Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اطفال
سلام پسرم ۴ ماھشہ الان چن روزہ ادرارش خیلی کم شدہ حتی یہ مای بی بی ہم خیس نمیمکنہ شیر کم میخورہ نسبت بہ قبل چکار کنم ممنون مای بی بی ھم لکہ صورتی دیدہ میشہ بعضی وقتا
- شربت
سلام آقای دکتر خسته نباشید شربت زینگامان بنظر شما خوبه ؟میشه به کودک یکساله داد ؟عوارضی داره؟ممنون
- غذا در دهان نگه داشان
با سلام، دخترم ۲۶ماهه هست وغذا رو تو دهنش نگه میداره البته بعضیمواقع ، ووزن نمگیره، چیکار کنم که غذا خوردنش بهتر بشه
- ارسال فایل
با سلام اقای دکتر من میخواستم فایل جواب ازمایش دخترم رو برای شما بفرستم ولی گویا امکان ارسال تصویر وجود نداره. ممکنه راهنمایی بفرمایید
- سرماخوردگی
سلام اقای دکترپسرم 4ماهشه خیلی سرفه خشک میکنه ازیترودردکترش نوشت بهش دادم فرقی نکرده دکترشم نیست که پیشش ببرمش ممنون. میشم اگه راهنماییم کنید
- کاهش اشتها
سلام ،خسته نباشید آقای دکتر پسرم ۲۰ ماه شه تمام ازمایش ها ودکتر متخصص بردیم اما جوابی درموردکم اشتهایی بچمون نگرفتیم انواع مولتی ویتامین وآهن هاشو هرروز میدیم شیرخشک هم موقع خواب مصرف میکند ومادر کودک انواع غذاهای خشمزه رو میپزد ولی بازهم میلی به غذا ندارد کلافه شدیم از بدغذایی.لطفا راهنمایی کنید وزن کودکمان ۱۱/۴۰۰ است قد بچه دروضعیت سبز است ولی همیشه وزن کودک در وضیعت قرمز است .موقع تولد وزنش ۲/۵۰۰ بود است .
- کهیر
سلام خسته نباشید پسرم ۶ ونیم ماهشه دوهفته پیش حریره بادام درست کردم بهش دادم روزبعدش هم یکم ماست زدم دم دهنش تف کرد بیرون شربت سیتریزین هم دکتر واسه مالش چشم ها بهش دلده بود که همون روز قطع کرده بودم پسرم همون رو کهیر زده بردم دکتر شربت هیدروکسی زین داد تا میدهم محو میشه باز تا قطع میکنم ظاهرمیشه بازبردم ازمایش نوشت گفت شربت بهش نده اگه تا اخر هفته تموم نشد شنبه ببرش آزمایش که براش نوشته ب نظرتون براچیه ممکنه چه مشکلی داشته باشه ؟؟
- کم کاری شکم نوزاد ۳۰ روزه
سلام. نوزاد پسر ۳۰ روزه دارم که اجابت مزاج کمتر شده و از شیر مادر تغذیه می شود . با دو انگشت روی شکم وضربه با انگشت دست دیگه قسمت وسط و به پایین و سمت راست خودم صدای تبل مانند می دهد که احساس باد داشتن شکم رو دارم ، و اینکه گاهی چون بعد از خوردن شیر مادر به خواب میره و ارق نمیزنه . و مادر در فواصل کم یک ساعت مثلا به بچه شیر میده که بع نظرم زیاده. کلا با پیچش بدن و ناراحتی اجابت مزاج میکنه. و ناراحتی دارد . اگر راهنمایی کنید ممنون .
