Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تغذیه کودک رفلاکسی
سلام خسته نباشید.آقای دکتر نوزادم ۴ ماه و ۶ روز هستش یه صدایی از گلوش میومد مثل جیز.بعد بردم دکتر گفتن رفلاکسه سونوگرافی دادم گفتن رفلاکس خفیف داره.براش ساشه امپرازول روزی یک بسته پودر و گفتن قاطی دو سه قاشق آب کنم بهش بدم آیا درسته قاطی آب؟؟با شربت آنتی رفلاکس باریج حالا مرددم میگم بدم بخوره؟؟
- نوزاد کم خواب و بیقرار
با سلام نوزادم با وزن ۳۲۰۰ باقد ۵۱ الان در پایان ۴ ماهگی قرار دارد از روز اول روزا میخوابید شبا برای دلدرد تا صبح بدار بود وگریه میکرد بردیم دکتر گفت دل درد دار ه قطره کولیکیز دادیم با دایمتیکون و عرق نعنا و هربال میکسچراز سه ماهگی به این ور اصلا شبانه روز خوابش کم شده خوابش میاد میخوابه با گریه از خواب بیدار میشه شیر میدی دیگه نمیخوره بیداره تا دوباره خوابش بگیره الان چند شب پیشنهاد دادن با صدای جارو برقی میخوابه هر موقع بیدار داره میشع صدا میزاریم باز خوابش میبره تا خاموش میشه بیدار میشه از سه ماهگی به این ور زیاد دهنش کف میکنه تف میکنه دایم هم در حالت بیداری انگشتاشو تو دهنش میزاره میخوره نق میزنه باید را ببیرمش تا ساکت شه روزی سه بار بال میاره اگه اروعشو نگیریم بردیم دکتر دیفن هیدرامین داده شبی یک سیسی میدیم با اونم بیدار میشه گفتیم شاید گرشنه است شیر خشک وادیم با اونم بعد از چند دقیقه بیدار میشه بین کولیک وریفلاکس گیر کردیم کدومه کی اروم میشه دکتر میگه تا اخر ۶ ماهگی خوب میشه چکار کنیم خوالش خوب شه عمیق با تشکر
- وزن نوزاد
سلام خسته نباشید نوزادی دارم وقت تولد وزن او 2کیلو 600بود الان بیست نه روز است و وزن 3کیلو330 است میخواستم ببینم میتونم بهش شیر خشک همراه با شیر خودم بدم تا وزن بگیر
- شربت دومتیدون
سلام وقت بخیر. دخترمن 45روزشه از18روزگی کلاشبا نمیخوابیدتاصب اذیت میکنه وگریه میکنه گفتن کولیک ورفلاکس داره. داروی گریمیچرخارجی. کولیف. کولیکز. کولیک اید. میلکازام. بی بی کر. پدی لاکت همه امتحان کردیم باهبچی خوب نشد.. به توصیه یکی ازدوستان شربت دومتیدون گرفتم بهش بدم.. خواستم بدون عوارضی نداره میتونم بهش بدم. واینکه چه مقداروچه مدت زمان بهش بدم چون روخود دارونوشته تا7روز. واینکه ازلحضه ای که بدنیااومد خرخرمیکنه انگارخلط پشت حلق داره... ممنون میشم درمورد دارو توضیح بدین باتشکر
- شيرخشك
بإسلام دخترم ٥ماهشه هم رفلاكس داره هم الرژي شيرخشك اچ آ دكتر تجويزكرد بشدت خس خس سينه داشت و بي قرار بود،وناله ميكرد،ولي با مصرف شيرخشك اي آر حالش خوبه،فقط موقعي كه گرمش ميشه قرمزي هاي صورتش كه به علت پروتين نمايان شده بشدت ميخاره و قرمز ميشه.آيا مشكلي داره نوزادي كه حساسيت يه پروتين گاوي داره از شيرخشك إي آر مصرف كنه؟
- وزن کم نوزاد
یلام اقای دکتر دخترم 10ماهه هست واز6ماهگی تاحالا 300گرم اضاف کرده وزن تولدش هم 3400بوده شیرخودم بهش میدم وغذای کمکی هم خیلی کم میخوره خیلی نگران وزن گیریش هستم
- نخوردن شیرمادر وشیرخشک
باسلام وادب خسته نباشید من نوازادی ۴ ماهه دارم پسر هستش اما سه شنبه شیر من را نمی خورد وشیرخشک هم نمی خورو مبشه راهنمایی بفرمایبد چکار کنم تا شیر بخورد
