخواستم اگر امکان داره راهنمایی کنید.باتشکر
- آهن شربت زینک
باسلام آقای دکترمیخواستم ببینم شربت نیوزینک ایرانی به پسرم میدم آهنشم بایدبدم یااون خودش آهن داره
- رفلاکس
سلام .ببخشید اقای دکتر دختر من پنج ماه ونیم دارد .با وزن 6300 وزن تولد 2900 . هنوز غذای کمکی را برایش شروع نکرده ام فقط دوسه بار کمی نرم شده سیب درختی به او داده ام .الان چند روزیست که بعد از خوردن شیر رفلاکس دارد . چکارش کنم ؟؟ایا قطره ی کولیف یا گرمیچر تاثیری دارد بهش بدهم ؟؟
- س دخترم دو ماهش سرفه می کنه وتو سینش خلط داره
سلام دخترم پنج ماهشه خیلی سرفه میکنه گلوش خلط داره، تب نیست آب ریزش هم نداره، چی بهش برم
- رفلاکس معده
سلام وخسته نباشید دختر یازده ماهه من جدیدا تشخیص داده شده رفلاکس داره بخاطر اوق زدن ولی بالا نمیاره حالتش رو داره میخوام بدونم چیا نباید بخوره آیا ماست وگندم براش ضرر داره چون حلیم رو خوب میخوره دکتر گفته حبوبات حذف
- سلام نوزادم ۳ماه داره واصلا اشتها نداره ازنظرسالم بودن مشکلی نداره ازمایش ادرارداده سالمه ولی اصلا اشتها نداره شیرخشک نان میخوره
- عجله کردن تو شیر خوردن
بایادخدا.باسلام. اقای دکتر نوزاد ۵۰ روزه که کولیک هم داره.گاهی اوقات موقع شیر خوردن خیلی عجله میکنه و شیر گیر تو گلوش و چندتا سرفه میزنه و بعد نفسش ازاد میشه. نوزادم کولیک داره که شربت کولیک استفاده میکنه.برفک دهانم داشت که خیلی بهتر شد. این حالت تو خوردن شیر مارو نگران کرده.لطفا راهنمایی کنید باتشکر
- کارنکردنشکمنوزادوبرفکدهان
- سرفه نوزاد
سلام نوزاد 14 روزه که چندروزی موقع عطسه آبریزش داره ولی چندروز بعدش سرفه هم میکنه، برای سرفه داروی خاصی هست؟
- شیر خوردن نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم 9 ماه داره از وقتی غذا میخوره شیر مادر کم میخوره شاید 5دقیقه در کل روز شبها هم زمان خواب فقط یک وعده شیر خشک میدم بنظر شما این مقدار شیر کم نیست ؟

