Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرنخوردن
باسلام نوزاد ۴ ماهه من هم شیر منو میخوره هم شیرخشک اما مدتی هست که دیگه شیر منو نمیخوره وبه شیشه عادت کرده میخواستم بدونم الان اگه از شیشه بگیرمش دوباره ممکنه شیر منو بخوره یا با توجه به سنش به شیشه عادت کرده و نمیشه کاریش کرد؟
- برفک دهان
سلام دخترم سه ماهش و از دوماهگیش دهانش برفک داره و تا حالا پنج شیشه قطره نیستاتین استفاده کردیم خوب نمییشه کم میشه ولی خوب نمیشه
- گرفتگی صدای نوزاد
نوزاد پنجاه روزم تقریبا دو روزه که صداش گرفته و با اینکه قبلا یبوست بود ولی دوسه شبه که شکمش شبی دوسه بار کار میکنه میخواستم علت گرفتگی صدا و درمانش رو بدونم.ممنونم میشم راهنماییم کنید
- کولیک
با سلام. کولیک در نوزادان در چه سنی اتفاق می افته؟ با تشکر
- قفسه سینه نوزاد دوماهه
نوزادم دوماهشه عکس از قفسه سینش گرفتم سمت پایین نزدیک به شکمش و پایینتر سیاه ماننده معمولیه؟
- سرماخوردگی نوزاد دو ماهه
سلام ببخشید برای گرفتگی بینی نوزاد دوماهه باید چکار کنیم بعضی وقتا نمیتونه با دماغش نفس بکشه سرفه هم میکنه
- اسهال
سلام آقای دکتر واقعا از اینکه این امکان رو طراحی کردید تشکر میکنم. مورد اسهال ما با یکم با مطالب توی سایت فرق داره. دختر من همراه با شیر مادر غذای کمکی هم میخوره و به محض خورد غذا اون رو دفع میکنه. روزی ده دوازده بار. چهار روزه ایزی کول دادیم اثر نکرده. ولی وقتی در آغوش مادرش هست اسهال نمیره!! رنگشم هر بار فرق میکنه. اولا آزمایش لازمه؟ و دوم اینکه تاجوابش بیاد باید چه چیزی بهش بدیم؟
- واکسن
سلام وقت بخیر، به فرزندم برای برفک دهان نیستاتین میدم، باید شنبه واکسن چهارماهگی بزنه، تداخل نداره مصرف نیستاتین با واکسن؟
- شربت استامنیوفن
کودک من دو ماهه است و وزن پنج کیلو دویست.واکسن زده برای جلوگیری از تب چه قدر شربت استامینیوفن پاراکید بهش بدم.؟اصلا این شربت براش ضرر نداره؟؟
- گریه نوزاد ۴ ماهه وشیرنخوردن
سلام من یه پسر ۴ماهه دارم که حدود ۳ هفته است که گریه شدید داره وبه زور شیر مادر رو می خوره که دکتر گفت رفلاکس دارهوپودر امپرازول داده ولی اصلا تاثیری نداشته لطفا راهنمایی ام کنید
- ضربه به سر نوزاد
من دخترم ۷ ماه و نیمشه از تخت افتاد و چون استفراغ داشت براش سی تی اسکن نوشتن و انجام دادیم خداروشکر چیزی نبود اما حالا نگران مضرات سی تی اسکن هستم آیا در آینده براش مشکلی پیش میاد؟
- عوارض جنتومایسن
سلام دکتر فوق تخصص نوزاد برای دختر پنج ماههی من آمپول جنتومایسن سه تا تجویز کرده ماهم تزریق کردیم الان از موقعی که زدیم دخترم وقتی توی خواب هستش به صورت تیک انگشتان دست و انگشتان بزرگ پاشو شو تکان می دهد البته در خواب و در طول خواب یعنی هر چقدر که بخوابه در طول خواب این طوری میکنه ممکنه از عوارض جنتومایسن باشه ؟آیا خود به خود خوب میشه ؟چیکار کنیم حالا لطفاً راهنمایی کنین ممنون؟در ضمن این آمپول رو واسه تبش نوشته بود آبی که ادامه دار بود
- سرفه نوزاد ۲ماهم
سلام جناب دکتر من پسرم ۲ماهشه خیلی کم سرفه میکنه میدونم سرما خورده تو سن ۲۲ روزگیش یکبار بستریش کردم دکتر بعد ترخیص بهش آزیترومایسین واسپری بینی داد الانم سرفه میکنه دوباره ایا میتونم باز شروع به مصرف دارو کنم وضعیت مالیم خوب نیست که ببرمش دکتر ممنونم خداخیرتون بده حتما راهنماییم کنین
- آيا ميتونم از آلمان با شما صحبت كنم
دكتر هاى آلمان متاسفانه فقط ميگن كودك سالم هست و جيغ زدن او لازم وقت است،شايد باور نكنيد من دچار مسئله روحى شدم و قادر به نگهدارى او نيستم،شير فراوان دارم ولى ميدوشم،خواهش ميكنم كمكى از نظر دارويى براى آرامش بچه و يا چاى بچه و هر چيزى كه ميدانيد براى نجات من بفرمائيد،انشاءالله مادرم به ايران آمد حتما جبران خواهد كرد،ممنونم
- شیر پاکتی در ۶ ماهگی
سلام خسته نباشید. به کودک پنج ماه تموم شیر پاکتی بدیم ضررداره؟اخه هرنوع شیر خشک دادیم بهش نساخت ولی از وقتی پاکتی دادیم دل دردش کم شده
- زیاد مدفوع کردن نوزاد
با سلام و خسته نباشید خدمت دکتر عزیز ببخشین پسرم پنج ماهشه دفعات مدفوعش زیاده شاید تا روزی شش بار یا هفت بار حالا گفتم ببینم مشکلی نیس اگه دفعاتش زیاده ؟شیر خشک پپتی جونیور فقط میخوره
- بی خوابی نوزاد
سلام آقای دکتربچم ۳۵روزشه شباتا۴صب بیداره طول روزم زیادنمیخوابه شیرم میخوره پس میاره علت چیه؟؟
- تغذیه کودک رفلاکسی
سلام.دکتر دخترم ۷ماهشه و رفلاکس داشته.الان وزنش ۷کیلو هست.میگن وزنش کمه.چه غذاهایی بهش بدم که وزن بگیره.البته سوپ و فرنی و سیب زمینی آپز بهش میدم.
- گوش درد
سلام نوزاد چهار ماه و ۱۰روزه دارم از دیشب تا الان گوش سمت راستش درد میکنع چیکار کنم آقای دکتر
- کارنکردن شکم نوزاد