- شیرخشک ببلاک ای ار
سلام اقای دکتر دخترم یک ماه و 23روزشه گفتید هر 3ساعت90تا بخوره ولی یک ساعت و نیم بعد گرسنه میشه وددستشو میخوره هیچی بهش ندم تا راس3ساعت؟
- نفخ شدید نوزاد
نوزاد 33 روزه دارم که نفخ شدید شکم دارد و شکمش بسیار سفت است و به خود پیچ می آورد و رنگش قرمز می شود.تا الان هم قطره کولیک پد و شربت گل گریپ بهش دادیم ولی تاثیری نداشته.حالا می خواستم نظر شما را هم بدانم؟
- زردی نوزاد
سلام.نوزادم ۴۷روزشه که صورتش چندروزه قرمزشده بردم دکتربرای قرمزی صورتش که متوجه شدن بچه زردی داره وجواب ازمایشش۴.۵بودودکترتاکیدکرد شیرموقطع کنم وشیرخشک بدم ایا تشخیص قطع شیرمادرصحیحه؟
- سلام
سلام وقت بخیر کودک من کمبود انزیم یا همون فاویسم داره قطره آ.د براش خوبه بدیم یا نه
- کار نکردن شکم نوزاد سه ماهه و درست شیرنخوردن
پسرم سه ماهشه ۳ روزه مدفوع نکرده همش زور میزنه و گریه میکنه شیر هم درست نمیخوره دوتا میک میزنه و ول میکنه
- درمورد سرماخوردگی نوزادان
دختر پانزده روزه ام سرماخورده و چشم سمت چپش عفونت کرده چیکار باید بکنم
- تف دهان نوزاد
سلام اقای دکتر اومدنتف به دهان نوزاد سی روزه علتش چیه؟
- طولانی شدن زردی نوزاد
با سلام و عرض ادب . نوزاد من در تاریخ ۲۴ تیر با وزن ۲۹۷۰ گرم بدنیا اومده و در همون چند روز اول زردی داشت تا عدد ۱۲ رفت و ما در منزل دستگاه گذاشتیم اومد پایین اما باز رفت بالا.... بعد دوباره دستگاه گذاشتیم اومد پایین و مجددا ۱۱ شد..... شیر مادر رو قطع کردیم و دو روز شیر خشک دادیم اومد پایین حدودای ۱۰ و الان با گذشت تقریبا ۲ ماه از بدنیا اومدن ، نوزاد ظاهری زرد داره .... تمام تست های کبدی و تیرویید و ادرار رو هم داده سالم هست .... اما هنوز هم ظاهرش کمی زرد هست ...... لطفا بفرمایید ایا جای نگرانی هست یا نه؟ .... چه زمانی زردیش خوب میشه کامل ...؟. ایا روش درمان سریع تری داره...؟...و یا سوال دیگه نوزاد ما کاملا سفید سفید بود در بدو تولد اما از وقتی واسه زردی رفت زیر دستگاه تیره شد .... ایا پوستش دوباره برمیگرده؟
- سلام .ببخشید منیه پسر چهارماهه دارم .میخواستم بدونماحتمال اینکه این بچه امبه کرونا بگیرههست .یه ۱۵ روز هست که خیلی کمسرفهمیزنه با ابریزش بینی داذه بردمش دکتر بهش گایافنزین با یه شربت سرماخوردگیداده یه قرص که صبی نصفیش بدم الانبهتره ولی یه کمسرفه میزنه ..احتمال داره کرونا باشه ..ممنونمیشمجواببدین .
- واکسن دوماهکی نوزادم را یک روز زود زدیم البته پرسنل بهداشت گفت مشکلی نداره بعدش نگران شدم دکتر لطفا حواب بدید
- لنف نود پشت سر نوزاد
با سلام یه نوزاد ۷ماهه دارم مدتیه با دست گوشاش و موهای پشت سرشو میکشه پشت سرش با دست که لمس میکنم دوتا لنف نود ریز هست سونوگرافی ازش گرفتم خیلی ریز بودن نوشته بود احتیاج به بررسی ندارن استرس دارم دلیلش چیه البته دوماه پیش سرما خوردگی اذیتش کرد
- کم خونی اندازه ۱۰
- دل درد نوزاد
اقای دکتر پیرو سوال قبلیم در مورد دل درد شدید نوزاد بیست روزه مه گفتین بهتره از شربت گریپ واتر بعد یک ماهگی استفاده بشه. خواستم بدونم برای دل درد نوزاد بیست روزه چه دارویی بهش بدم چون دلپیچه هاش شدیده و حتی نمیتونه یه ربع بخوابه

