Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ نوزاد ۸ ماهه
نوزاد ۸ ماهه من روزی یکبار استفراغ میکنه و با توجه به سنش ۷/۵۰۰ کیلو بنظرتون مشکل گوارشی چیزی داره
- واکسن
به دخترم واکسن ۶ ماهگی زدم دو روز انگار هنوز یادشپاشو صاف نگه نمیداره چکار کنم
- سلامت نوزاد
سلام و خسته نباشید نوزاد ما 35 روزه است بیشتر مواقع دل پیچه داره و زمان دلپیچه به خود میپیچد و رنگش بنفش میشه ولی گریه نمیکنه بیشتر مواقعه کوتاه اتفاق می افته و با بغل کردن بهتر میشه قطره پدی لاکت و شربت سگا گریپ طبق تجویز دکتر میدیم ولی چندان تاثیر نگذشه و یک برامدگی سمت چپ زیر شکم داره که موقع زور زدن اون برامدگی بیشتر میشه و اگه گرسنه باشه پاهای نوزاد میلرزه که خیلی زمانش کم هست یاداور شوم نوزاد 36 هفته به دنیا اماده موقعه بدنیا امدن وزنش 2150 کیلو گرم بود و قند خونش پایین که 5 روز در ان ای سیو بود ممنون میشم کمک کنید
- عفونت چشم وزردی نوزاد
پسرم۱۴روزه هستش ۴،۵روزش بود متوجه زردیش شدیم ک ۱۵/۵بود که با گذاشتن تو دستگاه تو خونه زردیش رسید به ۹/۵ تو ۱۱روزگیش دکتر به من شیرخشت و ترنجبین داده چندروزه ک استفاده میکنم ولی زردی داخل چشم پسرم خیلی زیاده و خوب نشده واینکه یه چشم پسرم حالت عفونی داره ک دکتر قطره جنتامایسین وپماد اریترومایسین دادن استفاده کنیم براش قبل استفاده چشمش ترشح زرد داشت الان کمی بهترشده اما پلکش کمی متورمه
- یبوست
سلام پسر من ده ماهشه از شش ماهگی که غذای کمکی شروع کردم یبوست گرفته .مدفوع و بعد از یه هفته تا ده روز انجام میده .این دفعه پانزده روز مدفوع نکرد شیاف گذاشتم .روغن زیتون بادام دادم .شربت نی نی لایک دادم بردم دکتر شربت لاکسی ژل داده موردی ندارد بدم بهش .نمیدونم چکار بکنم که خوب بشه
- زردی نوزادی
سلام . بیلی روبین نوزاد ۴ روزه با وزن تولد ۲۸۰۰ و سن بارداری ۳۸/۱ اگر ۱۰/۶ باشد نباز به درمان فتوشاپی دارد ؟
- سرماخوردگی نوزاد۲ماهه
۳روز است براثرسرماخوردگی سرفه میکندوتب ۳۸/۵درجه دارد ولی برخوردن آستامینوفن تب نداردبایدچکارکرد
- هويج
بإسلام نوزادي ٥ماهه دارم كه الرژي ب پروتين داره هفته بعد وارد ٦ماهگي ميشه امروز ديدم كه مادرمً چندقاشق آب هويجً به دخترم داد براش خطرناك نيست؟دخترمن اخه به فرني برنج هم الرژي نشون داد
- اطلاعات دارویی
با سلام ایا شربت گریمیچر و قطره دایمیتیکن را میشه به صورت همزمان استفاده کرد؟
- نوزاد 1 ماهه قرمزی پوست صورت
- اگزما
دخترم اگزما دارد چه بزنم برود ۴ ماه دارد
- شیر خشک دختر ۳ ماهه
سلام و خسته نباشید
دخترم ۳ ماه هست میخواستم ببینم چ شیر خشکی بش میتونم بدم البته ببلاک کانفورت نمخوره
ممنون
- فاویسم و زیتوکید
سلام پسرم فاویسم و ۴ ماهشه میخواستم بهش مولتی ویتامین زیتوکید بدم آیا ضرری نداره؟ میگن ویتامین سی خوب نیی
- نوزاد
سلام دخترم سه ماه و هشت روزشه وزن موقع تولدش ۳۱۰۰بوده و الان ۵۷۰۰ و روزانه ۶تا۷ بار مدفوع میکنه و کلا هم داره شیر میخوره ایا طبیعیه؟؟وزن گیریش خوب بوده ؟
- زینک پلاس
سلام من از داروخانه برا بچه یازده ماهه زینک خواستم برا اشتها بچه یازده ماهم شربت زینک پلاس که نوشته با زینک و ویتامین سی و ب کمپلکس حالا نمیدونم چه مقدار بدم بهش ؟ویتامین آد هم بهش بدم؟یا فقط همین چه مقدا؟؟
- اسهال
سلام اقای دکتر دختر ۸ماهه من امروز که بیدار شد از خواب این سومین باره که اسهال میکنه یعنی من میشورم پوشک میگیرم دوباره اسهال میکنه چی بدم بهش شاید ادامه دارم باشه
- شیر
باسلام وخسته نباشید ببخشید پسرم ازاول تولدش شیرنان مصرف میکردبعد ازیکسال خورده ایش دوسه مرتبه اسهال شدید گرفت تامتخصص اطفال براش شیر بدون لاکتوز یا یکیش ببلاگ ال اف وبیومیل ال اف مصرف میکرد واسهالش بندمیومد دیگه شیرنان بهش ندادیم همش ازهمین دوتاشیربهش دادیم باخوردنش مشکلی نداره فقط اینکه واسش ضررنداره وتاکی میتونه ازش استفاده کنه
- گروه خون
گروه خونی من وهمسرم oمثبته ولی پسرم oمنفیه خطرداره
- دور سر
دکتر دخترم با دور سر 34به دنیااومد الان 4ماهه س 40/5هستش طبیعی هستش ؟
- بیقراری و بی خوابی
سلام آقای دکتر الهی به حق فاطمه زهرا خیر و برکت داشته باشد زندگیتان که اینجور دل ما را شاد میکنید آقای دکتر یه سوال داشتم دخترم یک سال و یک ماه دارد امروز سه روز است همش بیقراری میکند و خواب هم درست نمی رود توی خواب هم بیقرار است خواهش میکنم راهنمایی ام کنید چکار کنم

