Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوشابه
سلام من چندبارسوالمو پرسیدم وجواب ندادین، دخترم دوسال ونه ماهشه، عاشق نوشابه هست، من بجای نوشابه بهش ویتامین سی بوکا، ازاین شیشه های قهوه ایی خارجی میدم، که گازها داره، الان سرماخورده وعفونت کرده گلوش، وایراد ویتامین سی میگیره ومنم بهش میدم، قبلا التهاب روده داشته، آیا ضررداره خوردن ویتامین سی براش؟؟؟ و دلیل التهاب رودش میتونه ویتامین سی بوکا، بوده باشه؟؟ قطعش کنم یا خیر؟
- عفونت ادرار
حس میکنم دخترم دچار عفونت ادراری شده ۱۹ماهشه و ۱۲ونیم کیلوئه هرکار میکنم اجازه نمیده ادرارشو بگیرم وفقط توپوشکش ادرار میکنه و نمیذاره کیسه ام بذارم براش اینقد گریه میکنه بی حال میشه هرکار میکنم نمیتونم آزمایش ادرار ازش بگیرم واسه همون میخوام ببینم میشه بهش سفیکسیم ۱۰۰بدم
- سلام آقای دکتر می تونم ب پسرم ۷ماهشه پودر سنجد بدم آخه چند روزه اسهال هست
میسلام آقای دکتر می تونم ب پسرم ۷ماهشه پودر سنجد بدم آخه چند روزه اسهال هست
- کمبود وزن و قد پسر ۴ساله
سلام آقای دکتر.پسرم ۴سالشه قد ۹۸وزن ۱۵.خیلی ریزس.پیش هردکتری هم رفتیم گفتن مشکلی نداره ولی پیش همسناش واقعا ریزه اس.اشتهاش خوبه ولی تکرر مدفوع داره.روزی ۳یا۴بار.کم خونی داره که بهش آهن میدم.راسیپ و لیکو آپ هم میدم برتی رشد و وزن گیرس
- دلدردودلپیچه درکودکان
با سلام وخسته نباشیدبلخشیدپسرم ۷سالشه دوسه روز یه دل درد ودل پیچه بدون اسهال داره پیش دکتر بردیمش آزمایشم داد دکترگفتندمشکلی نداره فقط شربت دی سیکلومین دادن بهش شربت میدم خوب نشده ممنون میشم راهنمایی کنید
- انگل
سلام اقای دکتر دخترم ۴ سالشه بعضی وقتا میگه مقعدش میخاره و ازمایش کلی هم نمیره باید چ شربتی بدم ممنون از راهنماییتون
- سرماخوردگی
سلام بچه ۶ ساله دارم سرماخورده ابریزش و سوزش گلو داره بجز پلارژین شربت برم هگزین و نیوتادین هم برم یاخیر؟
- راهنمایی
سلام وقت بخیر آقای دکتر عزیز ببخشید پسرم ۶سال داره حدود ۱ماه هست سرفه میزنه ۳بار بردم دکتر از آنتی بیوتیک گرفته تا دونوع اسپری که کم جواب داده امروز هم بردم متخصص که گفتن فعلا اسپری استفاده شود و یک آمپول دگزامتازون تجویز کرد وگفتن آمپول رو به صورت خوراکی داده شود سوالم اینه آیا آمپول بصورت خوراکی مشکلی نیست ممنون میشم جواب دهید باسپاس
- دگزا برای تب
کودک زیر دو سال تب شدید داره دکتر دگزا و امپیسیلین تجویز کرده بنظر شما مشکلی نداره مصرف کنیم
- مقدار شربت آزیترومایسن۲۰۰ برای کودک ۶ ساله با وزن ۱۶ کیلو
سلام دخترم ۶ ساله با وزن ۱۶ کیلو شربت آزیترومایسین ۲۰۰ دکتر داره متصدی ننوشته چند سی سی بهش بدم
- دونه های قرمز روی دست
سلام
دخترم دوهفته پیش واکسن ۱۸ماهگی زده الان بعد از دو هفته روی دستاش دونه های قرمز زده خیلی میترسم البته دیروز هم یه کوچولو سوسیس کالباس خورده
ممنونم
- ویتامین دی
باسلام برای کودک ۸ ساله بخاطر پیشگیری از کرونا ماهانه اگر بخواهم قرص ویتامین دی بدهم با چه دوز و چه مقدار لازم دارد؟با تشکر
- قطره آهن
"با سلام و عرض ادب .کودکی دارم چهارده ماهه که از خوردن قطره ی آهن و مولتی ویتامین ارائه شده از طرف مرکز بهداشت امتناع می ورزد . با توجه به اینکه فقط از غذای کمکی و شیر مادر تغذیه می کند و سرلاک و شیر خشک و ... نمی خورد بهترین جایگزین قطره ها از نظر جنابعالی کدام است و روزی چند قطره ؟ " * با تشکر *
- درمورد ادرار کودک
بچم چند وقتیه که دیش میکنه توش یه چیزی مثل خاک وجود داره
- استامینیفون قبل واکسن
سلام آیا مصرف استا مینیفون قبل از تزریق واکسن اثر دهی واکسن را کم می کند ؟
- پماد بتامتازون
سلام و عرض ادب خدمت آقای دکتر دخترم یبوست داشتند دکتر بهشون پماد بتامتازون دادند برای چرب کردن مقعد .خواستم راهنماییم کنید که .عوارضی ندارد و میتونم استفاده کنم.باسپاس
- شربت لیکو مولتی
سلام دکتر جان، آیا این شربت تقویتی رو میشه یکماه کامل هر روز به بچه چهار و نیم ساله داد؟
- شربت سرماخوردگی
سلام دکتر به کودک 1 ساله چند سیسی شربت سرماخوردگی مجاز هست بدیم ؟؟.دکتر برای دخترم تجویز کرده اما میزانش رو مشخص نکرده فقط روی شربت نوشته روزی سه بار .لطفا میزان شربت استامینوفن هم بگید چقدر به کودک یکساله باید داد؟؟تبش 38 درجه و وزنش 8 کیلو و نیم
- خس خس سینه
باسلام پسرم ۱۰ ماهشه چندروز گلوش عفونت کرده دکتر بهش شربت فارمتین ولوارتادین واسپری سالبتول داده الان ۶ روزه دارو رومصرف میکنم ازدیروز پسرم اسهال گرفته نمیدونم دارورو ادامه بدم یانه؟ درروز چهاربار بیرون روی داره.درضمن سرفش بهترشده ولی خس خس داره چکارکنم .داروهارو چندروز باید بدم تا کاملا خوب بشه؟.ممتون
- کنژکتیویت
سلام پسرم دوسال نیم داره کنژکتویت کرده واسه دومین بار در طول ده روز قطره سولفاستامید و پماد اریترومایسین استفاده میکنم.موردی ک نداره؟

