Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جای واکسن
سلام.نوزادم الان ۵ ماه و نیم هست واکسن چهارماهگی که براش زدن هنوز جای واکسنش سفته.مثل یه گلوله سفت دست میزنم زیر دستم حس میشه به نظرتون مشکلیه؟؟
- دور سر
دکتر دخترم با دور سر 34به دنیااومد الان 4ماهه س 40/5هستش طبیعی هستش ؟
- سرماخوردگی نوزاد
سلام آقای دکتر ببخشید در مورد کیپ بودن بینی نوزاد ۵۴ روزه بردم دکتر برایش سفکسیم و شربت سالبوتامول و قطره فلوتیکازون داده است آیا شربت سالبوتامول خواب آور است و قطره فلوتیکازون برایش ضرر ندارد
- رفلاکس نوزاد
باسلام.دخترم تازه ۳ ماهش تموم شده.شباتوخواب خیلی تکون میخورد.سرشومیده عقب توخواب.روصورتش دونه میزدوسرفه میکنه وسکسکه ومقعدش زخم شده.پیش متخصص اطفال بردمش که ایشون تشخیص رفلاکس دادن وآلرژی.به منم رژیم دادن که لبنیات.سویا.ماهی.آجیل.شیرینی وشکلات نخورم تاآلرژی ایجادنشه برای دخترم.به کوچولومم رانیتیدین دادن.خواستم نظرشمادکترمحترموبدونم.باتشکر.
- وزن کودک
سلام.دخترم 6ماهشه وزنش 6/5 عادیه.وهمیشه ساکته
- آزیترومایسین
با سلام. پسرم ۷ماه و نیمشه. دکتر بهش آزیترومایسین داده داروخونه گفت دستور پزشک مشخص نیس. چقدر بهش بدم؟ چند قطره چکان؟
- ضربه زدن به اسباب بازي
با سلام دختر من فردا چهار ماهه ميشه. اما هنوز نميتونه به عروسك ها ضربه بزنه و اصلاً تلاشي براي رسيدن به عروسك نشون نميده. دستش رو ميخوره و به اسباب بازيها فقط نگاه ميكنه.آيا اين حالت طبيعيه؟ بقيه واكنش ها از جمله نگاه كردن ، دنبال كردن، واكنش به صدا، لبخند، خنديدن، غلت زدن را انجام ميده. اما نسبت به بدست آوردن اشيا روبروش هيچ تلاشي نميكنه. اين واكنش تا چندماهگى بايد بوجود بياد؟
- لرزیدن پای کودک
سلام دکتر عزیز من بچه چهارماهه دارم درهنگام خواب وبیدادی پاهایش میلرزد نگرانم که مسگلی داشته باشد یک روزهم در هنگام پازدن بچه بچه دوموفع ایستادنم لرزید چیکارس کنم
- وزن نوزاد
سلام خسته نباشید بچه من چهار ماهه هست وزنش ده کیلو سیصد گرمه خواهر خانومم هم وزنش خیلی زیاده و نوزاد با شیر مادر تغذیه میشه آیا این افزایش وزن خطرناکه
- شیاف استامینوفن
سلامم پسرم هفته دیگه واکسن 4ماهگی داره اما الان تب کرده میتونم شیاف بزارم بجهی قطره براش؟
- شیرکمکی
سلام خدمت دکتر گرامی پسرم سه ماهو ۱۵رورشه به خاطر کافی نبودن شیر خودم دکتر براش شیر بیومیل پلاس تجویز کردن به نظرتون شیر خوبیه ؟پسرم الان 6کیلو هستش وزنش مناسب این سن هست یا کمه؟ آقای دکتر این شیرو سه روز بهش میدم فعلا تو این سه روز مشکلی نداشته
- سرفه نوزارد سه ماهه
پسرم سه ماهه هست و دو روز هست که به شدت سرفه میزنه و از خواب بیدار میشه فعلا به متخصص دسترسی ندارم ،تو خونه اسپره سالبوترکس وبکلکس را دارم و شربت کتوتیفن را دارم آیا میتونم استفاده کنم برای نوزاد و اگر میشه به چه صورت و چه مقدار؟
- پلک زدن نوزاد
سلام پسرم پنج ماه داره حدود یکماه هست که متوجه شدم گاهی اوقات یک چشمش چند بار پلک میزنه بعضی اوقات چشم چپ بعضی اوقات چشم راست ولی بیشتر چشم راست را دیدم که گاهی چند بار پشت سر هم میبنده و باز میکنه همیشه که چشم هاش را میمالد خیلی نگرانم راهنمایی کنید ممنون
- اگزمایه نوزاد
سلام وقت بخیر.نوزاد پسر۴ماهه دارم که تقریبا از ۴۰ روزگی به بعد دچار اگزما شده.چندبار بردم دکتر وداروهایه مختلف دادن.ولی تاثیرنداشت وحتی بدتر شده طوری که نمام بدن ملتهب وخسکی داره حتی پشت سر وصورتش.نظر شما درمورد این اگزما چیه.لطفا راهممایی کنید ممنون.
- دل درد
سلام اقای دکتر نوزاد من ۲۴ روزشه برای نفخ شدید قطره کولیکید تجویز کرده بودید ولی اثر نکرد قطره دیگه چی میتونم بدم بهش؟ اینفاکول رو شما تایید میکنید؟
- شیرخشک
با سلام خدمت پزشک محترم
به نظر شما برای نوزاد نارس و کم وزن چند وعده شیرخشک در روز کنار شیر مادر لازمه و چند سی سی باشه؟ - تغذیه نوزاد
سلام من دخترم نوه ماهشه گفتن تخمه بلدرچین بده سفیدشم میدادم بعد فهمیدم باید زردشو بدم دخترم کامل میخورد میخواستم بدونم مشکلی پیش نمیاد
- سلام
ببخشید آقای دکتر پسرم ۴۰ روزشه نفخ شدید داره بیشتر قطره ها وشربت های خانواده میکسچر وکولیک رو امتحان کردیم جواب نداد چ راهی پیشنهاد می کنید؟
- ویزیت حضوری
با سلام و احترام چندهفته ست جهت ویزیت حضوری تماس میگیرم ولی موفق نمیشم صحبت کنم، امکان ویزیت حضوری برای فردا چهارشنبه مقدور هست؟ برای دخترم نزد شما پرونده داریم
- غذای کمکی

