Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام بچه م موقع تول. دچار اسیفکسی شد ده دقیقه طول کشید همه ی ازمایسهاش نورمال بود ام ارا گرفتیم نورمال بود الان خیلی نگرانم ممکنه مشکلی واسش پیش بیاد
- شیر خشک
آقای دکتر سلام پسرم به پروئئن گاوی حساس بودن. حامی مرادی و تنش همه لک های وحشتناک بود. تجویز کردین شیر خشک پپتی جونیور ۳ ماه خورد اما میل به شیر نداشت. هر ۴،۵ ساعت فقط ۶۰ تا به زور میخورد پیشتون اوردم ۲۰ فروردین معاینه کردین گفتین ادامه بدم. یک هفته ست تحقیق کردم شیر خشک گلدن گات خیلی خوبه یه هفته میخوره ماشالله هر ۲ ساعت ۱۵۰ میل خوره. تمام جای لک هاشم خوب شده میتونم ادامه بدم؟
- غذای سفره
سلام اقای دکتر من برا پسرم ک ۷ماه و ۱۹روزس هرچی غذا میپزم نمیخوره عوضش از غذای خودمون میخوه منم دیگ نمیخام غذا جدا درس کنم چون هرچی درس میکنم همشو دور میندازم خاسم بدون اشکالی نداره بدم از غذای خودنون البته رخاطر پسرم غذای خودمونم کم نمک و کم اودویه درس میکنم
- دارو
دخترم ۸ ماهشه سرما خورده دکتر بهش اموکسی سیلین ۱۲۵ داده گفته هر ۸ ساعتی ۵ سی سی هیچ تغییری نکرده هنوز تب داره و سرفه صدا دار میکنه
- بی خوابی
سلام اقای دکتر دختر۳ماهه دارم و از بدو تولد بدخواب و خواب سبکی داره یعنی بیشتر شبا این اتفاق میفته ک میخابونمش ۵دیقه دیگه بیدارمیشه گریه هم نمیکنه ارومه شکمسم سیره جاشم تمیزه ۵بار این کارو میکنه هی میخابونم ۵دیقه بعد بیدارمبشه واسه خودش بعد ۵بار خوابش عمیق میشه شربت بی بی سد هم دادم انواع قطره های کولیک هم میخوره یه شربتی چیزیک خوابشو عمیق کنه برام معرفی کنید ممنون
- بیماری فاویسم
ازیترومایسین ۲۵۰ برای دخترم که فاویسم دارد ضرر دارد ممنون از شما دکتر
- سفیکسیم۱۰۰
- موز
سلام من نوزاد هشت ماهه دارم بهش موز و سیب گلابی میدم اشکالی نداره ممنون از شما
- مقدار مصرف سوسپانسیون استامینوفن
سلام به دخترم با وزن ۲۴ کیلو چند سی سی سوسپانسون باید بدم؟
- آسم و الرژی
سلام پسری هفت ساله دارم که از اسفند ماه تا به الان سرفه های شدیدداره. در صبح معمولا از ساعت هفت تا دو بعدازظهر . سرفه های پخته بدون خلط. بردمش دکتر بهش نئوتادین و اسپری سالبوتامول داد استفاده میکنه ولی زیاد اثر نداره. بیرون از خونه خوبه مسافرت تهران هم بردمش کامل خوب شد ولی دوباره برگشتم داخل منزل سرفه هاش شروع شد. لطفا راهنمایی کنید. داروهاش رو ادامه بدم یا عوض کنم.
- تیرگی نوک انگشتان دست
سلام و عرض ادب پسرم ۵۶ روزه س امروز حس کردم نوک انگشتان دست نسبت به بقیه بند انگشتان تیره تر است .چند روزی هست خواب خوبی ندارد و با با کشیدن نفس عمیق از خواب بیدار میشود . رنگ پوستش سفید است ولی گاهی سفیدی غیر عادی حس میشود . نگرانم و دنبال علت تیرگی بند انگشت و خوابهای نامنظم هستم . لطفا راهنمایی بفرمایید
- آب هویج
سلام اقای دکتر ایا اب هویج یا اب سیب بر نوزادی ک یبوست داره و ده ماهشه خوبه؟
- سرما خوردگی نوزاد ۳ماهه
سلام آقای دکتر پسرم تازه رفته تو سه ماه سرفه های شدید کوتریموکسازول داده میتونم ازاین شربت براشاستفاده کنم
- شیرخشک
باسلام نوزاد ۳ ماهه ای دارم که از شیر خودم تغذیه میکنه ولی همش گریه میکنه احساس میکنم شیر خودم برایش کافی نیست اگه بخوام شیر خشک کمکی واسش شروع کنم به نظرتون چه شیرخشکی از همه واسش بهتره
- دل درد
فرزند ۴ ساله بنده در مسافرت با توجه به نتایج آزمایشات ویدال عفونت شبه حصبه پیدا کرده بود بعد از چند روز بستری مترونیدازول و سفیکسیم مصرف میکرد الان چند روز مصرف دارو تمام شد ولی هنوز بعد از ۲۰ روز موقع اجابت مزاج یه مقدار خفیف از ناحیه شکم میگه درد دارم میخاستم بدونم این درد به خاطر عوارض دارو هاست یا هنوز ویروس کامل دفع نشده از بدن یا باید باز هم دارو مصرف کنه با تشکر
- مارک اس امپرازول
سلام اقای دکتر خداقوت میشه بفرمایید که اس امپرازول نکسیپد با کیموبلاک فرق داره؟ من نکسیپد میدم دوستم میگه کیموبلاک داده به بچه ش بعد از مدتها که نکسیپد میداده. منم کیموبلاک تهیه کنم؟ ممنون میشم مثل همیشه لطف کنید راهنمایی بفرمایید
- سلام احساس برامدگی زیر نوک سینه
سلام وقت بخیر دخترم هفت سالشه چند روزی هست که سینه سمت چپش ورم کرده وزیر نوک سینش یه چیز گرد هست که وقتی دست میخوره درد میگیره کمی هم نوک سینش تورفته خیلی نگرانم توروخدا بگید خطرناکه
- سلام خسته نباشید یه دختر۲ماو۱۸ روزه دارم یه هفته یوبوست داره رنگ صورتش هم عوص میشه مشکلش چی ممنون
- ازمایش
با سلام ازمایش دختر 3/5 ساله ام LYM =3.77 و EOS=0.07 نشون میده که علامت L داره نگران شدم که چکار باید بکنم ممنون میشم راهنمایی بفرمائید.
- کودک 2 ساله
با سلام دخترم 25 ماههشه میخواستم بدونم دیگه لازم نیست قطره اهن و مولتی ویتامین بهش بدم. البته هتوز سشیر مادر میخوره ولی اصلا شیر چاستوریزه نمی خوره فقط بستنی میخوره و با تشکر

