Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ریفلاکس نوزادان
سلام آقای دکتر درسته برای تشخیص ریفلاکس آندوسکوپی ممکنه انجام بشه برای نوزادان؟
- خلط پست حلق وسرفه شدید
با سلام پسره ۷ماه دارم یه ماه میشی خس خس داری بردم دکتر بهش شربت اسپری داده الان خلط س زیاد شده هم از دهنش وهم بینیش آبریزش داری سرفه صدا دار هم داری چیکار کنم
- اسهال
سلام، پسر ده ماهه من دچار اسهال و استفراغ شده بود که چهارشنبه پیش رخ داد که با مراجعه به پزشک طی دو روز بهبود پیدا کرد،اما هنوز دفع اسهالی داره نه اینکه تعدادش زیاد باشه اما دفعش اسهال هست هنوز،چه کار می تونم بکنم براش و اینکه به شدت وطنش کم شده
- شربت سفیکسیم
پسرم 2 سال و تقریبا 11 ماهشه یعنی 21 آذر میشه سه سالش دو روزه تب کرده دکتر براش آنتی بیوتیک ننوشت فقط شربت استامینوفن شربت گایافنزین وشربت سیتریزین بااین حال بازم تب داره سه روزه الان هنوز تب داره میتونم خودم سفیکسیم بگیرم بهش بدم فقط نمیدونم 100 بگیرم یا 200
- سلام خسته نباشید دختر من ۴ماهه یک ماه میشه به زور شیر میخوره نمی دونم چی کار کنم چند بار بردمش دکتر هیچ نتیجه نه گرفتم یکی میگه رفلاکس یکی میگه عفونت گوش خیلی بی قراره ازتون خواهش میکنم یک راه حل بهم نشان بدید کف دهان هم داره
- عفونت ادراری ویبوست چندسی سی بایدازسفیکسابدم به دخترم ۳سالشه وزنشم نمیدونم
- راه نرفتن
سلام من دختر ۱۷ ماهی دارم که هنوز به تنهای راه نمیره با کمک وسیله راه میره به تنهای خیلی کم وایمیسته ۱۲تا دندان درآورده وزنشم کم هست تا ماه پیش که وزنش کردم ۸کیلو بود تورا خدا راهنمایم کنید خیلی نگرانم
- خودارضايي در كودك
سلام آقاي دكتر پسرم ٤ سالشه چند روزيه دستشو ميماله به آلتش ميخواستم بدونم اين عمل خود ارضايي حساب ميشه يا صرفاً كنجكاويه؟ و اگه خود ارضاييه واسه درمانش چيكار كنم؟
- قی کردن یک چشم
سلام خسته نباشید من نوزاد سه ماهه دارم که چشماش قی میزدن بردمش بهداشت بهم گفت بازربه ملایم بزنم به گوشه چشمش من هم همین کار رو انجام دادم یکیشون خوب شد ولی چشم سمت راستش هنوز قی میزنه زیاد و اشک هم ازش میاد خواستم بدونم باید چیکار کنم تاخوب بشه ممنون
- شیر نخوردن شیرخوار همراه با اسهال
سلام دختر ۵۰روزه من نه شیر مادر می خوره نه شیر شیشه ای مادرش شیر زیاد داره شیرخشک هیپ ارگانیک بهش میدم شیر خشک رو هم عوض کردم درست نشد فقط وقتی که خوابه میتونیم شیر بخردش بدیم.شکمش قر قر میکنه چند روزه اسهال داره رنگ اسهالش زرده باتشکر
- مولتی
سلام پسرم دوسال وسه ماهشه.پارسال ی آزمایش دادم براش مقداری کم آهن و ویتامین د کم داشت.که آزمون موقع شربت آهن ومولتی ویتامین وکلسیم میدم بهش..تاکی بایدادامه بدم...چون غذاهایی ک میخوره خیلی ویتامین یا آهن و..نداره
- بی اشتهایی
سلام پسرم ۲۰ماهشه باوزن ۹ کیلو .هرنوع غذایی روکه براش درست میکنم به زور دوسه قاشق مبخوره به نظرشما چیکارکنم میل به غذاپیداکنه زینک پلاس وسانستول هم ی دوره دادم فایده نداشتچکاپ کامل آزمایش دادیم سالم بود.لطفاشربت اشتها آورمعرفی کنید
- سلام راجب قطره باکتی ماید سوال دارم چشمش ۲روز چرک میکنه الان چند ساعت یکبار بریزم ۷ ماهشه
- انگشت
سلام خسته نباشید کودک ۱۴ ماهه دارم که فقط هنگام خواب انگشتای دستش و پاش و گاهی دستش تکان میخورد زیاد انگشتا تکان میخورد نگرانم که تشنج باشد تورو خدا جواب بدین
- اسهال بچه ۷ ماهه
حدود یک ماه است ک بچه مدفوع سبز و ابکی دارد شربت متروندازول داده شده ب مدت سه روز ولی دوباره این جوریه چیکار کنم
- گلودردوسرفه
سلام خسته نباشید .دخترم ۷سالشه باوزن ۲۳ کیلو غده لنفاوی سمت چپ گلوش کمی متورم شده دور گردنش هم دانه هایی اندازه لوبیا سفت زده دکتر اموکسی کلاو ۴۵۷ بهش داد بعد یک هفته هنوز غده زیر گلو متورمه صداشم گرفته بود هنوز گرفته هستش چکار کنم میترسم دلیل خاصی داره
- شربت سندروس
سن شروع شربت سانروس
- ابریزش چشم شیرخوار
سلام خسته نباشید اقای دکتر پسر نه ماهه ای دارم ک شیر خشک نان دو میخوره حدود یک هفته ای هست که چشم چپش همش اشک میاد ازش فکر کنم خارش نداره و قرمز هم نیست اما خیلی ازش اشک میره و همش خیس هستش مشکلش چیه و اینکه نیازه ک چشم پزشک ببرم ببینتش؟
- خوردن دستمال
سلام نوزاد ده ماهه ام یه تکه دستمال کاغذی از این دستمال کاغذی طرح دارها خورد مشکلی پیش نمیاد؟
- سونو گرافی شکم پسر ۱۰ ساله
سنگ صفراوی به دیامتر ۲/۸میلیمتر در داخل کیسه صفرا مشهود است و refloxمثانه به حالب راست مشهود است .چیکار باید کرد؟

