Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خواب نوزاد.
سلام آقای دکترخسته نباشید.دخترم دوماهشه بيشتروقتابيداره بخصوص شب از ساعت 11شب بيدارميمونه تا7صبح بعد کم کم ميخوابه همه شبا همینجوری هستش.ممنون
- ملتهب شدن لوزه و بزرگ شدن غده لنفاوی
سلام، من پسرم 18 ماهشه،حدود یک ماهه بچه م آنفولانزای خفیف گرفت و بعد چند بتر دکتر بردن خوب شده، غده لنفاویش بزرگ شده بود بردم دکتر گفتن لوزه ملتهب شده و غده لنفاوی هم بزرگ شده، براشون قرص پردنوزولون 5 تجویز کردن هر 12 ساعت نصف قرص، با آبمیوه قاطی کردم بهش دادم، کل محتویات معده ش بالا اورد، یکم سرچ کردم دیدم خیلی عوارض داره، استرس گرفتم بهش دوز بعدی رو بدم، چیکار کنم؟؟؟ راه یا داروی دیگه ای برای درمان نیست؟؟؟
- سرماخوردگی کودکان
سلام دختر من پنج سال و نیم هست و علایم سرماخوردگی و بیحالی داره میشه از شربت ستادین دی سی استفاده کرد؟
- شیر
سلام آقای دکتر بچه 7 ماهه دارم فرنی رو با آب درست میکنم . میتونم با شیر کم چرب یا پرچرب هم درست کنم؟؟؟
- چسبندگی ختنه
سلام پسرم دوماهش بود ختنش کردم آلتش فرو میرفت دکتر گفت مشکلی نداره چون تپل بعد متوجه شدم پوست آلت کشیده شده رو کلاهک دوتا دکتر بردم گفت چیزی نیست ولی الان ک دوستاش پسرم آلتش کلاهک نداره درحالی ک دوست هم سن خودش داره باید چیکار کنم ؟خیلی ترسیدم نکنه بازم ختنه نیاز باشه
- پوشک نوزاد
سلام آقای دکتر من دخترم ۷کیلو تا به حال براش پوشک ۴کیلو تا ۹کیلو استفاده میکردم و دیدم براش کوچیک شده و پاهاشو میگیره الان پوشک سایز ۴ که ۷کیلو تا ۱۸ کیلوگرم می باشد رو گرفتم مشکلی نیست اگر کمی براش بزرگ و راحت باشه؟؟چون میگن پوشک بزرگ پاهای بچه رو پرانتزی میکنه آیا این گفته درسته؟؟
- تب
سلام خسته نباشید ، تقریبا یک ماه و نیمه درگیری بیماری دخترم هستم اولش با تب شروع شد چند روز شد و خوب شد بعد دوباره تب کرد سرفه و آبریزش بینی و دل درد دوباره رفتم دکتر گفت آنفولانزا و دارو داد خوب نشد دیدم دست و ماش دونه زد دوباره بردم دکتر گفت ویروس دست دهن پا هست خشک کننده داد چند روزی خوب بود باز سرف شدید داشت بردم گفت ویروسه حلق و پشت گوش و گلو عفونت میکنه و خلط گلو داشت داشت باز دارو داد چند روزی خوب بود الان دوباره تب کرده سرفه شدید و پشت سرهم داره کمی هم خلط داره دیگه نمیدونم چیکار کنم دکتر دوباره گفت همون ویروسه چرا خوب نمیشه؟ دوباره برمیگرده
- ترس کودک
باسلام دختر ۱۸ماهه دارم هنوز راه نیفتاده بشدت میترسه یه راهی جلوپام بزارین ک ترسش بریزه.بهش بگم بیا پیشم چندقدم میاد ولی میترسه خیلی چکارش کنم.خسته شدم.
- جایگزین قطره سولفاستامید ۱۰درصد چیست
نوزاد یکساله چشم چپش ورم کرده چرک زرد میادبیرون وروی پلکش قرمزشده.دکتر قطره سولفاستامید تجویزکرده ولی پیدانمیشه جایگزینش چه دارویی استفاده کنیم
- سوختگی
سلام آقای دکتر. دیشب رو پای پسرم کمی آب جوش ریخ همون لحظه به اندازه یه نخود درشت یدونه تاول زد و پوست رویی جدا شد. پمادی چیزی نمیخواد بزنم؟ ممکنه عفونت کنه؟ چهارده ماهشه
- سلام آقای دکتر پسرم واکسن ۴ ماهگي شو زدم مریض شده خیلی سلفه میکنه سینه اش. خسخس صدا میده چیکار کنم دکتر هم بردم دستگاه بخور گرم داده
سینه اش صدا میده شیر هم خوب نمیخوره
- سلام ناخن پای دخترم میفتفه دلیلش چیست
- دومپریدون
سلام آقای دکتر برای رفلاکس دختر۳۵ روزه م دومپریدون تچویز کردن،چند روز طول میکشه بهتر بشه؟وزنگیری هم کن بوده.ممنون از شما
- استفراغ
سلام خسته نباشید پسرم چهار ساله ست وهر سال دو بار دچار استفراغ میشه که اینجور موقعه ها آب هم میخوره بالا میاره ودو بار دربیمارستان بستری شده واین مشکل هر شش ماه یا هفت ماه رخ میده و منو نگران کرد میشه راهنمایی کنید این مشکل برطرف بشه
- افتادن از رو مبل
بچه ۵ ماهه از روی مبل رو فرش افتاد ارتفاع تقریبی ۵۰ یا ۶۰ سانتی متر
- درباره غدد لنفاوی در شکم کودک
دختر من هفت ساله هست و مدام از درد شکم گریه میکنه دکتر بردمش سونو گرفت گفت غدد لنفاوی دور روده داره که کمی ملتهب شدن. دارو شربت مترونیدازول بهش داد که اصلن اثر نکرده تا حالا .واقعن نمیدونم چکار کنم بالغ بر 20 بار بردمش دکتر اما هیچی به هیچی .خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید.ممنون
- وحود لکه های خاکستری روی سفیدی چشم
- کتونیفن(برونتیف)
سلام نوازدی ۷۰روزه دارم ک فاویسمیه و یه مدته سرفه میکنه ،دکتر براش کتونیفن تجویز کرده روزی دوبار هر بار ۱/۵سی سی، آیا خوردن این دارو برای نوازاد فاویسمی مشکلی بوجود نمیاد؟و دادن این دارو ب نوزاد ۷۰روزه مشکلی نداره؟؟ بنظر شما تا چه مدت این دارو باید بخوره ؟ممنون بابت جواب دهیتون سالم و مانا باشید
- تب
سلام دکتر پسر من باقلایی هست و همیشه موقع تب بهش ایپوبروفن میدم الان ۴ روزه داره این دارو و آزیترومایسین ۲۰۰ میخوره ولی خوب نشده
- آزیترومایسین ۲۰۰ وسه کودک به چه صورته ۲۵ وزنشه