- یبوست
سلام وقت بخیر دختر من پنج ماهشه و یبوست داره الان چهارروزه، گیگوز ۱ بهش میدم و تا الان دوبار در روز سوپرمینت باریج میدادم و تا وقتی میخورد مشکل مدفوع و شکمش خیلی خوب با قطره برطرف میشد ولی الان چهار روزه دچار یبوست شده چیکار کنم که مشکلش حل بشه
- احتناق بینی
سلام فرزند من سه ماهه است تازگیا نمیدونم سرماخورده یانه. ابریزش بینی نداره ولی گاهی سرفه وعطسه میکنه. موقع نفس کشیدن مخصوصا زمانی که از خواب بیدارمیشه آدم فکر میکنه بینینش تاته پره چون صداداره. ولی جلوی بینی چیزی دیده نمیشه بااین حال من با اسپری ببینی و پوآر تا میتونم تمیزش میکنم ولی ته بینی هستش بیرون نمیاد چندبارهم زخم کردم دماغ بچه رو. به نظرتون باید ببرمش دکتر. احتمال داره ته بینیش مشکل داشته باشه. البته باامروز نزدیک دویاهفته است اینطوری شده. دراینکه بینیش پره ازچرکه شک ندارم ولی چرادیده نمیشه که بتونم تمیزش کنم
- مدفوع نکردن نوزاد
سلام.نوازادم ۳ماهشه وازشیرخودم فقط تغذیه میکنه الان ده روزه اصلامدفوع نکرده ومشگل دیگه ای نداره لطفا میشه راهنمایی کتید.ممنونم
- دل درد بچه ها
سلام دکتر وقتتون بخیر ببخشید پسرم دو سال و یازده ماهشه بعضی وقتا میگه دلم درد میکنه صبحها هم که از خواب بیدار میشه دهنش بو میده کوچیک که بود عسل زیاد میخورد به نظر شما ضرر نداره واسه دستگاه گوارشش؟ربطی به عسل ندارم دل درد؟استرس دارم
- سلام قطره ی باکتری ماید رو چند بار در روز وچند قطره برای کودک 4 سال بریزم
- کلسیم بالا
سلام دختر من ۷ماهه هست تو آزمایش چکاپ از طرف بهداشت همه چیز نرمال بود ب جز کلسیم ک ۱۱.۶بود ک رنج تا ۱۱نرمال بود یعنی بالاتره و همچنینfolateک اونم بزرگتر از۲۰ بود ک رنجش ۱۸.۷ بود،نظر شما چیه؟البته من قطره آهن لیموزفر بیش از ۱سیسی دادم با تشکر
- میزان مصرف داروی سفکسیم 100برای نوزاد هشت ماهه
سلام نوزادهشت ماهه دارم که اسهال است مقدار مصرف شربت را پزشک تعیین نکرده لطفا راهنمایی کنید۰
- سلام ببخشید گونه های دخترم ازنوزادی یکم قرمزه و جوش زیرپوستی میزنه پماد بتامتازون میزنم سریع سفید وخوب میشه ..۵سالشه ایا مصرف زیادش عارضه داره؟
- سلام ، پسرم ۸ سالشه ، شربت سفیکسیم ۱۰۰ چند سی سی باید بخوره ؟
سلام ، پسرم ۸ سالشه شربت سفیکسیم ۱۰۰ بهش جواب میده ؟
- شیرخشک ببلاک
سلام من شیرخشک ببلاک کامفورت میدادم بخاطره رفلاکسی بودن دخترم دیدم بازار پیدا نمیشه و دخترم باز بالا میاورد زیاد نه حدودی بعد ای ار دادم با مشورت دکترش بعدش الن چهارروزه ک میدم بیرون رویش بخورده بیشترشده و پاهاش سوخته چیکارکنم
- تغذیه
با سلام من نوزاد ۱۶ روزس ک من ب دلیل سرما خردگی و دندون درد قرص سرما خردگی و دیکلوفناک خوردم و شیر خشک ب پسرم میدم من ۳ ساعت بعد استفاده از قرص یه کم از شیر را دوشیدم و بعد ب پسرم دادم خواسم بدونم ضرر نکنه برا پسرم و میتونم مداوم شیر خشک بدم
- ویتامین
سلام دکتر آیاکودکی که در آپارتمان زندگی مبکنه وبیرون نمیره همون قطره مولتی ویتامین بهداشت جهت کمبودویتامین دی کافی است

